Script..

Téma v sekci 'Speed kola' založené uživatelem Pedro19, 30. dub 2019.

Sdílet tuto stránku

  1. Pedro19

    Pedro19 Nový uživatel Registrovaný uživatel

    Registrace:
    30. dub 2019
    Příspěvků:
    1
    Obdržená poděkování:
    0
    Aktualne hrajem speed server... a najviac zaujímave je, že ako jeden hráč môže mať taký naskok, ked sme zacinali rovnako ... body atd a ja so mal 600body on mal 2000... mal pomer jednotiek o 80% vacsi a to som jednotky daval tvorit... chcel by som vysvetlenie len ako to je mozne... a neverim ze je taky dobry ze to zvladne :) ,.. Dakujem za odpvoed
     
  2. Kozmicz

    Kozmicz Administrátor Divoké kmeny - Tým Administrátor

    Registrace:
    19. úno 2008
    Příspěvků:
    4.952
    Obdržená poděkování:
    986
    Pokud máš pocit, že jiný hráč používá nepovolené skripty, nejlepší způsob je nahlásit ho hned na support a my jej prověříme.

    Co se týče jeho hry, někteří hráči nemusí používat nepovolené skripty k tomu, aby měli mnohonásobně více bodů, než jiní. Stačí jen neustále farmení surovin, vědět jaké postavit budovy a jaké vojsko apod. Ale od toho tu jsou jiní borci na speedy, kteří ti poradí, jak získat v začátku speedu co nejvíce bodů.
     
  3. tantalena

    tantalena Pokročilý uživatel Registrovaný uživatel

    Registrace:
    19. dub 2011
    Příspěvků:
    910
    Obdržená poděkování:
    110
    Vidím, že speed začal v 7:20 od levelu 1 s 3 bonusovkami na hráče. Ještě k tomu takhle brzo ráno, kdy asi moc lidí nepřišlo a tedy těch bonusovek asi taky moc nebylo... Nick Iulia měl(a) před několika lety někdo hrající na rumunském serveru pokud vím. No mně to každopádně přijde podezřelé. On dneska vlastně na .cz je ten pomocník rabování, tak s tím by to určitě mělo jít (pak je otázka, jestli ten člověk měl jen to, nebo i script, nebo jen script). Ale ručně mít 2000 bodů s tímhle nastavením za 50 minut, to bych měl problémy i já sám.
    Ono ale jde leccos. Až někdy bude speed od levelu 3 s hodně barbarkami, rychlostí 400, a rychlostí vojsk 1 a s normálním nastavením šlechty/PD, můžeš si vyzkoušet, za jak dlouho dokážeš zabrat vesnici. Já to zvládl za 35 minut (bez jakýchkoli skriptů a prémiových funkcí). Samozřejmě taková strategie není správná, ale říkám to proto, aby bylo vidět, co je možné zvládnout.
    V případě tvého konkrétního speedu: Když chceš od levelu 1 získat co nejrychleji co nejvíc bodů a můžeš prakticky neomezeně farmit, což se skriptem můžeš, s PR hůř, ručně nemůžeš, prostě se to udělá tak, že se už od začátku maximum investuje do kasáren a kopiníků, aby se co nejlíp farmilo a vyfarmené suroviny opět použiješ na stavbu jednotek pro farmení a časem samozřejmě přidáš rekrutaci LK ve stájích, které nosí suroviny ještě lépe, a časem začneš buď stavět sekerníky, LK a beranidla a jet na vláček šlechticů, nebo LK + kopiníci + šermíři + často bez vláčku a zabíráš snadnější cíle. Je jasné, že čím menší je dostupnost surovin z farmení, tím víc s tím od začátku dobrý hráč počítá a zvedá surovinové zdroje, což ho ale na druhé straně stojí čas a brzdí mu rekrutaci i to, kolik je potenciálně s jednotkami schopen nafarmit (což je ale jedno, když v takovém případě by jeho potenciál "kdyby měl skript a všude kolem barbarky" převyšoval možnosti jeho reálné situace, kdy skript nemá a barbarek je málo, takže musí suroviny získávat vlastní produkcí).
    Všeobecně lze říct, že jde-li ti o body a nemáš-li skript a třeba ani ne toho pomocníka rabování, vyplatí se na speedu od lvl1 s větším počtem barbarek stavět deff + LK, na začátku teda jen kopiníky, pak přidat LK a šermíře, stavět dle potřeby surovinové zdroje, skladiště a selský dvůr a relativně dost kasárnu a tlačit sám sebe do toho, že chceš mít dost jednotek a díky nim co nejvíc farmit, snažit se využít přebytků hlíny na začátku hry ke stavbě opevnění, protože později na to už moc není čas, a časem ideálně dát HB na 22-24 a kovárnu pak z 10-13 na 20 a můžeš zabírat, přičemž se mezi ty levely kovárny zamotá semtam SD, méně často skladiště, kasárna a opevnění. Ale je fakt, že levely 0-1-2 s 2-1,5-1 a více barbarkami na hráče jsou prakticky jen o farmení a výhoda hráčů, kteří používají k farmení víc než své ruce, je značná. Když se u té hry přemýšlí a člověk kliká, jak může, je do určité míry možné překonávat méně kvalitní hráče, kteří PR nebo skripty využívají. Přeci jen úroveň většiny hráčů je taková, že ani zdaleka nenaplňují možnosti, které teoreticky mají. Bohužel to platí i u těch hráčů, kteří hrají bez ničeho, mezi něž se zřejmě řadíš.
     
  4. FCS since 2008

    FCS since 2008 Nový uživatel Registrovaný uživatel

    Registrace:
    24. úno 2019
    Příspěvků:
    9
    Obdržená poděkování:
    5

    https://prnt.sc/nj4a05

    nebo se k tomu postavit jak chlap a blokovat hráče, kteří hrají nečetně, jako například tento hráč.
    Nahlásil jsem jej a po 3 hodinách jsem se dočkal odpovědi, mnohdy mi odepíše nějaký admin, že prověřeno a ban nikde :)
     
  5. Kozmicz

    Kozmicz Administrátor Divoké kmeny - Tým Administrátor

    Registrace:
    19. úno 2008
    Příspěvků:
    4.952
    Obdržená poděkování:
    986
    Každý BAN musí být podložen důkazy o používání nepovolených skriptů. Pokud si jiní hráči o někom myslí, že podvádí, ještě to skutečně nemusí být pravda. A nebo to být pravda může, ale my k tomu potřebujeme mít důkazy. Spoustu útoků poslaných v jeden okamžik ještě nemusí přímo znamenat používání nepovolených skriptů.

    Může se stát, že hráč který se třeba někde na Skypu chlubí tím, jak skriptuje, tak na něj nepřijdeme. I když můžeme mít podezření, nemáme dost důkazů na to být si 100% jisti. Riskovat, že zablokujeme nevinného je pro nás horší varianta, než že nezablokujeme vinného.

    Tak se přestaň rozčilovat. Hráče nám navíc stačí nahlásit jen jednou. Jakmile ho prověříme, tak není třeba ho hlásit podruhé.
     
  6. Shedd

    Shedd Zasloužilý veterán Registrovaný uživatel

    Registrace:
    6. čvc 2011
    Příspěvků:
    3.093
    Obdržená poděkování:
    251
    Pamatuji si tu kouzelnou hlášku, zněla nějak takto:
    Podezření na porušení pravidel
    Blokace trvalá

    A hráč měl 14 dní na to, aby dokazoval, že to je on. A když to dokazoval, tak odpověď: Informace nejsou dostatečné.

    By Strify
     
  7. tantalena

    tantalena Pokročilý uživatel Registrovaný uživatel

    Registrace:
    19. dub 2011
    Příspěvků:
    910
    Obdržená poděkování:
    110
    Kozmiczi, to jsou všechno řeči... Problém s detekováním skriptů má naprosto jednoduché řešení. Odstranit pomocníka rabování, co je beztak pay to win, a jen sledovat množství odeslaných útoků. Tím žádné tajemství veřejně neprozrazuji, protože přece každému hráči musí být jasné, že admini mohou vidět, kolik útoků odešle. No a pak snad každý vidí, co je skriptem a co ne. Odeslat útoky každé 3-4s a během delších rozestupů (6-8s) zadat stavby budov a jednotek je přibližně podle mě v lidských silách a jestli někdo má třeba bota, co odešle jeden farmicí útok proměnně za 5-7s, i kdyby nebyl odhalen (což by stejně byl, protože by ty příkazy byly zadávány dlouhodobě nepřetržitě), reálně nezíská výhodu. Admini, kdyby byli aktivní, by pak snadno, podobně jako kdysi já, banovali skriptery. Samozřejmě nikdy nic nemůže být stoprocentní, jsou různé hraniční případy a případně je možnost uznat chybu a hráče odškodnit, což jsem před těmi teď už 7 lety (WOW) taky párkrát udělal a pochybuji, že se to děje dnes, viz co psal Shedd, samozřejmě taky skripty nejsou jediný problém, ale ty ostatní, často hůře odhalitelné, teď neřešíme. Jen tak mimochodem, já třeba ani téměř nedával global bany, takže nějaký případný chybný ban na 1 speed měl menší dopady a usnadňoval při možnosti odškodňování komunikaci; pro příklad: beztak často ti, co si na ban stěžují, ho dostanou právem a když se jim nejedná o global ban, mají menší motivaci zapírat. Je to všechno ironie osudu. Co by ti, kteří mě nenáviděli, když jsem je před 7 lety za skripty trestal a hráčů tou dobou chodilo na večerní speedy už "jen" kolem 130, dneska za tak čistý a plný server dali :)
     
  8. Kozmicz

    Kozmicz Administrátor Divoké kmeny - Tým Administrátor

    Registrace:
    19. úno 2008
    Příspěvků:
    4.952
    Obdržená poděkování:
    986
    Odstraněním pomocníka rabování nikdy neodstraníme skripty jako takové, protože existují způsoby jako např. klávesové zkratky, které jsou povolené a mohou se i tak tvářit jako skripty.

    My se nemůžeme řídit tím, co si myslíme, že je či není realné, ale tím co jsme nebo nejsme schopni odhalit. To jsou právě ty potřebné důkazy, které potřebujeme mít k tomu, abychom hráče mohli blokovat. Blokování na základě pocitů neprovádíme.
     
  9. tantalena

    tantalena Pokročilý uživatel Registrovaný uživatel

    Registrace:
    19. dub 2011
    Příspěvků:
    910
    Obdržená poděkování:
    110
    Za prvé klávesové zkratky ve smyslu funkce prohlížeče jsou banovatelné, vezme-li to příslušný admin jako "rozšíření prohlížeče pomáhající automaticky vykonávat herní akce". To, že se to asi většinou nebanuje, je nikde nepsaná dobrá vůle adminů, která souvisí s tím, že řada z nich kdysi sama používala podobné funkce v hráčské kariéře k posílání vláčků šlechticů.

    Za druhé zkušenost ukázala, že ať už bude systém automatické detekce skriptů, různých speciálních prohlížečů nebo programů vykonávajících herní akce a dalších podobných věcí jakkoli kvalitní, bude stále možné jej obejít, budou stále do jisté míry mezi hráči rozšířeny nepovolené pomůcky, které nebudou detekovány.
    Selský rozum je ale něco, co by mělo fungovat vždycky. Hraniční případy jsou hraniční případy, ale ty jinými slovy říkáš, že i když je používání nepovolených prostředků jasně patrné, protože není přímý důkaz, není možné to trestat. Problém ale je, že nic jako přímý důkaz často neexistuje. Dobře, možná nějaký systém detekuje použití skriptu, je otázka, do jaké míry je to na základě přímých nebo nepřímých důkazů, ale není-li skript přímým důkazem detekován (nejsem programátor, nevím, jak přesně to s hrou a servery funguje, jestli lze přímo zaznamenat spuštění nějakého skriptu), pak vždy přichází na řadu nepřímé důkazy a ty vlastně jakoby nemůžeš vědět, pokud nestojíš u toho hrajícího člověka fyzicky a nepozoruješ ho, co použil nebo nepoužil, ale nepřímé důkazy samy o sobě mohou být usvědčující.
    Někdo vykrade obchod, ve kterém není kamera. Kamery ve dvou blízkých ulicích vidí jeho útěk v čase po krádeži. Zloděj se kamarádům vychloubá, že to on obchod vykradl. Část vykradených věcí policie najde u něj. Svědek potvrdí pachatelovo oblečení jako to, které měl zloděj v obchodě. A když toto všechno policie ví, asi je jasné, že daný člověk může být odsouzen, byť ten člověk neřekl v průběhu krádeže své jméno, neukázal obličej a jeho krádež nebyla nahrána. Taky lze rozvíjet absurdní teorie, že ukradené věci se k němu dostaly jinak, shoda oblečení je náhodná, před kamarády nemluvil pravdu atd. Se skripty je to obdobné. Ty když víš, co je nebo není fyzicky možné naklikat, a někdo posílá útok bez PR každé 1,25 s a ještě mezitím zadává stavby budov a jednotek, tak byť systém neřekne, že ten člověk podvádí, je jasně patrné, že ten člověk podvádí. Žádné že není důkaz a "je to jenom pocit admina". Je to pocit admina, protože je založen na skutečnosti.
    Čistého speed serveru lze dosáhnout, ale to vy nechcete a částečně ani nemůžete; přeci jen ne každý speed má někdo čas efektivně hlídat a toto bych i do určité míry chápal, ale určitě ten nyní řešený problém není primárně o tom, že semtam dvouhodinový noční speed zničí nějaký skripter, ale že se nebanují podvádějící hráči na dlouhých speedech ve dne, které někdo "hlídá".
     
  10. FCS since 2008

    FCS since 2008 Nový uživatel Registrovaný uživatel

    Registrace:
    24. úno 2019
    Příspěvků:
    9
    Obdržená poděkování:
    5
    Odstranění pomocníka je nesmysl, automatická detekce skriptů je také nereálná. Za 5 let, co se aktivně věnuji programování a scriptům moc dobře vím, co je ve hře reálné a co reálné není. Za 11 let aktivních ve hře mám tolik zkušeností, že to hráč pozná. Pozná to i běžný hráč, a na rozpoznávání skripterů ve hře mám dost metod. Každý moje nahlášení hráče je platné, bohužel pravdou je, že jediný ty jsi na to bral zřetel a banoval 80% nahlášených. Ostatní administrátoři to nerozpoznají, neumí, nechtějí, nebo příčinu opravdu nevím. Jsem i názoru, že není třeba vysedávat na speed kole, kontrolovat to 24/7. Rozpoznat scriptera zabere 3-5 minut času, když ovšem přijdeš ve vhodný čas.

    Já osobně mám již pomalu veškeré scripty, které ve hře jdou. Člověk může jít pryč a hraje to za mě - ale k čemu mi to je? Nejlepší je script na pomocníka rabování, kterých je v dnešní době cca 600 odlišných, kde si člověk nastaví interval například od 3 vteřin po 10 a posílá to v náhodném intervalu. Hold skriptů je hodně, ale jediný, který opravdu nějakým způsobem znevýhodní hráče na speed kole je pomocník rabování..

    Co se týká klávesových zkratek, pravdou je, že jsem za ně byl 2x vyloučen na herních serverech ... Údajně za both a scripty .. Snažil jsem se to Kozmimu vysvětlit bohužel nic - kvůli němu jsem skončil na světě, kde jsem byl v TOP 10, nasypal jsem do hry peníze a blokace úplně za nesmysl..

    Řešíte scripty, ale to, že často se na herních účtech střídá před hráčů kvůli tomu, že tam není zástup dovolené Vás nezajímá. Plánujete herní speed kola na několik dní, bez zástupu dovolené. Tohle jsou opravdu kroky, které mi hlava nebere. Místo toho, abyste šli hráčům naproti, děláte kroky opačné.

    K čemu potřebujete důkazy, když blokujete na základě nějaké domněnky ? Hráč se po té nikdy nedozví, za co byl blokován. Já se do toho nepřestanu montovat, dokud s tím nezačnete něco dělat. Bylo by vhodné se nad tím opravdu zamyslet. Není možné, aby každý speed kolo, které trvá 6 hodin a více hrál skripter, není to možné. Jestli ani jeden z administrátoru není schopen se podívat na speed kolo 5 minut za den, tak je to smutný.

    Další fakt nerozumím tomu, proč v cizině a ve světě mohou být kratší speed kola odměňovány 30 PB a v České republice opět nic. Nadále nerozumím tomu, proč speed kola nejsou plánována s troškou kreativity, například v Polsku je často několikrát zvýšená produkce a tam není zapotřebí pomalu ani farmit. Těch věcí je opravdu mnoho, bohužel není nikdo normální, kdo by o to stál a byla by s ním řeč.
    O chybách zobrazení Captcha kódu raději už ani nehovořím, protože mi nepřijde normální, abych se přihlásil do hry a klikal hned po startu auta, hydranty, nebo výlohy obchodu. Ten člověk, co tohle programoval by potřeboval trošku proškolit. Captcha kód se mi zobrazuje na světě, všude možně. Nejsem jediný hráč, který má z tohohle nervy. Několik hráčů na Speed kole přišlo o své vojsko kvůli tomuto procesu. Na hráče někdo zaútočí, on několikrát zbrkle klikne na ,,mapu" a captcha kód je na světě...
    Jestli tohle má odradit nějakého skriptera, tak bohužel tento proces moc funkční není.


    Nic méně zde vidíme, že nefér hraní trápí dost lidí a nikdo ze support teamu se s tím nic nesnaží dělat, byť kroků k zlepšení hry je několik. Když už ve hře je pomocník rabování, proč zde není správce účtu? Víte kolik hráčům by to usnadnilo a zpohodlnělo hru? Víte o tom, že hru hrají tak dospělí lidé, kteří nemají čas non stop sedět u hry a zároveň se chtějí bavit? Proč tohle může fungovat ve světě jen u nás ne ? V dnešní době je každý schopen si vydělat premium na herních světech, když můj bratr kterému je 13 let je schopen si vydělat 6000 premium prodejem surovin. Má tu možnost každý :)

    Když nejste schopni založit classic herní server bez premium, opravdu old school verzi .. a vymlouváte se na nízký počet hráčů, že to nebude dostatečně komerční.. Podívejte se třeba na .co.uk .. 42 herních světů a na classicu 300 lidí .. tam to jít může .. u nás ovšem opět ne .. co jsem tím chtěl říci? Chcete rejžovat peníze, ale místo toho, abyste udělali hru hráčům co nejvíce pohodlnou, minimálně u speed kol, raději neděláte nic. Hra má tolik chyb, nikdo s tím nic neděláte. Zdvojené vojsko je denní rutina, pozvání hráče stále funkční .. To chcete blokovat scriptery, když nikdo není schopen tohle opravit?
     
    xDDDDDDDDD za toto poděkoval/a.