• Psst! Ano, Ty! Ještě nejsi zaregistrovaný na našem herním fóru? Přicházíš tak o možnost zapojit se do diskuzí a navíc si tu můžeš zkrátit čekání například při výstavbě nové budovy či jednotek. Zaregistruj se ještě dnes pomocí následujícího odkazu:

    » Vytvořit účet na fóru

Soubor několika otázek - pomůžete ?

DeletedUser44294

Guest
Zdravím všechny!
Přesto že mám zkušenosti už se dvěma světy, v této hře jsem pořád poměrně začátečník. Měl bych několik otázek za jejíchž zodpovězení bych Vám byl velice vděčný. I když používám Wiki často a rád, některé informace se mi přesto nepodařilo úplně pochopit.

Abych usnadnil jejich zodpovězení, přidávám pár detailů. Týká se světa 64. Jako hráč mám asi přes 1000 bodů a jednu vesnici. Stavím deff v počtu, který zmiňuji níže. Nick je záměrně odlišný od toho se kterým hraji.



1. Existuje nějaká strategie v případě výběru své druhé vesnice ?
(Pokud jsem v kmenu, můžu se řídit týmovou strategií kterým směrem expandovat. Ano, je dobré postavit ji v blízkosti spojenců.)

Mě zajímá jestli je vhodné umístit druhou vesnici blízko té první (např. v mém sousedství) aby se mohly rychleji bránit a snáz surovinově zásobovat. Nebo naopak, raději dále od té první aby nehrozilo kompletní zabrání v případě soustředěného útoku a nebyla tak lákavým cílem.
____________________________________________________________________________________________________________



2. Jak nejlépe přidávat/začleňovat lučišníky v raných fázích výstavby své deff ?
(Jaký je jich poměr k ostatním jednotkám vím)

Momentálně mám 500 kopí, 500 mečů a přemýšlím nad tím, ve které fázi mám začít stavět taky lučišníky. Je pro mě efektivnější vystavět si nejdříve slušný základ (1000 a více) prvních dvou typů, nebo se naopak soustředit na všechny rovnoměrně.
___________________________________________________________________________________________________________


3. Strážní věž a první vesnice, ano či ne ?