• Psst! Ano, Ty! Ještě nejsi zaregistrovaný na našem herním fóru? Přicházíš tak o možnost zapojit se do diskuzí a navíc si tu můžeš zkrátit čekání například při výstavbě nové budovy či jednotek. Zaregistruj se ještě dnes pomocí následujícího odkazu:

    » Vytvořit účet na fóru

Svět bez prémia

DeletedUser40956

Guest
Samotný název snad jasně říká o co by šlo. Šlo by o vytvoření historicky prvního světa bez možnosti použití prémiových bodů, prémiového účtu, správce, pomocnka rabování, zvýšené těžby surovin nebo čehokoliv podobného. Mohlo by to být třeba vytvořeno ke 13 narozeninám divokých kmenů.

"Protože 13 je nešťastné číslo, tak se stala velice mimořádná a pro náš tým nešťastná věc. Vytvořili jsme svět bez prémia, a jejda !" :shock

Takto by třeba mohl vypadat úvodní text zprávy, která by se všem hráčům rozeslala :D

Tak toť asi vše, není moc zřejmě třeba co dodávat. Jen přikládám nastavení, které by mi přišlo celkem vhodné. Rozhodně bych udělal kmen s více hráči. Lze očekávat, že na svět se moc nepohrnou hráči, kteří hrají obyčejně s prémii a navíc s hodně body je velice velice obtížné, hrát bez prémia. Takže, aby byl nějaký kmen opravdu silný a nebylo nemožné, dosáhnout po oznámení konce světa, tak by bylo určitě vhodné, aby byl max. počet členů na kmen okolo 200.


Ohledně nastavení...:

Ps. Konec serveru by byl novinkou, protože by nebyl ze začátku znám. Až po 13 měsících hry by se oznámil a poté by bylo 13 měsíců o které by nešlo dosáhnout vítězství. Pak už by se o vítězství standardně soupeřilo :D
Pss.Protože by měl být konec tajný, tak ho sem nemůžu rozhodně psát. Oni by si něco zvládli admini vymyslet
:yes
Herní rychlost1
Rychlost vojenských jednotek 1
Demolovat budovuAktivní
MorálkaAktivní (nezávislé na čase)
Pravidlo selského dvoraAktivní
Základní obrana 20
MilisekundyAktivní
Fake limit1% bodů vesnice
Systém zkoumáníKlasický
KostelAktivní
OceněníAktivní
Rostoucí barbarské vesniceAktivní (do 3000 bodů)
Bonusové vesniceAktivní (vylepšené)
Časový limit pro napadení10 Minuty
Časový limit pro obchodníky 5 Minuty
Noční bonusAktivní od 0:00 do 8:00 hodin
Ochrana pro nové hráče 5 Dny
Jednotky
Lučištníci Aktivní
Systém špehování Špión může špehovat vojska, budovy a suroviny.
Paladin Neaktivní
Šlechtic
Stoupající ceny šlechtyZlaté mince
Levná stavba šlechty Aktivní
Maximální dosah šlechty 100 Pole
Pozbytí na důvěryhodnosti ve šlechtu 20-35
Nárůst oddanosti za hodinu 1
Konfigurace
Omezení počtu členů v kmenu 150
Žebříček poražených protivníků Aktivní, podle bodů
Zástup v dovolené Aktivní
Omezení pro zástup v dovolené při dlouho trvajícím zástupu Aktivní, od více než 60 dní trvajícího zástupu v dovolené během 120 dní
Volné obchodování Aktivní, časové omezení dle doby startu hráče
Volba světové strany Aktivní
 

Biblos

Zasloužilý veterán
VIP
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
1.322
Nechci Ti kazit radost z navrhování, ale už je tu několikrát vysvětleno, proč takový svět nebude.
 

DeletedUser33829

Guest
Vymyšleno to má dobře, resp. jak natahovat délku světa, i když to by bez absence PB bylo pro Inno ještě více nevýhodné a návrh nemít ani PÚ by se nesetkal s oblibou ani u hráčů, zvláště dnes zpohodlněné komunity. Jen to kazí ten výsměšný tón jeho sdělení.

I když je to nepředmětné, protože takový návrh realizován nebude, tak neznat podmínky vítězství světa není žádná novinka, v minulosti to tu bylo běžné, píšeš že kmen okolo 200 lidí a v tabulce máš 150 a to na prvních dvou světech byl limit 1000 členů a v zahraničí někdy i neomezen, pravidlo selského dvora snad na klasických světech nikdy nebylo a jestli ano, tak snad jen na pár a hodně dávno, ale ani tím si jistý nejsem, vylepšené bonusové vesnici na prvních světech nebyly a co si představit pod klasickým výzkumem? V Německu tak označují ten 10stupňový, tady většinou byl jednoduchý systém zkoumání, a tak se takový pojem vžívá s tímto systémem, u nás s 10stupňovým výzkumem Inno přišlo až v posledním roce.

Navrhovat můžeš co chceš, Biblos si z Tebe stejně utahuje, protože ať navrhneš cokoli, tak světy stejně vytváří Němci, takže si tu můžeš akorát tak navrhnout v jiné sekci speed, ale ne klasický svět.:hi
 

tantalena

Pokročilý uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
132
Úplně jistý si být nemůžu, protože to už teď taky nějak moc nezkoumám, ale mělo by to být tak, že česká ani slovenská verze nikdy neměla pravidlo selského dvora (= farm limit) na žádném stálém světě.
Farm limit jsem kdysi dávno zahlédl v Německu, Maďarsku a možná ještě jinde - právě ten jeden maďarský svět měl FL snad 2000 nebo 2500, což je docela málo, když si to tak člověk vezme... Hlavně kdyby ten svět dospěl do velmi pozdní fáze hry, tak to nejde pořádně betonovat vesnice (leda snad paladinem s ohni a katy :D ).
Na co bych chtěl poukázat, protože se to běžně neví: na světech s farm limitem může jeden útok zničit maximálně 3 úrovně selského dvora. Víc katapulty najednou zbořit neumí :) Nemohl jsem zde tuto zajímavost neříct, protože to pro mě je poměrně nový a dosti na první pohled překvapivý, ale logický poznatek.

Ten systém zkoumání - musím říct, že mě to štve. Prostě pro mě klasický výzkum v době, kdy jsem o tomto měl aspoň nějaké ponětí, vždy byl a bude ten desetistupňový. Jednoduchý je jednoduchý, je běžný, ale neříká se mu "klasický". Ale furt to někdo někde plete - dokonce i na MČR ve speedech tohle bylo napsané špatně do oficiálního oznámení nastavení všech speedů, což je ostuda :D
Já to samozřejmě zpětně nemůžu vědět, ale myslím si, že ve statistice speedů na české verzi hry se i dříve než posledním rok při nastavení 10stupňového výzkumu objevoval pojem "klasický". Ale sám jsem to na vlastní oči asi nikdy takhle nepozoroval - on to člověk zas tak moc nemá příležitost a důvod sledovat, a navíc je tento druh výzkumu i na speedech poměrně vzácný, určitě ho nenaleznete na každém druhém speed kole :)

Musím se pochlubit tím, že nevylepšené bonusovky byly nedávno na speedu, co jsem navrhnul naschval takto ve starém stylu - jsem i rozhlašoval hráčům ve skype skupině z legrace, aby dobyli bonusovky, že už podobné neuvidí, ale nějak to zapadlo a asi to nepochopili a možná ani pořádně nečetli :D

K hratelnosti... čistě teoreticky když by se to mělo hrát bez PÚ, při počtu 150 hráčů ve kmeni vidím jako rozumné dát podmínku pro vítězství kmen se 100.000.000 body. Nejlepší dají třeba 3-4 miliony, což se dá dát bez PÚ, znal jsem i lepší, a ostatní to vykompenzují, takže se těch 100 milionů jeví jako rozumné pro tento počet lidí. Je ale spíš otázka, jestli by se našlo v dnešní době třeba 700 kvalitních hráčů, co by tohle dokázali hrát. Nemyslím si. Těch 100.000.000 by v praxi vlastně ještě mohlo představovat docela oříšek pro všechny a o nějakém souboji 5 vyrovnaných kmenů o vítězství by nemohla být vůbec řeč.

Je zajímavost, že neomezený limit členů kmene jsem objevil například na .nl v době, kdy u nich bylo jen o něco málo více hráčů než u nás a přitom u nás už se nastavovalo maximálně 60. Holt někdo je protekční :) Ale asi, byť to tak určitě nebylo cíleno, to vlastně něco trochu do sebe má, protože snad jen Češi by byli schopni domluvit se na tisícičlenném kmeni a vyhrát co nejdřív :D Doufám, že by se to nestalo, ale určitě bych se o to u nás bál víc než u těch Holanďanů :D
 

DeletedUser40956

Guest
Díky za příspěvky lidičky.

Asi je to tedy bezpředmětné, tak si to s tou svou radostí třeba lockni.



Já se poroučím
 
Naposledy upraveno moderátorem:
Nahoru