• Psst! Ano, Ty! Ještě nejsi zaregistrovaný na našem herním fóru? Přicházíš tak o možnost zapojit se do diskuzí a navíc si tu můžeš zkrátit čekání například při výstavbě nové budovy či jednotek. Zaregistruj se ještě dnes pomocí následujícího odkazu:

    » Vytvořit účet na fóru

Proces řešení protestu

Stav
Uzavřeno pro další odpovědi.

DeletedUser31053

Guest
Ahoj,
chci se zeptat na proces řešení protestu blokace. Protože jde o čas, zajímají mě zejména následující body:
a) lhůta pro předložení jednoznačných důkazů porušení pravidel při protestu (je mi jasné, že ticků není málo, na druhou stranu je vás poměrně dost a máte k dispozici logy)
maximalna doba je 7 dni

b) lhůta pro zodpovězení každé další navazující komunikace supportem
viď bod A
c) lhůta pro předání protestu nadřízenému při nespokojenosti s jednáním nebo argumentací supportu
viď bod A
Dále mě zajímají:
d) možnosti další eskalace protestu
pokiaľ nie si spokojný s riešením problému daného cheathuntera môžeš požiadat v danom tickete o delegovanie problému nadriadenému daného cheathuntera
e) řešení kompenzace při zjištění neoprávněné blokace supportem (ztracené vesnice, jednotky, PÚ body; kompenzace neuskutečněné rekrutace, nepostavených budov, nedobytých vesnic, atd.)
NIE JE
Zajímá mě také, jestli je support sdružením dobrovolníků, nebo týmem placených profesionálů - abych si správně nastavil očekávání na kvalitu a rychlost odváděné práce.
SME DOBROVOLNÍCI
Díky moc,
Spytihněw
 
Naposledy upraveno moderátorem:

DeletedUser30706

Guest
Ahoj,
chci se zeptat na proces řešení protestu blokace. Protože jde o čas, zajímají mě zejména následující body:
a) lhůta pro předložení jednoznačných důkazů porušení pravidel při protestu (je mi jasné, že ticků není málo, na druhou stranu je vás poměrně dost a máte k dispozici logy)
maximalna doba je 7 dni

b) lhůta pro zodpovězení každé další navazující komunikace supportem
viď bod A
c) lhůta pro předání protestu nadřízenému při nespokojenosti s jednáním nebo argumentací supportu
viď bod A
Dále mě zajímají:
d) možnosti další eskalace protestu
pokiaľ nie si spokojný s riešením problému daného cheathuntera môžeš požiadat v danom tickete o delegovanie problému nadriadenému daného cheathuntera
e) řešení kompenzace při zjištění neoprávněné blokace supportem (ztracené vesnice, jednotky, PÚ body; kompenzace neuskutečněné rekrutace, nepostavených budov, nedobytých vesnic, atd.)
NIE JE
Zajímá mě také, jestli je support sdružením dobrovolníků, nebo týmem placených profesionálů - abych si správně nastavil očekávání na kvalitu a rychlost odváděné práce.
SME DOBROVOLNÍCI
Díky moc,
Spytihněw

Chtel bych se zeptat na bod E: tim chcete naznacit ze pokud jsem byl neopravnene zablokovan saportem a dosahnu toho aby semnou komunikoval a dokazu to tak nebudu nijak kompenzovat za jeho chybu
Dekuji Jukiss
 

DeletedUser30706

Guest
bod E:

Pokud jsem dobre pochopil -budu li blokovan neopravnene -nebude mi nahrazena strata!
 

DeletedUser

Guest
Pokiaľ je zistený neoprávnený trest daná vec sa deleguje na hl. cheathuntera a admina hry, ktorý rozhodnú aké bude spravené opatrenie
Viac k danej veci nemozem povedat
 

DeletedUser28954

Guest
mě by zajímalo, pokud mě někdo neoprávněně nařkne například jiný hráč z porušení pravidel a ten to poskytne supportu a neprokáže se moje vina bude za to tento hráč nějak potrestán za neoprávnění bonz ?
 

DeletedUser

Guest
je mi ľúto ale postupy perverovania a prípadného potrestania takýchto hráčov Nie sme oprávneny s tebou prejednávať
 

DeletedUser11059

Guest
Sepiku, jen hypoteticky. Bez toho, aniž by jsi sděloval něco, co nesmíš. Spíše úvaha.
Ta otázka od x-tomos není zas tak blbá.
Pokud nebudeme brát v úvahu tickety jako třeba: "Mám podezdření, že tento a tento hráč má zástup (nebo něco podobného) a útočí či podporuje stejný cíl ... " - tady by ta otázka neměla smysl a zničila by vlastně základní princip ticketů, neboť pak by se každý bál vznést námitku nebo podezření.
U urážek je to taky dost nahnuté, neboť tam každý cítí jako urážku něco jiného, čili co se týče osobního urážení, je otázka také bezpředmětná nicméně jak jsme již mnohokrát zažili třeba urážky v názvech vesnic, kde to s urážkou nemělo nic společného, jen protistrana chtěl za každou cenu poškodit protivníka a získat výhodu, tak si prostě bič někde našla. Zde by to již stálo za zvážení.
Ale v případech, kdy někdo někoho "nařkne" z něčeho, nebo dokonce k tomu něco bude falšovat, aby "jako" dodal důkaz, a při šetření se to neprokáže, pak bych tuto otázku asi bral za dobrou a mohlo by to ulevit supportu, neboť hrozba trestu pro křiváky by jim mohla zamezit právě tomuto křiváctví. Čili ne trest podle pravidel obviněnému, ale naopak navrhovateli.
 

DeletedUser28954

Guest
mě nezajímá ani tak postup, ale jestli tomu tak bude či ne :)
 

DeletedUser

Guest
Každý jeden ticket sa dôkladne preveruje.
V prípade že niekto sfalšuje dôkazy a zašle na support a pri zisťovaní sa príde na to že dôkazy sú falošne sú vyvodené dôsledky
 

DeletedUser2901

Guest
Už se to tu řešilo, každý neoprávněný pokus o ban pro hráče je taktéž trestán, viz:

J. Vynucování zablokování účtu (např. snaží se dostat ban, protože je právě pod útoky)

1. Zablokování od 3 do 7 dní, bez ochrany vesnic před útoky.
 
Stav
Uzavřeno pro další odpovědi.
Nahoru