víš, vtip je v tom, že support hrál a hraje od samého začátku
a nepovažujeme to za vážný problém - ergo, nevidíme důvod v tom cokoliv měnit.
K tvému dotazu: samozřejmě, že jsou členové supportu prověřování na multi (i na cokoliv jiného) stejně jako ostatní hráči - nebo vlastně výrazně více a to ze dvou důvodů:
1) kromě standardních opatření se hráč prověřuje vždy, když na něj přijde "udání" (jakkoliv nepodložené) a věř mi, že na supportéry chodí podněty k prověření prakticky neustále. Pokaždé jsou znovu prověřeni, každé prověření zanechá záznam a tak může při každé stížnosti nadřízený zkontrolovat, kdo koho kontroloval a kdy a k čemu došel / nedošel.
2) Podmínkou výkonu funkce je čistý "trestní rejstřík", takže v momentě, kdy hráč/supportér udělá kiks, letí. A to si člověk pak dost rozmyslí, jestli bude riskovat pozici v týmu kvůli hře.
Jinak ještě jednu poznámku k mulťákům: Ty jako hráč nemůžeš nikdy vědět, že někdo je, nebo není mulťák - jedině, že bys ho na vlastní oči viděl se hlásit na dva účty. Dokonce ani když ti to napíše, vědět to nebudeš. Můžeš si to myslet, můžeš k tomu mít i hodně přesvědčivých argumentů, ale vědět to může jenom on sám, případně cheathunter, který vidí všechna relevantní data z jeho přihlášení. Jako cheathunter jsem se na SK prakticky denně setkával s lidmi co "věděli" něco, co není pravda. V téhle "práci" si velmi rychle osvojíš základní pravidlo, že hráči prostě často lžou. A lžou i v případech, kdy k tomu nemají důvod. Největší frustraci jsem měl z toho, když "víš jak to je" protože máš k dispozici všechny údaje a důkazy, ale kvůli interním pravidlům je nemůžeš říct. Napíše ti 100 hráčů, kteří "ví", přestože vědět nemůžou, a ty jim můžeš jenom sdělit, že "informace k cizím účtům a banům neposkytujeme".
A co se identity týká, je to myslím právě naopak. Kolik lidí si myslíš, že by tu hrálo, kdyby se založení účtu podmiňovalo elektronický podpisem, nebo nějakou jinou formou verifikace? Málokdo. Kouzlo většiny her spočívá v tom, že hraješ nějakou roli, kterou si v životě nemůžeš, nebo nechceš dovolit hrát. Na kmenech můžeš udělat v podstatě cokoliv a jediné, co ti hrozí je, že buď zničí spoluhráči nebo porušíš pravidla a dostaneš blokaci (na účet). Usměješ se, a další den začneš jako někdo úplně jiný. Když tě to přestane bavit, odhlásíš se nemusíš se už nikdy vrátit. Co o sobě vzájemně víme? Jistě, s některými hráči jsem se osobně setkal, ale i ti mohou snadno změnit na kmenech identitu a nepoznám je.
A co víš o supportérech? ještě méně
. Nikdy nebudeš vědět, kdo to je, jediné co jako hráč uvidíš je jméno, které si supportér sám zvolí. Je tedy úplně zbytečné snažit se nás jako hráč kontrolovat, nebo nám stanovovat pravidla. Nikdy nebudeš vědět ani kdo jsme, ani co děláme, ani jestli se jimi řídíme. Jediné, co můžeš, je věřit nám a hru si užít. Úsudky o naší práci si udělej podle vlastních zkušeností. Podle problémů, nebo prohřešků, které si se supportem řešil ty sám. Při posuzování čehokoliv dalšího pracuješ s neverifikovatelnými údaji.
Bylo by snadné ti říct, že žádný supportér nebude na kmenech nikdy hrát, a svoje staré účty že předali někomu jinému, nebo odešli a ti noví nemají s těmi starými co do činění .... neměl bys nikdy šanci zjistit, že to tak ve skutečnosti není..... Můžeme takhle měnit supportéry každý měsíc a stejně bys nic nepoznal. Takže mám vážně jedinou radu. Věř nám a hraj