• Psst! Ano, Ty! Ještě nejsi zaregistrovaný na našem herním fóru? Přicházíš tak o možnost zapojit se do diskuzí a navíc si tu můžeš zkrátit čekání například při výstavbě nové budovy či jednotek. Zaregistruj se ještě dnes pomocí následujícího odkazu:

    » Vytvořit účet na fóru

Tantalena

Stav
Uzavřeno pro další odpovědi.

tantalena

Pokročilý uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
132
Přidám sem tedy i své "dílo"...
Já sám bych si ten nesmysl asi i zahrál, ale jsou to takové ty záležitosti "jednou a dost" :D
Jedná se o speed 0 production, tedy speed, během nějž nejsou produkovány žádné suroviny.

O co jde... Celý speed se zakládá na tom, že při vzniku každé vesnice se v ní objeví i nějaké suroviny. To množství je přibližně 500 500 500 - jistý si ale nejsem, možná je tam nějaká čtyřstovka - ono na tom až tak nezáleží. Proto jsem si řekl, že by toho šlo využít a vytvořit nové speed kolo (byť ano, patří v podstatě mezi Blesky nebo Bashe - záleží, jestli se jede na body nebo něco jiného, ale ten OD rank mi přijde asi nejlepší), kde budou tyto suroviny jedinými surovinami ve hře.
Jedná-li se o omyl, potom považuji za jistou jednu věc, a to, že když hráč startuje na světě, ve všech jeho vesnicích se tyto základní suroviny objeví. V tomto případě (kdy by předpoklad byl chybný pro opuštěné vesnice a správný pro všechny vesnice hráčů) bych navrhoval založit rabovací účet, který bude uměle před oficiálním začátkem speedu na speed nastrčen proto, aby startoval třeba s 1000 vesnicemi a tedy sám vytvořil vesnice k rabování. To samozřejmě nabízí i jiné podivné varianty jako nechat ten účet naschval mít v každé vesnici 1000 1000 1000 apod.

Snažil jsem se vymyslet něco, co bude originální a nebude to stále jen o různých variantách speciálních vesnic na speedech...
Zatím žádné další doteď tajné a s nikým neprobrané a originální návrhy nemám, jestli budou, nějak to sem dodám.

Název: 0 production
Délka: 4 hodiny
Podmínka vítězství: Hráč s největším OD rankem

Nastavení:
[SPOIL]Vesnice neprodukují během speed kola žádné suroviny.

Začít znovu volbou v nastavení je možné každých 60 minut.

Na speed kolo je nastaven tutoriál (nejkratší verze).

(ze tří hlavních, které si pamatuji, je to ta druhá, ale prý existují 4 :D )

Paladin: Ano, bez předmětů
Lučištníci: Ne
Kostel: Ne
Výzkum: Jednoduchý
Rozestavěná vesnice: 0
Bonusové vesnice: 25 na hráče
Barbarské vesnice: Ne
Růst opuštěných vesnic: Nerostoucí
Začátečnická ochrana: 10 minut
Farm limit: Ne
Fake limit: Ne
Morálka: Ne

Šlechtic: Ne

Limit členů kmene: 3
Možnost vystoupit ze kmene: Ne
Podpory možné pouze v rámci kmene: Ano
Nemožnost zaútočit na člena kmene: Ano

Rychlost: 400
Rychlost vojska: 1
Noční režim: Ne
Noční bonus: Ne
Denní bonus: Ne

Dodatečná nastavení:
Možnost volby světové strany: Ano
Produkce: 0 %
Domobrana: Ne
Omezení počtu vyrabovaných surovin na den a vesnici: Ne
Vzdálenosti mezi vesnicemi: Běžné (snížené)[/SPOIL]
 
Naposledy upraveno:

DeletedUser

Guest
Hezký návrh, konečně zde vidím propracovaný, originální návrh.

Dodatek: Pokud hráči přijdou o své jednotky na začátku té hodiny do nového začátku, tak můžou jenom hledat nové barbarky na okraji - ráj pro skriptéry, peklo pro normální hráče :D. Možná kdybys dal produkci u vesnic hráčů (možná od konce jejich ochrany) na 3-10%, mohli by být schopni postavit ještě pár jednotek. Možná by taky mohlo pomoct snížení délky speedu (3 hodiny?) a snížení doby, za kterou může hráč začít znovu (45 minut?)
 

DeletedUser41028

Guest
Ale šachli, jdi už do háje s těmi originálními hláškami :D
 

šachlik

Pokročilý uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
135
Nic proti, ale je to na úrovni mého návrhu, tudíž stejně špatnej. :D

Suroviny jen z určitých vesnic v určitém množství... Kdo by to chtěl hrát. :cool
 

tantalena

Pokročilý uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
132
Tak jednou za rok možná každý :D
Já věřím, že pro tu srandu by na to lidi přišli... Říkám - já sám bych si to klidně zkusil. Netvrdím, že bych celý speed odehrál na 100 %, ale kdybych mohl a vzpomněl si na to, mohl bych se tam objevit. A myslím, že možná i ty bys na to přišel, abys věděl, co to je :D
Je to originální a snad i nastavitelné. Hlavně tou nastavitelností se tvůj návrh chlubit nemůže :) Radši vymysli něco lepšího, čím se budeš moct pochlubit...
 

DeletedUser41027

Guest
Už nebudu nic vymyslet, necham to na vás. Měl jsem v zásobě podobnej návrh jako Chris, takže nemusím už vymyslet. :)
 

tantalena

Pokročilý uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
132
Expanze

Takže o co jde... Základní charakteristikou tohoto speedu je, že se skládá vlastně ze 2 částí - CATu a Blesku. Hraje se na body, vítězit může hráč i kmen. Dá se to hrát asi i na vesnice :)
První část, ta CATová, slouží prostě k tomu nafarmit si na šlechty pro začátek té bleskové částí. Během CATové části totiž samozřejmě nelze dobývat vesnice.
Tento typ speedu nabízí sám o sobě mnoho variant provedení, určitě to není tak striktně dané jako třeba u speedu 0 production, kde třeba opravdu MUSÍ být paladin, jinak to nefunguje. Tady je mraky možností. V délce, úrovni rozestavěné vesnice, počtu startovních vesnic, poměru délek CATové a bleskové části atd. Vlastně to záleží hodně na navrhovateli a co přesně z toho chce mít. Je možné třeba nechat rychle růst barbarky do 6000 bodů, nebo jejich zabírání naopak zcela znehodnotit tím, že nebudou růst nebo nepůjdou zabrat ani v bleskové části. Těch možností je prostě hodně a myslím si, že tento speed by mohl mít reálnou budoucnost, zvlášť když se třeba vychytají ta nastavení, která budou hráče bavit. On je u všeho problém s hráči využívajícími různé (placené i nepovolené) pomůcky k farmení, proto nevidím jako moc dobré dát na tento speed velmi nízké levely rozestavěných vesnic, ale jinak s tím tolik problémů není... Ještě si uvědomují další věc - že systémy šlechticů s limitem šlechty založeným na úrovni panského dvora jsou u tohoto speedu většinou nepoužitelné.
Můj návrh níže tedy berte spíš jako ukázku toho, jak to může vypadat, než něco ve smyslu "podle tohoto vzoru to bude a nijak jinak".

Název: Expanze
Délka: 6 hodin
Podmínka vítězství: Hráč s největším počtem bodů

[SPOIL]Od poloviny speedu (3 hodiny od startu; tolerance 1 minuta) šlechtic může dobývat vesnice.

Paladin: Ano, bez předmětů
Lučištníci: Ano
Kostel: Ne
Výzkum: 10-stupňový
Rozestavěná vesnice: 4
Bonusové vesnice: 5 na hráče
Barbarské vesnice: Ne
Růst opuštěných vesnic: Do 4000 bodů
Začátečnická ochrana: 20 minut
Farm limit: Ne
Fake limit: 1 % bodů vesnice
Morálka: Ano, klasická

Stoupající ceny šlechtice: Zlaté mince
Snížení oddanosti: 0, poté, co šlechtic může začít dobývat vesnice, se změní na 20-35
Dosah: 1415 polí

Limit členů kmene: 4
Možnost vystoupit ze kmene: Ano
Podpory možné pouze v rámci kmene: Ano
Nemožnost zaútočit na člena kmene: Ano

Rychlost: 400
Rychlost vojska: 0,5
Noční režim: Ne
Noční bonus: Ne
Denní bonus: Ne

Dodatečná nastavení:
Možnost volby světové strany: Ano
Produkce: Normální (100%)
Domobrana: Ne
Omezení počtu vyrabovaných surovin na den a vesnici: Ne
Vzdálenosti mezi vesnicemi: Běžné (snížené)[/SPOIL]
 

šachlik

Pokročilý uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
135
Zajímavé, určitě by se to dalo nastavit, je to lepší než původní návrh, i bych si to zkusil, takže za mě palec hore. :great
 

tantalena

Pokročilý uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
132
Nesoutěžní + Již vymyšlené + Co neznáte

Ještě jsem se rozhodl sem dát příspěvek obsahující další mnou vymyšlená speed kola. Některé jsem vymyslel během trvání této soutěže (první tři), zbylé byly mým nápadem už po delší dobu, o některých z nich jsem se i někomu zmínil, ale k jejich realizaci nikdy nedošlo - z různých důvodů.
Dám sem i věci, co asi neznáte, ale asi už někdy byly... Různé speedy s přestávkami sleduji už skoro 5 let, proto v tom sám mívám už úplný zmatek, trochu se ztrácím i v tom, co kdy kdo kde navrhnul, sám si asi nepamatuji každou šílenost, kterou jsem někdy vymyslel, proto to všechno berte trošku s rezervou. Ale upřímně - pochybuji, že by byli lidé, co by v tom měli naprostý přehled :)
Všechny tyto návrhy berte jako nesoutěžní, nebude-li někdy časem udáno jinak.
Ke všemu, kde to má smysl, dám radši příklad návrhu, aby si to každý mohl lépe představit.

ÚPLNĚ NOVÉ

Precision vs. Bash
Je to vlastně CAT vs. Bash, do kterého se ještě přimíchá Precision, nebo Precision, do kterého se přimíchá Bash.
Je určena bodová hranice + nějaké úzké rozmezí kolem ní. A když se do ní nikdo nevejde, vítězí hráč s největším off / deff / OD rankem. Stejně tak to může fungovat i s kmeny, i když TeamPrecisiony já osobně nemám asi moc v lásce, protože vím, že pak může být v kmeni 1 troll, co se o tu precisionovou stránku hry nestará a zkazí to dalším lidem v kmeni...

[SPOIL]Název: Mini Precision vs. Bash
Délka: 3,5 hodiny
Podmínka vítězství:
Hráč, který získá počet bodů nejbližší hodnotě 18.000 / v případě shody rozhoduje off rank.
Nebude-li žádný hráč v rozmezí 17.900-18.100 bodů, vítězí hráč s největším off rankem.

Paladin: Ano, s předměty, předměty mají staré bonusy
Lučištníci: Ano
Kostel: Ne
Výzkum: 3-stupňový
Rozestavěná vesnice: 3, každý hráč začíná se 2 vesnicemi
Bonusové vesnice: 0,6 na hráče
Barbarské vesnice: Ne
Růst opuštěných vesnic: Do 1000 bodů
Začátečnická ochrana: 30 minut
Farm limit: Ne
Fake limit: 1 % bodů vesnice
Morálka: Ne

Šlechtic: Ne

Limit členů kmene: 2
Možnost vystoupit ze kmene: Ne
Podpory možné pouze v rámci kmene: Ano
Nemožnost zaútočit na člena kmene: Ne

Rychlost: 400
Rychlost vojska: 1
Noční režim: Ne
Noční bonus: Ne
Denní bonus: Ne

Dodatečná nastavení:
Možnost volby světové strany: Ne
Produkce: Normální (100%)
Domobrana: Ne
Omezení počtu vyrabovaných surovin na den a vesnici: Ne
Vzdálenosti mezi vesnicemi: Běžné (snížené)[/SPOIL]


Kombinace
Kombinace sdružuje 5 různých úspěchů, kterých lze ve hře dosáhnout. Za každý je pak vyplácena odměna. Aneb kdyby byl každý speed v mnou navrženém týdnu takový, tak mě Kozmicz zabije :D
Speed jsem naschval nazval takto s tím, že těch úspěchů musí být 5, protože jakýsi předchůdce tohoto typu speedu je třeba podivný pa"BashBlesk" u Poláků, který je občas vidět, kde vyhrává jak hráč s nejlepším ODA, tak hráč s největším počtem bodů. Podobné věci lze vidět i u speedů z poslední doby, které Lamač nazývá CAT vs. Bash. Je to CAT, kde se vyplácí odměna jak za body, tak za ODA nebo OD nebo ODD. Což samozřejmě tomu, co je v mém standardním pojetí nazýváno CAT vs. Bash, odporuje, protože tam, jak je známo, jde o tu CATovou část a když v ní není prvotní podmínka vítězství naplněna, vítězí hráč (teoreticky může i kmen) s největším určitým typem poraženého protivníka.

[SPOIL]Název: Kombinace
Délka: 6 hodin
Podmínka vítězství - vyhrané PB:
Hráč s největším počtem bodů - 20 PB
Hráč s největším off rankem - 20 PB
Hráč s největším deff rankem - 20 PB
Hráč s největším počtem vesnic - 20 PB
Hráč s největším průměrem bodů na vesnici z 10 bodově nejlepších hráčů - 20 PB

Paladin: Ano, s předměty, předměty mají staré bonusy
Lučištníci: Ano
Kostel: Ne
Výzkum: Jednoduchý
Rozestavěná vesnice: 5
Bonusové vesnice: 5 na hráče
Barbarské vesnice: Ne
Růst opuštěných vesnic: Do 6000 bodů
Začátečnická ochrana: 15 minut
Farm limit: Ne
Fake limit: Ne
Morálka: Ne

Šlechtic: Ano
Stoupající ceny šlechtice: Zlaté mince o poloviční ceně
Snížení oddanosti: 20-35
Dosah: 1415 polí

Limit členů kmene: 3
Možnost vystoupit ze kmene: Ne
Podpory možné pouze v rámci kmene: Ano
Nemožnost zaútočit na člena kmene: Ano

Rychlost: 400
Rychlost vojska: 0,5
Noční režim: Ne
Noční bonus: Ne
Denní bonus: Ne

Dodatečná nastavení:
Možnost volby světové strany: Ne
Produkce: Normální (100%)
Domobrana: Ne
Omezení počtu vyrabovaných surovin na den a vesnici: Ne
Vzdálenosti mezi vesnicemi: Běžné (snížené)[/SPOIL]


Vandalský speciál
Speed by využíval vlastnosti ocenění (nově "úspěchů"), že se zobrazí přesný počet i po dosažení zlaté úrovně.
V tomto speedu jde o to zdemolovat pomocí katapultů a beranidel co nejvíce úrovní budov. Ocenění z obou hodnot se sečtou a dají výsledek... Má to 2 nevýhody:
1) Muselo by se to asi řešit s Innem, aby povolilo ocenění pro tento typ speedu.
2) Jelikož na to neexistuje žebříček a hráči by odesílali útoky furt, musela by kontrola výsledků probíhat po skončení speedu (tak 6 minut po konci, až už nedochází útoky) a jen u bodově nejlepších hráčů (TOP 10 nebo TOP 15 je ideální).

[SPOIL]Název: Vandalský speciál
Délka: 2 hodiny
Podmínka vítězství:
Hráč, kterému se podaří zničit nejvíce úrovní budov pomocí beranidel a katapultů.
Výsledky budou zjištěny po dopadu posledních útoků.
Budou započítány jen výsledky 10 bodově nejlepších hráčů.

Paladin: Ano, bez předmětů
Lučištníci: Ne
Kostel: Ne
Výzkum: Jednoduchý
Rozestavěná vesnice: 4
Bonusové vesnice: 2 na hráče
Barbarské vesnice: Ne
Růst opuštěných vesnic: Do 2500 bodů, rychle rostoucí (1)
Začátečnická ochrana: 10 minut
Farm limit: Ne
Fake limit: Ne
Morálka: Ne

Šlechtic: Ano
Stoupající ceny šlechtice: Balíčky surovin
Snížení oddanosti: 20-35
Dosah: 1415 polí

Limit členů kmene: 5
Možnost vystoupit ze kmene: Ano
Podpory možné pouze v rámci kmene: Ano
Nemožnost zaútočit na člena kmene: Ano

Rychlost: 400
Rychlost vojska: 0,35
Noční režim: Ne
Noční bonus: Ne
Denní bonus: Ne

Dodatečná nastavení:
Možnost volby světové strany: Ne
Produkce: Normální (100%)
Domobrana: Ne
Omezení počtu vyrabovaných surovin na den a vesnici: Ne
Vzdálenosti mezi vesnicemi: Běžné (snížené)[/SPOIL]

NEREALIZOVANÉ

Magická pevnost
V tomto speedu šlo o to, že do něj bude přidána Magická pevnost (tu můžete znát z některých světů), která se bude náhodně pohybovat po mapě a bude v ní přibývat vojsko. Magická pevnost má 12154 nebo 12130 bodů.
Funkci tohoto speedu vlastně převzal s drobnými změnami Ladyller...
Stejně jako u ladylleru by bylo smysl hry magickou pevnost dobýt a udržet do konce.

Železná pevnost speciál / Decimace / Bashdorf - já nevím, jaký by to mělo název, to se nepromýšlelo, ty druhé dva (nebo možná jen ten druhý) mě napadly teď :D
Představte si velkou speciální vesnici uprostřed mapy, která každých několik minut automaticky rozesílá útoky na všechny vesnice hráčů na mapě, kteří nemají začátečnickou ochranu. To je základní podstata tohoto speedu.
Je už pak otázka, jaké jednotky by měly útočit, jednou za kolik minut, co s tou vesnicí samotnou (jestli by třeba měla mít nedobytný beton, nebo by naopak měla být reálně dobytelná (třeba 15.000 kopiníků, 15.000 šermířů, 100.000 LK, s tím, že těch 100.000 LK postupně ta vesnice vymlátí na hráčích a kdo ji pak dobude, bude to pro něj výhoda do žebříčku) apod. Muselo by se to třeba zkusit, je více otázek než odpovědí takhle teoreticky - jde i o to, od kolika bodů by se začínalo, jak velká by ta vesnice byla, jaké opevnění by v ní bylo. Ale jde o to, že by to ŠLO PROVÉST. Stačí kvalitní skript a dál nic moc speciálního :)

Tajemství speciál
Klasický speed tajemství je o tom, že se celý speed pomocí nastavených tajemství automaticky uzavře. Pamětníci vědí, že takové speedy byly a když se je správně nastavilo, tak je šlo normálně vyhrát :D Ale v tom nastavování byl vždy problém a asi i to je jeden z důvodů, proč dnes vůbec speedy s tajemstvími nejsou. Ono třeba i hrozilo vždy to, že nikdo takový speed neuzavřel a speed zůstal bez odměny.
Každopádně Tajemství speciál by byl speed (který jsem navrhoval třeba i Polákům, ale ti - protože to bylo překvapivě anglicky - to z fóra smazali :D ), kde by se nepočítalo s tím, že někdo spustí time end a po chvíli vyhraje, ale kde by byla tajemství využita jen jako věc, kterou držet a na kterou se hraje. Podobně jako u většiny Tantallerů, kde taky musíte mít co nejvíc tantallerů, tady byste museli mít co nejvíc tajemství.

[SPOIL]Název: Tajemství speciál
Čas: 15:00-22:30
Podmínka vítězství:
Kmen držící nejvíce tajemství na konci speedu

Paladin: Ano, bez předmětů
Lučištníci: Ano
Kostel: Ne
Výzkum: Jednoduchý
Rozestavěná vesnice: 3,5
Bonusové vesnice: 1,5 na hráče
Barbarské vesnice: Ne
Růst opuštěných vesnic: Do 3000 bodů
Začátečnická ochrana: 20 minut
Farm limit: Ne
Fake limit: Ne
Morálka: Ne

Šlechtic: Ano
Stoupající ceny šlechtice: Zlaté mince o poloviční ceně
Snížení oddanosti: 20-35
Dosah: 1415 polí

Limit členů kmene: 3
Možnost vystoupit ze kmene: Ne
Podpory možné pouze v rámci kmene: Ano
Nemožnost zaútočit na člena kmene: Ne

Rychlost: 400
Rychlost vojska: 0,75
Noční režim: Ne
Noční bonus: Ne
Denní bonus: Ne

Dodatečná nastavení:
Možnost volby světové strany: Ne
Produkce: Normální (100%)
Domobrana: Ne
Omezení počtu vyrabovaných surovin na den a vesnici: Ne
Vzdálenosti mezi vesnicemi: Běžné (snížené)[/SPOIL]

Precision CAT
Myslím, že tenhle speed se asi ještě nikde neobjevil, i když možný je i opak... Jedná se o to, že nejde dobývat vesnice a hraje se na to co nejvíce se přiblížit určitému počtu bodů. Prostě Precision bez dobývání vesnic.

[SPOIL]Název: Precision CAT
Délka: 6 hodin
Podmínka vítězství: Hráč s počtem bodů nejbližším hodnotě 8.500 / v případě shody rozhoduje off rank

Paladin: Ano, bez předmětů
Lučištníci: Ne
Kostel: Ne
Výzkum: Jednoduchý
Rozestavěná vesnice: 1
Bonusové vesnice: 1 na hráče
Barbarské vesnice: Ne
Růst opuštěných vesnic: Nerostoucí
Začátečnická ochrana: 15 minut
Farm limit: Ne
Fake limit: Ne
Morálka: Ne

Šlechtic: Ne

Limit členů kmene: 2
Možnost vystoupit ze kmene: Ne
Podpory možné pouze v rámci kmene: Ano
Nemožnost zaútočit na člena kmene: Ano

Rychlost: 300
Rychlost vojska: 1
Noční režim: Ne
Noční bonus: Ne
Denní bonus: Ne

Dodatečná nastavení:
Možnost volby světové strany: Ano
Produkce: Normální (100%)
Domobrana: Ne
Omezení počtu vyrabovaných surovin na den a vesnici: Ne
Vzdálenosti mezi vesnicemi: Běžné (snížené)[/SPOIL]

NASTAVENÉ, ALE NEZNÁMÉ

Výzkumový speciál
Je to speed, na kterém vítězí hráč s největším počtem provedených výzkumů. Samozřejmě pro tento účel je asi lepší dát na speed desetistupňový výzkum... Lze to hrát i na kmen, ale je to asi zbytečná komplikace pro zjišťování výsledků.
Nevýhoda je zřejmá - uživatelé prémiového účtu mají díky speciálnímu náhledu s výzkumem velkou výhodu.

[SPOIL]Název: Výzkumový speciál
Délka: 3 hodin
Podmínka vítězství: Hráč s největším počtem provedených výzkumů

Paladin: Ano, s předměty, předměty mají staré bonusy
Lučištníci: Ano
Kostel: Ne
Výzkum: 10-stupňový
Rozestavěná vesnice: 6
Bonusové vesnice: 3 na hráče
Barbarské vesnice: Ne
Růst opuštěných vesnic: Do 5000 bodů
Začátečnická ochrana: 15 minut
Farm limit: 1000
Fake limit: Ne
Morálka: Ne

Šlechtic: Ano
Stoupající ceny šlechtice: Třístupňový panský dvůr, konstantní ceny šlechticů
Snížení oddanosti: 20-35
Dosah: 1415 polí

Limit členů kmene: 4
Možnost vystoupit ze kmene: Ne
Podpory možné pouze v rámci kmene: Ano
Nemožnost zaútočit na člena kmene: Ano

Rychlost: 400
Rychlost vojska: 1
Noční režim: Ne
Noční bonus: Ne
Denní bonus: Ne

Dodatečná nastavení:
Možnost volby světové strany: Ne
Produkce: Normální (100%)
Domobrana: Ne
Omezení počtu vyrabovaných surovin na den a vesnici: Ne
Vzdálenosti mezi vesnicemi: Běžné (snížené)[/SPOIL]

Kontinentální speciál
Je to opravdu hodně podivný speed, ale zároveň asi docela zajímavý. Určitě znáte, když si člověk na speedu nebo na světě zakládá "kolonie" daleko od prvotního hlavního území a od hlavní vesnice. Tak něco podobného je většinou potřeba udělat zde.
Vítězem speed kola je totiž hráč (nebo kmen, ale to je v tomto případě dost rozhodující zásah do hry) s největším počtem vesnic na kontinentu, kde jich má nejméně. Pro lidi s potřebou obcházet pravidla je asi lepší nastavit mapu menší nebo rovnu 200x200 polím. Nebudou pak chodit s tím, že na K1 nemá vesnici nikdo a proto vyhráli všichni :D
Pro představu...
Hráč A má na K44 20 vesnic, na K45 25 vesnic, na K54 11 vesnic a na K55 3 vesnice.
Hráč B má na K44 5 vesnic, na K45 6 vesnic, na K54 16 vesnic a na K55 4 vesnice.
Kdo vyhrál? Hráč B.
Je teoreticky možné ty kontinenty nepočítat na vesnice, ale na body. Takže třeba:
Hráč C má na K44 11.212 bodů, na K45 28.574 bodů, na K54 13.859 bodů a na K55 6821 bodů.
Hráč D má na K44 278.225 bodů, na K45 21.381 bodů, na K54 a K55 vesnice nemá.
Vyhrál hráč C.
Když se hraje na vesnice, je vhodné stanovit druhotnou podmínku vítězství - co rozhoduje při shodě. Vhodné jsou třeba celkové body hráče nebo nějaký typ poraženého protivníka.

CAT X kmenů
Bash X kmenů


Možná něco z toho ještě nebylo. Jako Precision X kmenů je docela nesmysl a ten nebyl určitě :D Ale tyhle 2 možná už oba byly.
Je to vždycky mix speedu "2/3/4/5 kmenů" a Bashe nebo nedobývacího CATu.
Takže potom třeba vítězí hráč s největším off / OD / deff rankem ze kmene s největším off / OD / deff rankem (Bash X kmenů) nebo hráč s největším počtem bodů ze kmene s největším počtem bodů (CAT X kmenů).
Dobývací CAT X kmenů by byl už o dost složitější - hlavně na hlídání a vypsání podmínky vítězství :D Například by to mohlo vypadat takto:
Hráč s největším počtem vesnic o 10.000 a více bodech ze kmene s největším počtem vesnic o 10.000 a více bodech.

Downgrade speciál
Jedná se o dobývací Downgrade. Vítězí například hráč s největším počtem vesnic o 500 a méně bodech. Jde to asi i dělat na kmen...

Tantaller speciál
Do hry jsou přidány tantallery - ty jsou pak dobyty, hra funguje jako normální Tantaller. Až do konce hry... Na konci hry jsou totiž spočítáni obyvatelé ve vojsku v tantallerech (samozřejmě včetně podpor) a hráč držící tantaller, ve kterém je nejvíce obyvatel v jednotkách, vítězí.
 
Naposledy upraveno:
Stav
Uzavřeno pro další odpovědi.
Nahoru