• Psst! Ano, Ty! Ještě nejsi zaregistrovaný na našem herním fóru? Přicházíš tak o možnost zapojit se do diskuzí a navíc si tu můžeš zkrátit čekání například při výstavbě nové budovy či jednotek. Zaregistruj se ještě dnes pomocí následujícího odkazu:

    » Vytvořit účet na fóru

Veřejně dostupná data - konfigurace světa

  • Zakladatel vlákna DeletedUser2029
  • Vytvořeno
Stav
Uzavřeno pro další odpovědi.

DeletedUser2029

Guest
Každý svět má svá nastavení - jako jsou např. rychlosti jednotek, rychlosti obchodníků, omezení typu jednotek a podobně. Aby mohly externí programy plnohodnotně pracovat s ostatními veřejnými daty, poskytují Divoké Kmeny "výcuc" z jejich konfigurace a dávají některé intformace o nastavení veřejně k dispozici.

Konfiguraci lze získat ve formátu XML a je k nalezení na URL adrese světa přidáním cesty "/interface.php?func=get_config". Tedy například, pro 1. zdejší svět platí kompletní adresa http://cs1.divokekmeny.cz/interface.php?func=get_config.

Pěkný seznam co-je-co už existuje, na německém fóru: zde a zde

----
4.3.2010 :

www.divokekmeny.cz (twstats)
cs1 cs2 cs3 cs4 cs5 cs6 cs7 cs8 cs9 cs10 cs11 cs12 cs13 cs14 cs15 cs16 cs17 css1

sk.gif
www.divoke-kmene.sk (twstats)
sk1 sk2 sk3 sk4 sk5 sk6 sk7 sk8

www.tribalwars.net (twstats)
en1 en2 en3 en4 en5 en6 en7 en8 en9 en10 en11 en12 en13 en14 en15 en16 en17 en18 en19 en20 en21 en22 en23 en24 en25 en26 en27 en28 en29 en30 en31 en32 en33 en34 en35 en36 en37 en38 en39 en40 en41 en42 en43 en44 en45 en46 en47 en48 ens1

----

XML soubor konfigurace má "větve" - oddíly (přesněji elementy). Níže se budu věnovat jednotlivým pod-oddílům a pokusím se popsat mně známá nastavení.
 
Naposledy upraveno moderátorem:

DeletedUser2029

Guest
Větev (element) config, soupis základních pod-elementů, bez větvení

config->speed

- základní rychlost světa
- standardní hodnota: 1
- další obvyklé hodnoty: 2, 1.6 a pro speed světy: 50, 100, 200, 300
Většinou je použita coby násobící (dělící) faktor k další konfiguraci. Přímo ovlivňuje tuším rychlost obchodníků - kdy základní je 6 minut/pole a reálná je základ děleno "speed". Tedy, pro rychlost světa 2 je rychlost obchodníku (6:2) = 3 minuty/pole.


---

config->unit_speed

- koeficient rychlosti jednotek
- standardní hodnota:1
- další obvyklé hodnoty: 0.5, 0.625
Spolu s rychlostí z popisu jednotek a rychlostí světa určuje absolutní rychlost jednotek. Přesný vzorec:
absolutní rychlost = základní_rychlost_z_popisu_jednotek / (config->speed * config->unit_speed) [v minutách na pole]


---

config->moral

- morálka při útoku
- standardní hodnoty: 1, 2
- další známá hodnota: 0
Určuje způsob počítání morálky:
1 - morálka se počítá z poměru bodů hráčů (útočníka a obránce)
..... (("body obránce" / "body útočníka") * 3 + 0.3) * 100 [%] (maximálně 100%)
2 - time morale - morálka se počítá dle z poměru bodů hráčů (útočníka a obránce). Navíc se morálka zvyšuje, čím déle hráč na daném světě hraje.
..... (("body obránce" / "body útočníka") * 3 + (0.25 + "počet odehraných dní" * 0.002)) * 100 [%] (limity minimálně 30%, maximálně 100%)
0 - morálka je vypnutá (vždy "jakoby" 100%)
? - ještě tuším existují i varianty bez morálky, resp. morálka se počítá dle poměru bodů vesnice (ne hráče). Zdroj: JPP - jedna paní povídala.


---

config->build_queue

- stavební fronta
- standardní hodnoty: 1
Nevím co to je, odhaduji povolení více staveb ve stavební frontě. Čistě jen spekuluji.


Edit: moral 0 - morálka je vyplá (=vždy "jakoby" 100%) - Sonik - OK Turgon
 
Naposledy upraveno moderátorem:

DeletedUser2029

Guest
Element config->misc, soupis jeho základních pod-elementů, bez větvení (misc = miscellaneous = různé)

---

config->misc->log_losses

- standardní hodnota: 1
Netuším co to je.

DE forum napsal/a:
Verluste in Kämpfen werden geloggt. (z.B. für die Übersicht im Versammlungsplatz)

---

config->misc->kill_ranking

- typ počítání bodů útoku a obrany
- standardní hodnoty: 1 (světy otevřené do cca březen 2008), 2 (nové světy od cca březen 2008)
Způsob, jakým se počítají body "poražený protivník"
1 - dle hodnoty selského dvora cizích poražených jednotek
2 - dle speciálních vah pro každý typ poražené jednotky


---

config->misc->tutorial

- standardní hodnota: 1
Netuším. Asi, zda je ve hře možné vybrat natavení-nastavení-Tutoriál. Zdroj: Čistá spekulace


---

config->misc->millis_arrival

- Jaké je pořadí útoků, pokud dojdou ve stejné sekundě
- standardní hodnota: 1
- další známá hodnota: 0
0 - útok, který byl vyslán první, první dorazí
1 - pořadí útoku je počítáno na milisekundy, takže nezáleží na tom, který útok byl dříve vyslán


---

config->misc->command_cancel_time

- dokdy lze zrušit příkaz jednotkám [v sekundách]
- standardní hodnota: 600 (10 minut)
- další obvyklé hodnoty: (speed světy) 60, 180, ...
Hodnota (v sekundách) dokdy lze zrušit již vydaný povel k útoku či podpoře. Změnit/zrušit již vydaný povel pro stažení podpor nelze.


---

config->misc->trade_cancel_time

- dokdy lze zrušit příkaz na tržišti [v sekundách]
- standardní hodnota: 300 (5 minut)
- další obvyklé hodnoty: (speed světy) 30, 120, ...
Hodnota (v sekundách) dokdy lze zrušit již vydaný povel k odeslání surovin. Změnit/zrušit již vydaný povel pro nákup surovin nelze.


---

config->misc->free_premium_points

- prémiový účet na týden zdarma
- standardní hodnota: 500 [bodů]
- další známá hodnota: 0
Po dosažení kolika bodů dostane hráč možnost vybrat si prémiový účet na týden zdarma.
Pro daný svět lze získat týdenní účet zdarma automaticky pouze jednou. Neopakuje se při opětovném překročení dané bodové hranice (např. při "začít znovu")
"0 " pravděpodobně znamená, že prémiový účet na týden zdarma získat nelze


---

config->misc->free_premium_points2

- prémiový účet na tři dny zdarma
- standardní hodnota: 15000 [bodů]
Po dosažení kolika bodů dostane hráč možnost vybrat si prémiový účet na tři dny zdarma.
Pro daný svět lze získat třídenní účet zdarma automaticky pouze jednou. Neopakuje se při opětovném překročení dané bodové hranice.


---

config->misc->more_premium

- některé výhody zdarma
- standardní hodnota: 1
- další známé hodnoty: 0
Pokud je nastavena hodnota 0 je pro všechny hráče k dispozici rozšířená stavební fronta a menu "Poznámky" aniž by museli mít Pú. Při hodnotě 1 musí mít hráč k daným výhodám aktivovaný Pú.


----

config->misc->online_time

- jak dlouho je hráč považován za on-line
- standardní hodnota: 300 [sekundy]
Podle tohoto nastavení je určováno, jak dlouho je ještě hráč považován za online ... od poslední akce (akce = i jen zobrazení v prohlížeči, ne nutně výkonný čin). Odráží se to v online statusech např. v menu "Přátelé"


----

config->misc->gm_scan

- ???
- standardní hodnoty: 0.05
Nevím co to je.


----

config->misc->start_christmas_tree
config->misc->end_christmas_tree

- Vánoční stromek
Čas (ve formátu Unix time), kdy se v grafickém náhledu vesnice objeví (a zmizí) vánoční stromek.


----

config->misc->online_time_reminder

- ???
- standardní hodnoty: 0
Nevím co to je.




-----------------
EDIT: Opraveny hrubé faktické chyby. Díky moc hráči Grim32 za důležité informace.
 
Naposledy upraveno moderátorem:

DeletedUser2029

Guest
Element config->newbie, soupis jeho základních pod-elementů, bez větvení (newbie = začátečník)

Ochrana začátečníků.

---

config->newbie->days případně config->newbie->minutes

- počáteční doba neútočení
- standardní hodnoty: 5 [dní] resp. 60 [minut] (pro speed)
Počáteční doba, po kterou nemůže být na hráče útočeno. Počítá se vždy od chvíle založení první vesnice - a to jak v případě vstupu na svět, tak i při uživatelském "začít znovu" či restrtu poté, co jsou hráči sebrány všechny vesnice.
Hráč může po dobu hájení útočit. Jen ostatní nemohou zaútočit na něj.


---

config->newbie->ratio

- následná počáteční ochrana z poměru bodů hráčů
- standardní hodnoty: 20 a 0
Vyjadřuje poměr (násobek) bodů hráčů, nad kterou je zakázáno na sebe útočit (sw nedovolí vyslat na sebe útok). Jde o začátečnickou ochranu, časově limitovanou (viz další element). Omezení platí pro obě strany (myslím).
Hodnota 0 znamená, že je povoleno útočit hned, za libovolného vzájemného poměru.


---

config->newbie->ratio_days případně config->newbie->ratio_minutes

- doba počáteční ochrany dané z rozdílu bodů hráčů
- standardní hodnoty: 60 nebo 30 [days] a 0
Určuje dobu od začátku (resp. restartu), po kterou se uplatňuje počáteční ochrana z config->misc->ratio
Hodnota 0 znamená, že se ochrana neuplatní po žádnou dobu.
 
Stav
Uzavřeno pro další odpovědi.
Nahoru