- Počet poděkování
- 3
hojky tato prémiová funkce umožňuje povolat suroviny z ostatních vesnic do aktuální vesnice, a to i pomocí šablon...
nyní jsou dvě možnosti:
1/ z maxima = všichni obchodníci z výchozí vesnice poberou suroviny v poměru výchozí vesnice
2/ dodávka zde si určíme přesný počet, který budeme chtít poslat, např 1000/1000/1000, nebo v poměru mince 280/300/250 resp. 336/360/300 (skoro 1000=1obchodník), pokud na to máme suroviny a obchodníky, není problém
přidal bych další možnosti
3/ (tolik nevýznamnou, ale mohla by pomoct) // poměr, podobný dodávce (bod 2), ale využili by se všichni obchodníci výchozí vesnice - pokud by jich bylo 10, tak by se poslalo třeba 3333/3333/3333 nebo v poměru mince (3360/3600/3000), možno přesnější číslo (využívám příkladů z bodu 2)
4/ a subvence, která by doplnila cílovou vesnici na určité procento skladu - jde mi zejména o výstavbu vesnice, hráč by si nastavil třeba 80% a z výchozí vesnice by se poslali suroviny tak aby cílová vesnice měla suroviny pro výstavbu nebo rekrut...
např. ve vesnici je 1000/2000/9000 a sklad 10000, tak by tato možnost (pokud hráč si zadá 80%) nabídla 7000/6000/0 a cílový stav by byl 8000/8000/9000+produkce
všechno by zůstalo prémiovou funkcí
nyní jsou dvě možnosti:
1/ z maxima = všichni obchodníci z výchozí vesnice poberou suroviny v poměru výchozí vesnice
2/ dodávka zde si určíme přesný počet, který budeme chtít poslat, např 1000/1000/1000, nebo v poměru mince 280/300/250 resp. 336/360/300 (skoro 1000=1obchodník), pokud na to máme suroviny a obchodníky, není problém
přidal bych další možnosti
3/ (tolik nevýznamnou, ale mohla by pomoct) // poměr, podobný dodávce (bod 2), ale využili by se všichni obchodníci výchozí vesnice - pokud by jich bylo 10, tak by se poslalo třeba 3333/3333/3333 nebo v poměru mince (3360/3600/3000), možno přesnější číslo (využívám příkladů z bodu 2)
4/ a subvence, která by doplnila cílovou vesnici na určité procento skladu - jde mi zejména o výstavbu vesnice, hráč by si nastavil třeba 80% a z výchozí vesnice by se poslali suroviny tak aby cílová vesnice měla suroviny pro výstavbu nebo rekrut...
např. ve vesnici je 1000/2000/9000 a sklad 10000, tak by tato možnost (pokud hráč si zadá 80%) nabídla 7000/6000/0 a cílový stav by byl 8000/8000/9000+produkce
všechno by zůstalo prémiovou funkcí