• Psst! Ano, Ty! Ještě nejsi zaregistrovaný na našem herním fóru? Přicházíš tak o možnost zapojit se do diskuzí a navíc si tu můžeš zkrátit čekání například při výstavbě nové budovy či jednotek. Zaregistruj se ještě dnes pomocí následujícího odkazu:

    » Vytvořit účet na fóru

TIME END byl zrušen

DeletedUser2901

Guest
Teď jsem to nějak nepochopil, proč pro bývalé supportery???

Ber to tak, že veškeré osazenstvo pro funkce moderátorů/supporterů/cheathunterů je vybíráno z členské základny hráčů, ten hráč co se přihlásí musí vyplnit nějaký test, kde se ukáže zda tu hru ovládá či ne.
Jestliže se přihlásí někdo, kdo o hře neví nic, má smůlu, když se přihlásí někdo, kdo ví o hře dost, a dokáže to, je přijat. Zkušenosti nezíská z nějakého test světa, který běží x dní, ale získá je ze světa, který běží několik let...
 

DeletedUser

Guest
Bývalí supportéři předpokládám si rádi zahrají na takovém světě, určitě tam mají mnoho přátel, navíc kolegům naprosto důvěřují, protože již vědí, jak to chodí a že se k zásahu do hry nikdo z nich nesníží. Samozřejmě jsem tím nemyslel, že bývalí by měli mít zakázanou hru na jiných světech. Ano, vím jak probíhá výběr do týmu. V případě spuštění světa, o kterém mluvím, by se prostě každý musel rozhodnout, zda skutečně chce pracovat v supportu a jestli je připraven tomu také něco obětovat. Ať si to každý přebere, jsem rád, že ten návrh nebyl tentokrát již vymazán.
 
Naposledy upraveno moderátorem:

DeletedUser2901

Guest
Zásah do hry si jednak z nich nikdo nedovolí, protože každý jejich krok v admin toolu je hlídán, a jednak bylo striktně požadováno, aby support hrál na světech kde nemá práva...
Furt mi není jasné, co je na tom k nepochopení...
 

DeletedUser

Guest
Tady není vůbec třeba co chápat. Stačí si uvědomit, že existuje něco jako přátelství, falešné přátelství, kolegiální výpomoc, já tohle tobě když ty mě tamto apod. Dokonce tady někdo zmínil, že by všichni byli v jednom kmenu...

Velká většina normálních lidí to chápe a uvědomuje si to. Neustále se opakující obviňování hru kazí. Proto by raději a hra by byla oblíbenější, kdyby prostě technická podpora na jejich světech nehrála. Proto je vhodné navrhnout a snažit se dojednat řešení. Je to pochopitelné ?
 

DeletedUser34010

Guest
Osobně, já nevím proč bych měl za něco co dělám ze své dobré vůle a ve svém volném čase trpět tím, že mi nebude dovoleno hrát mezi ostatními hráči. Svět jen pro supportery? Proč ne, ale možná jako testovací svět. Mě osobně na dk baví i diplomacie a debaty s přáteli přes osobky, klidně i nějaké to válčení a to by bylo na světě max pro pár desítek lidí extrémně omezené.

Navíc, pokud by supporteři nehráli, tak by to bylo mínus jen pro hráče, tím, že někteří z nás pořád aktivně hrají, mají stále míru porozumnění s ostatními hráči a chápou lépe jejich problémy, protože jsou sami aktivními hráči.

Hraji déle než většina jiných hráčů, už to bude v Listopadu 5 let a za ty roky jsem se setkal jako hráč s mnoha obviňováním supportu že neměří stejným metrem, proto podobné myšlenky chápu, ale po svém vstupu do týmu vidím, že podvádět a nadržovat více méně není možné, přišlo by se na to a dotyčný člen týmu by odešel.

Toť můj osobní názor. ;-)
 

DeletedUser3219

Guest
mezinárodní svět pro supportéry by zel prázdnotou. Hrajících supů je poměrně málo, většina z nich na to přestane mít čas. Jasně, dají se dělat nějaké dačasné testovací záležitosti, ale na klasické hrají to není.

já ti Aragorrne rozumím, ale nesouhlasím s tebou :). Řešení nespočívá v tom, supporéry a mody ze hry eliminovat, ale pohlídat je tak, aby nemohli pravidla porušovat - což se děje. V jiných hrách to většinou řeší tak, že se hráči při vstupu do supoortu přejmenují a je klid :), vím to dobře, taky jsem si zasupil na jiné hře :). Není nic snažšího, než změnit identitu. Dneska můžu bejt betkapetka, zejtra Ahmed Šílený a za 3 dny třeba ATX5000551513, to co bys chtěl je prostě nesmysl :)

Rozumím tomu, že bys chtěl nějakou záruku toho, že se nemůže stát, že někdo svoji pozici nezneužije. Jenomže záruku mít nemůžeš. Nemůžeš vidět do systému a máš dvě možnosti. Buď budeš věřit provozovateli hry, že je schopen si kvalitu hry ohlídat, nebo pujdeš jinam. Jiné možnosti v podstatě nejsou - teda pokud se nepřihlášíš do supportu, abyses přesvědčil jak to funguje :).

Můži ti vysvětlovat, proč si myslím že je nutné aby supportéři hráli mnohem víc než hrají a proč když vybírám nové supy, volím ty co mají co nejzajímavější hráčskou minulost - ale nevěřím, že to má smysl :)
 

DeletedUser2901

Guest
V jiné hře jsem zažil to, že admin výslovně zakázal útoky na své supporty ve hře, kdo na ně zaútočil, byl ze hry vyloučen, přišlo mi to také jako konina, ale docela jsme se tím bavili na jejich veřejném foru dlouho... :D
Až pak to odvolal, a povolil útoky... :)
 

DeletedUser36402

Guest
Zajímavou diskuzi tu vedete...

Svět pro TW team kdysi dávno běžel (musí to být už opravdu dávno, počítám 5-6 let), s moc velkým úspěchem se nesetkal.

Jinak tě opravdu musím ujistit, že cheathunter, ani support nemohou hrát na svých světech (kde mají práva), a ani nemohou pomáhat, administrátor (co-admin) to opravdu kontroluje (vlastní zkušenost). Nevím, jak hodně se acp za 5-6 změnilo, ale předtím administrátor měl velmi dobré možnosti kontroly a určení práv jednolivých supportů, zároveň velmi dobře mohl kontrolovat jednotlivé akce.

Jinak mi tu ještě chybí argument, který jsem dříve často slyšel. Když jsem členem nějakého týmu, nesmím tu hru hrát, že to tak platí všude. Ovšem tady si musí hráči uvědomit, že supp team z toho nemá žádnou provizi, nic. Dělají to, protože je hra baví a chtějí ji pomoci, zdokonalit se v ní, atd...
 

DeletedUser

Guest
Nebudu se opakovat a znovu vysvětlovat, co jsem již řekl. Musím však jen konstatovat, že podobnou argumentaci jsem čekal. Osobně mě tedy neuspokojila. Nejen, že obsahuje nepravdy, často i ignoruje mnou položené (nezpochybněné) argumenty. Přesto děkuji těm, kteří se rozhodli reagovat. Nechť si každý udělá závěr sám, proč se tomu členové týmu poměrně výrazně brání, přestože hlavní důvody, které uvádějí, proč potřebují hrát, by tím byly bezezbytku vyřešeny. Jen ještě připomínám, není třeba, aby ten svět byl zamčen pro nečleny týmů. Byl by jen řádně označen, aby každý věděl, na jaký svět to leze. No, a potom ještě musím připomenout to "přátelství" - já tobě něco támhle a ty mě něco tady.

Mimochodem, betko, předpokládám, že mulťáky jsou hlídané i u členů DK týmu (pomocí IP, časů přihlášení a ostatních nástrojů), věřím, že se nemýlím. Přestože sám jsem jednoho, který mulťák praktikoval poměrně dlouhou dobu, odhalil a o dalších získal důvodné podezření. Bez identity je totiž tahle hra pouhou fraškou. Včetně fóra.
 

DeletedUser3219

Guest
víš, vtip je v tom, že support hrál a hraje od samého začátku :) a nepovažujeme to za vážný problém - ergo, nevidíme důvod v tom cokoliv měnit.

K tvému dotazu: samozřejmě, že jsou členové supportu prověřování na multi (i na cokoliv jiného) stejně jako ostatní hráči - nebo vlastně výrazně více a to ze dvou důvodů:

1) kromě standardních opatření se hráč prověřuje vždy, když na něj přijde "udání" (jakkoliv nepodložené) a věř mi, že na supportéry chodí podněty k prověření prakticky neustále. Pokaždé jsou znovu prověřeni, každé prověření zanechá záznam a tak může při každé stížnosti nadřízený zkontrolovat, kdo koho kontroloval a kdy a k čemu došel / nedošel.

2) Podmínkou výkonu funkce je čistý "trestní rejstřík", takže v momentě, kdy hráč/supportér udělá kiks, letí. A to si člověk pak dost rozmyslí, jestli bude riskovat pozici v týmu kvůli hře.


Jinak ještě jednu poznámku k mulťákům: Ty jako hráč nemůžeš nikdy vědět, že někdo je, nebo není mulťák - jedině, že bys ho na vlastní oči viděl se hlásit na dva účty. Dokonce ani když ti to napíše, vědět to nebudeš. Můžeš si to myslet, můžeš k tomu mít i hodně přesvědčivých argumentů, ale vědět to může jenom on sám, případně cheathunter, který vidí všechna relevantní data z jeho přihlášení. Jako cheathunter jsem se na SK prakticky denně setkával s lidmi co "věděli" něco, co není pravda. V téhle "práci" si velmi rychle osvojíš základní pravidlo, že hráči prostě často lžou. A lžou i v případech, kdy k tomu nemají důvod. Největší frustraci jsem měl z toho, když "víš jak to je" protože máš k dispozici všechny údaje a důkazy, ale kvůli interním pravidlům je nemůžeš říct. Napíše ti 100 hráčů, kteří "ví", přestože vědět nemůžou, a ty jim můžeš jenom sdělit, že "informace k cizím účtům a banům neposkytujeme".

A co se identity týká, je to myslím právě naopak. Kolik lidí si myslíš, že by tu hrálo, kdyby se založení účtu podmiňovalo elektronický podpisem, nebo nějakou jinou formou verifikace? Málokdo. Kouzlo většiny her spočívá v tom, že hraješ nějakou roli, kterou si v životě nemůžeš, nebo nechceš dovolit hrát. Na kmenech můžeš udělat v podstatě cokoliv a jediné, co ti hrozí je, že buď zničí spoluhráči nebo porušíš pravidla a dostaneš blokaci (na účet). Usměješ se, a další den začneš jako někdo úplně jiný. Když tě to přestane bavit, odhlásíš se nemusíš se už nikdy vrátit. Co o sobě vzájemně víme? Jistě, s některými hráči jsem se osobně setkal, ale i ti mohou snadno změnit na kmenech identitu a nepoznám je.

A co víš o supportérech? ještě méně :). Nikdy nebudeš vědět, kdo to je, jediné co jako hráč uvidíš je jméno, které si supportér sám zvolí. Je tedy úplně zbytečné snažit se nás jako hráč kontrolovat, nebo nám stanovovat pravidla. Nikdy nebudeš vědět ani kdo jsme, ani co děláme, ani jestli se jimi řídíme. Jediné, co můžeš, je věřit nám a hru si užít. Úsudky o naší práci si udělej podle vlastních zkušeností. Podle problémů, nebo prohřešků, které si se supportem řešil ty sám. Při posuzování čehokoliv dalšího pracuješ s neverifikovatelnými údaji.

Bylo by snadné ti říct, že žádný supportér nebude na kmenech nikdy hrát, a svoje staré účty že předali někomu jinému, nebo odešli a ti noví nemají s těmi starými co do činění :).... neměl bys nikdy šanci zjistit, že to tak ve skutečnosti není..... Můžeme takhle měnit supportéry každý měsíc a stejně bys nic nepoznal. Takže mám vážně jedinou radu. Věř nám a hraj :)


 
Naposledy upraveno moderátorem:
Nahoru