• Psst! Ano, Ty! Ještě nejsi zaregistrovaný na našem herním fóru? Přicházíš tak o možnost zapojit se do diskuzí a navíc si tu můžeš zkrátit čekání například při výstavbě nové budovy či jednotek. Zaregistruj se ještě dnes pomocí následujícího odkazu:

    » Vytvořit účet na fóru

Runové války

Stav
Uzavřeno pro další odpovědi.

Kozmicz

Zasloužilý veterán
VIP
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
2.303
Po staletí byla legenda zapomenuta! Pohřbena v zaprášených knihách na půdách rozpadlých domů. Jen pár starých a odvážných lidí se nebálo povědět své příběhy o ní. Příběhy o síle, vzdoru a zradě. Vyprávění o místech s velkou a tajemnou mocí. Legendy praví o magických kamenech s runami vytesanými v dávných dobách. Se schopností zničit vše mocné a škodlivé. Zdá se, že někdo vesnici s takto silnou mocí zahlédl. A zahlédl také tajemné bojovníky, kteří mají za úkol tyto skvostné kameny bránit. Do posledního meče, do posledního dechu. Najde se silný vládce, který zajistí nadvládu nad runovými vesnicemi a nastolí trvalý klid a mír?


runestone_header.png


Vážení hráči,

dnes bychom vám rádi představili naši novou podmínku pro ukončení světa nazvanou "Runové války". Tento nový způsob ukončení světa je o dobytí určitých run a jejich udržení po určenou dobu.

Samotné světy jsou podobné ostatním světům jaké znáte, takže i zde zcela jistě uplatníte své nasbírané zkušenosti. Jak již bylo zmíněno, tyto světy budou mít zbrusu novou podmínku pro ukončení světa, takže do hry přidají další vzrušující prvek.

V určitém okamžiku se na mapě objeví mystické runové vesnice, které budou čekat na své dobytí. Ovládnutí těchto runových vesnic bude klíček k vítězství na vašem světe. Dobýt vesnici nebude však tak snadné, jak by se na první pohled mohlo zdát! Existuje totiž několik překážek, které budete muset překonat.

První výzvou bude porazit válečníky, kteří v runových vesnicích hlídají starobylé runy. Pro tyto válečníky je chránění run posvátným a jediným životním cílem, takže se budou bránit!
Druhou výzvou bude udržení takové vesnice. Jelikož runové kameny ve vesnicích mají magickou moc, oslabují vojáky, kteří se v jejich blízkosti nacházejí a tak udržení takové vesnice bude mnohem těžší.
Třetí výzvou bude dobýt a udržet dostatek vesnic, aby váš kmen potvrdil svoji sílu. Vítězný kmen musí dobýt 60% runových vesnic na každém kontinentu.

Kmen, který dokáže překonat tyto výzvy a udrží 60 % runových vesnic na každém kontinentu po dobu 14 dní, získá sílu runových kamenů a bude prohlášen za vítěze světa!

Abyste získali lepší přehled o tom, jak to celé funguje, vytvořili jsme krátký přehled, kde vám vše vysvětlíme. Zpravidla bude svět s Runovými válkami rozdělen do tří fází:

Přípravná fáze
Začátek hry je stejný, jak jste již zvyklí z ostatních světů. Budujete své vesnice, posilňujete svoji armádu, bojujete proti svým nepřátelům a rozšiřujete svá území. Avšak v tom se náhle objeví runové vesnice.

Fáze dobývání
Jakmile se ve hře objeví runové vesnice, hra se mění! Nyní se kmeny musí zaměřit na dobývání runových vesnic a to na všech kontinentech. Moudří vůdci kmenů to samozřejmě vezmou na vědomí a již v přípravné fázi připraví svou dobývací strategii. Menší kmeny budou také těžit z nových možností, jako je zasahování ve správný čas a odcizování cenných runových vesnic od větších kmenů bojujících proti zabetonovaným obranám.

Zatímco na začátku této fáze se zaměříte na přemáhání nepřátelských jednotek a dobývání runových vesnic, po jejich získání se budete muset zaměřit na zajištění jejich obrany. Kvůli obrannému znevýhodnění (- 50 % obranné síly) bude těžší vesnice udržet, pokud jich již budete vlastnit více. Bude tak nutné hlídat pohyby nepřátelských jednotek a více přesouvat své obranné jednotky mezi vesnicemi. K udržení runových vesnic bude nutný stálý příchod nových a nových obranných jednotek.

Kontrolní fáze
Jakmile se kmenu podaří dobýt všechny potřebné runové vesnice, začne konečné odpočítávání. Jakmile skončí, kmen, který vesnice udržel, se stane vítězem světa! V této fázi hry se musí dominantní kmen rozhodnout, zda se chce zaměřit na udržení kontroly runových vesnic, které drží, a nebo zda přistoupí k riskantnímu kroku a pokusí se ještě více rozšiřovat, aby svoji jasnou dominanci upevnil. Ostatní kmeny mohou také dělat různá strategická rozhodnutí pro získání runových vesnic, s největší pravděpodobností budou nejspíš usilovat o získání těchto vesnic do svého vlastnictví, ale také se mohou pokusit nečekaným útokem na ostatní vesnice zabránit dalšímu přísunu vojska do runových vesnic. Rozhodnutí bude již na vás!


Rádi uslyšíme vaše názory, sdělte nám je do diskuzní sekce!

Hodně štěstí a spoustu zábavy!
Váš DK Tým

DK Wiki

Více informací o této novince se dozvíte na naší DK Wiki » Runové války.
 
Naposledy upraveno moderátorem:

Kozmicz

Zasloužilý veterán
VIP
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
2.303
Vážení hráči,

vzhledem k vašim častým otázkám bychom rádi ještě vyjasnili jednu věc týkajíc se runových válek, která nebyla komunikována, ale je zakomponována v nastavení. Jedná se o...

Snížení ceny zlatých mincí na světe s runovými vesnicemi

Pokud vedoucí kmen dosáhne určitého procenta dominance, pro urychlení světa se sníží cena zlatých mincí. Rozhodujícím faktorem je výlučně hodnota dominance vedoucího kmene. Pokud následně dominance vedoucího kmene padne pod dané procento, cena mincí se však už nezdraží, ale zůstane na dané hodnotě do doby, dokud ji opět někdo nepřesáhne a cena se opět nesníží.

Tabulka pro snížení je následovná:

0% - 10% dominance - faktor 1
10% - 20%dominance - faktor 0,9
20% - 30%dominance - faktor 0,8
30% - 40%dominance - faktor 0,7
40% - 50%dominance - faktor 0,6
50% - 60%dominance - faktor 0,5
60% dominance a více - faktor 0,4​


S pozdravem
DK Tým​
 
Stav
Uzavřeno pro další odpovědi.
Nahoru