• Psst! Ano, Ty! Ještě nejsi zaregistrovaný na našem herním fóru? Přicházíš tak o možnost zapojit se do diskuzí a navíc si tu můžeš zkrátit čekání například při výstavbě nové budovy či jednotek. Zaregistruj se ještě dnes pomocí následujícího odkazu:

    » Vytvořit účet na fóru

Unikátnosti 14. světa

DeletedUser

Guest
díky:)) ale nikde není žádný časový údaj kdy morálka skončí:(
 

DeletedUser2029

Guest
... časový údaj kdy morálka skončí ...
To je jinak. Ona nekončí, ale plynule se zvedá od (znovu)založení první vesnice obránce.

V tom mém popisu konfiguračního souboru mám exaktní vzorec.
... ("body obránce" / "body útočníka") * 3 + (0.25 + "počet odehraných dní" * 0.002)) * 100 [%] (limity minimálně 30%(asi), maximálně 100%)
... kdežto bez časového zvedání je ("body obránce" / "body útočníka") * 3 + 0.3) * 100 [%]

Tedy, jednoduchým výpočtem se dá zjistit, že pro libovolný poměr obránce/útočník bude komplet bez postihu po 375 dnech (tedy po roce a kousíček). A zvedá se plynule, takže už po půl roce (pro nejhorší maximální poměr) není 30%, ale 61% - a i to už je dost rozdíl. A pokud by, po půl roce, byla "normální" morálka kolem 70%, tak časová je 100%.

Jen pro jistot, opakuji.
- Řídí se dobou od založení vesnice obránce. Tedy ne Tebe /pokud útočíš/. ... ačkoli, tady si nejsem jist zda se nebere menší z obou, ale asi ne.
- Čas se resetuje (začíná se počítat od nuly) i při znovuzaložení vsi. Tedy i pokud někomu zaberou vše a on začne na okraji. Nebo dá sám "začít znovu". To je celkem fair, protože v obou případech hráč přichází i o mince. Tedy prostě jako by se právě přihlásil.
 
Naposledy upraveno moderátorem:

DeletedUser

Guest
Turgon: klikol som asi na dva odkazy čo si tu vložil a musím povedať zložitejšie čítanie som ešte nevidel, kde ty na to chodíš :D no ale nikdy od teba neviem nájsť to čo hľadám, a viem že to tu už bolo (alebo na sk?)hmm :D
 

DeletedUser

Guest
Mne to príde zrozumiteľne a jednoduché ( niekedy ) a to som Slovák....
 

DeletedUser

Guest
no zatím co jsem na to tak koukal, tak mi to přijde jako posílení spíše obranářsky laděných hráčů:((( Když při podporách vojsko přebírá vlastnosti hostující vesnice (technologie a kostel) a sčítají se různé předměty od paladinů na podpoře, tak útočník narozdíl od toho, může počítat s podporou pouze od spoluhráčů, kteří jsou v dosahu vlastního kostela (jinak by to byla při 50% účinnosti sebevražda + třeba i snížená morálka) a do útoku víc jak jednoho paladina s jedním předmětem nedám:(:)))
 

DeletedUser2029

Guest
No, ono to tak horké nebude.

Paladin je stále jen jeden (na hráče), nemůže být všude. A zpočátku, dokud je málo vesnic, zase nemá dost předmětů k dispozici (takový dalekohled Ti v obraně moc nepomůže, a vlastně skoro žádný předmět pro útočné vojsko do obrany moc nepřidá).

A zase pouze sim-city styl Ti nedá možnost mít tolik vesnic, jako když i útočíš.

tak útočník narozdíl od toho může počítat s podporou pouze od spoluhráčů, kteří jsou v dosahu vlastního kostela
Jen aby nedošlo k mýlce. Pro útočníka, útočné vojsko, se bere stav zdrojové vesnice. Ne cílové. Takže, vojsko klidně může jít 2 dny a bude "pod vlivem", pokud je pod vlivem ves, ze které vojsko pochází. Při útoku.

EDIT:
Navíc, Time morale a neomezený dosah šlechtice jsou zase proútočné věci. /Zkušenost z 1. světa - neomezený dosah nemá až tak vliv na jeden útok (že může společně zabírat i z dálky), jak z dlouhodobého hlediska. Jako že si můžeš bez problému začít dělat kolonii i daleko (obvykle za pomocí místních slabších kmenařů) a tam se pak rozvíjet samostatně. Třeba půl světa daleko od původních základem. Bez nutnosti přeskoků. Na tom obvykle "vydělají" útočně ladění hráči./
 
Naposledy upraveno moderátorem:

DeletedUser

Guest
Ak nemám army tak mu žiadny predmet nepomôže, ak má army tak mu predmet ani netreba, preto ja chcem iba žezlo alebo ďalekohľad, lebo ja nemám army a iný predmet by mi nepomohol :(
 

DeletedUser

Guest
ještě jedna blbá otázka:)) a jak se chovají jednotky na podpoře ve vesnici, kde není proveden jejich výzkum, tedy ani první stupeň? Doufám že platí pravidlo že jednotky přebírají výzkum od 2. stupně a výš:)))) týká se to tedy hlavně obranných jednotek TK a lučištníka:))
jinak k tomu výzkumu - je možno 15 technologií, ale 2 jsou pevné 1.stupeň kopiníka a šermíře, které nemůžeš ani vrátit, tedy na výběr Ti zůstává pouze 13 technologií:)))
 

DeletedUser2029

Guest
... ale 2 jsou pevné 1.stupeň kopiníka a šermíře...
Díky za info. To mi nedošlo (nemám praxi na takových světech a všechny testovací vsi jsem koncipoval jako obranné, takže jsem dělal systematickou chybu v odhadu). Testnul jsem to na 5. světě a vážně oštěp pod jedničku nedostanu.
 
Nahoru