• Psst! Ano, Ty! Ještě nejsi zaregistrovaný na našem herním fóru? Přicházíš tak o možnost zapojit se do diskuzí a navíc si tu můžeš zkrátit čekání například při výstavbě nové budovy či jednotek. Zaregistruj se ještě dnes pomocí následujícího odkazu:

    » Vytvořit účet na fóru

Snižování ceny mincí u dominance

Kubina

Administrátor
Člen týmu
Administrátor
Počet poděkování
746
Vážení hráči,

rádi bychom znali Váš názor na změnu v systému pro slevu mincí na světech s podmínkou dominance. Pokud máte ke slevě nějaké připomínky nebo nápady, jak by mohly být podmínky změněny, neváhejte přidat sem svůj nápad/názor.

Aktuální stav:
- Svět musí běžet 365 dní, aby mohlo být žádáno o slevu (poté anketa a případně sleva)
- Sleva na jednom světě může být pouze jedna
- Sleva je určena podle počtu hráčů na světě a to následovně:
- pod 750 hráčů - 1/2 ceny (0.5)​
- pod 500 hráčů - 1/3 ceny (0.3)​
- pod 250 hráčů - 1/5 ceny (0.2)​
Nyní několik nápadů na změnu:

1. Mít na světě 3 slevy závislé na dosažené dominanci
- 20 % dominance -> sleva na 7/10​
- 40 % dominance -> sleva na 5/10​
- 60 % dominance -> sleva na 3/10​
2. Ponechat aktuální systém, ale posunout dobu kdy se může o slevu žádat na 250 dní.

3. Ponechat aktuální systém, ale žádat o slevu se může při dosažení 35% dominance.

4. Máte jiný nápad? Napište nám ho!


Líbí se vám nějaký nápad? Rádi byste ho viděli ve hře? Nebo máte jiný nápad? Své názory/odpovědi/připomínky pište do tohoto vlákna.
 
Naposledy upraveno:

Rewsed

Uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
13
všeobecně bych dal po jednom roce neustale snižovaní ceny minci řekneme od 90 80 70 60 50 40 30 20 10 5

takhle třebas v intervalu pul měsice ( aby to nebylo obtižne každych 30 dnu napřiklad je to jenom navrch
 

Lučištník na koni

Uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
59
všeobecně bych dal po jednom roce neustale snižovaní ceny minci řekneme od 90 80 70 60 50 40 30 20 10 5

takhle třebas v intervalu pul měsice ( aby to nebylo obtižne každych 30 dnu napřiklad je to jenom navrch
Rok je moc, to už se na téměř každém světě sbírají procenta pro uzavření světa.

Jednička vypadá fajn, možná bych to ale trochu posunul + zvýšil cenu na
- 30 % dominance -> sleva na 8/10
- 45 % dominance -> sleva na 6/10
- 60 % dominance -> sleva na 3/10
 

Lučištník na koni

Uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
59
I když ono těch 30% je už fakt hodně, takže procenta bych nakonec asi ponechal tak jak jsou v návrhu
 

xxoxx

Uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
39
Sleva mincí nelze určit hromadně pro všechny světy a to z důvodu jiných herního módu popřípadě vlastní rychlostí světa potažmo rychlosti produkce atd. Dle mého názoru, by se každý svět měl posuzovat individuálně a podmínky pro slevu by měly být zveřejněny už při samotném počátku světa tzn. vytváření vlastního nastavení.

Vytvořit nějakou smysluplnou šablonu pro udávaní slevy je velmi obtížné a je zapotřebí pohlížet na mnoho faktorů, které by mohli způsobit disbalanc daného světa.

Zmíněná dominance nevypadá na první pohled zle. Bohužel se bojím, že po hlubším přezkoumání má několik nedostatků (počínaje počtem lidí v kmenu na různých světech, až po to, že na některých světech se hráči nechtějí slučovat do jednoho kmene, protože by například přišly o bonusy z úrovně kmene)

Pokud bychom chtěli určovat slevu mincí podle stáří světa, tak opět narazíme na problém, že by bylo zapotřebí to určit pro každý svět individualně (závislé na rychlosti světa) a jsme upět u toho, že by to bylo potřeba uvést na začátku světa.

Vytvářet omezující faktor podle počtu hráčů na daném světě je blbost a to například z důvodu, že některé herní mechaniky (jako ne např. morálka) nefungují už v dnešní metě správně a tím pádem na každém světě přežívá cca 60-70% mrtvých účtů, které je nereálné za současné situace zabrat a tím snížit počet hráčů aby byla možná zavést sleva.

Takže na závěr....
Sleva závislá na dominanci tak jak to tady bylo popsáno by byla super, ale trpěli by na ni hráči tím, že by např, přicházely o bonusy za úroveň.

Sleva závislá na čase by byla asi nejvíce spravedlivá za předpokladu, že by se to pro každý svět podle jeho vlastního nastavení posuzovalo individuálně tzn. pro některý by byla první sleva třeba 100dnů a pro některý 200

Sleva závislá na počtu hráčů je za současné situace blbost.

Šlo by na to vymýšlet sálo dlouhé řešení, že by to bylo závislé na xy-faktorech, ale proč to dělat zbytečně složité??? hráči chtějí hru jednoduchou bez zbytečných okolků.

Myslím si, že než tady nad tím x-hodin lamentovat je nejlepší způsob s tím jít na trh a prostě to na nejbližších světech vyzkoušet. Hráči si pak na to dají sami zpětnou vazbu a vyberou si systém, který se jim bude více líbit až si ho vyzkouší.

ps. Proč slevu mincí nezkusit využít třeba jako herní mechaniku? tzn. proč má být jen např. 200 šťastlivců, co si ji na konci světa užijí... Proč třeba nedát slevu už po 1-2měsích hry dokud se v té hře ještě o něco hraje a není to už jenom o dobrání druhé půlky světa, aby byla dosažena dominance? Myslím, že za určitých podmínek, by to hře mohlo přidat na zábavnosti....

děkuji Všem co to přečetli :D

xox
 

Kozmicz

Zasloužilý veterán
VIP
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
2.303
Zajímavý názor, ale pokud ke změně slevy zlatých mincí dojde, musí to být jednoduché a pro hráče lehce pochopitelné, tzn. jednotné. Tvůj systém, že každý svět bude mít jiné podmínky je složitý a pro hráče hůře pochopitelný.

Nechceme v tom dělat bordel, aby na každém světě platili jiné podmínky pro slevu, když se jedná o dominanci. Jsme otevřeni změně, ale systém musí být jednotný, aby každý hráč hned věděl, jaké jsou podmínky.

Co sleva mincí dle počtu hráčů bez omezené doby otevření světa? Tím bychom současný systém nejen zjednodušili, ale také zefektivnili.
 

1Rici

Uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
165
Počet hráčů o ničem nevypovídá. Po půl roce hraje max pár desítek lidí a zbytek jen udržuje účty nebo tam chodí na pokec. Reálně pak hraje jen zlomek lidí...

Pokud to nejde řešit individuálně, tak se mi nejlépe jeví toto

1. Mít na světě 3 slevy závislé na dosažené dominanci
- 20 % dominance -> sleva na 7/10
- 40 % dominance -> sleva na 5/10
- 60 % dominance -> sleva na 3/10
 

xxoxx

Uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
39
Jak už jsem psal, sleva mincí podle hráčů na daném světě je o ničem aktivních hráčů na světě je tak 20-30% zbylých 70-80% (bavíme se o pokročilé fázi světa) tzn. určovat slevu mincí na základě nesměrodatných čísel je blbost.

Nechápu, co je složité na systému, když by měl herní svět rychlost=1 tzn. první sleva by byla možná např. po 100 dnech a naopak, když by měl herní svět rychlost=2, tak by první sleva na mince byla možná po 50 dnech...

Jednalo by se pouze o to přenásobit pevně danou hodnotu např. 100dnů koeficientem rychlostí světa. Dle mého názoru nic složitého jsou to pouze dvě čísla. Neříkám, že by to bylo optimální řešení, když vezmeme do úvahu další věci jako zrychlená produkce na některých světech nebo o co jste se tam pokoušeli (nevím nehraji tam), ale dle mého názoru by toto byla ideální střední cesta mezi jednoduchostí a současně aspoň nějaké spravedlnosti napříč světy.
 

Kozmicz

Zasloužilý veterán
VIP
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
2.303
1Rici: Tvůj návrh mi nepřijde moc efektivní. Např. na S74, kde před pár dny vedoucí kmen dosáhl 20% dominance by nyní nyní padla sleva na 7/10, pokud bychom ponechali současný systém a jen zrušili dobu 1 roku, naskočila by sleva mincí na 5/10, protože na světě je méně, než 750 hráčů. Myslím, že tvůj návrh by světy v počátku ještě více brzdil.

xxoxx: Ano, u světů s rychlostí 1 a rychlostí 2 by se to počítalo docela dobře, ale co světy s rychlostí 1.6, 1.8., někde by byla první sleva po 67 dnech, druhá po 134 dnech, jinde by byla sleva po 59 dnech, druhá po 118 dnech apod. To mi moc jako přehledný systém nepřijde.
 

xxoxx

Uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
39
Nevím v čem by to bylo nepřehledné, pokud mají být napříč světy stejné podmínky a současně to má být co nejjednodušší, tak toho lze docílit jenom takto. Proč tedy, když se bavíme o jednoduchosti je začátečnická ochrana na nových světech závislá na rychlosti daného světa (myslím si, že to tak je) nebo minimálně na stejném principu fungují přemisťovače na začátku světa. U nich to složité není? Navíc přemisťovače atd. využívá každý hráč, slevu mincí využívá v globálním měřítku tak 5% hráčů co se na daný svět zaregistrují a bohatě stačí, když na splňující podmínky pro slevu upozorní jeden hráč. V ideální případě by bylo to, jak současně běží odpočet staří světa v (žebříček-dominance) tak kdyby takto běžel i odpočet kdy lze zažádat o slevu mincí.

Na s74 kdybychom chtěli, tak teoreticky můžeme vytvořit kmen, který by měl 40% dominanci, ale k čemu by nám to reálně bylo? možná bychom za další měsíc po odhlasovaní získali slevu na úkor toho co víme jistě je to, že by minimálně poloviny hráčů přišla o týdenní prestiž kterou dostávat atd. + jsou zde dále faktory jako počet lidí v kmenu napříč světy atd. Takže by tento parametr nikdy nebyl spravedlivý.

1Rici: Tvůj návrh mi nepřijde moc efektivní. Např. na S74, kde před pár dny vedoucí kmen dosáhl 20% dominance by nyní nyní padla sleva na 7/10, pokud bychom ponechali současný systém a jen zrušili dobu 1 roku, naskočila by sleva mincí na 5/10, protože na světě je méně, než 750 hráčů. Myslím, že tvůj návrh by světy v počátku ještě více brzdil.

brzdil? to nechápu? Pointa celého problému se slevami je ta, že jsou zaváděny příliš pozdě. Dříve světy trvaly 2-3roky možná déle v dnešní době svět trvá 0,5-1rok (beru čas, kdy se na tom světě reálně něco děje a neprobíhá Time end popřípadě už je svět vyhraný a jen se dobírají mrtvoly do potřebné dominance) Takže pokud se bavíme o čekací době 365dní tak např. s74 už bude dohrán a nebo to bude ve stavu, kdy už o nic nepůjde. Reálná doba dle mého názoru na tento konkrétní svět s tímto nastavením by měla být 90-120dní na první slevu.
 
Nahoru