• Psst! Ano, Ty! Ještě nejsi zaregistrovaný na našem herním fóru? Přicházíš tak o možnost zapojit se do diskuzí a navíc si tu můžeš zkrátit čekání například při výstavbě nové budovy či jednotek. Zaregistruj se ještě dnes pomocí následujícího odkazu:

    » Vytvořit účet na fóru

InnoGames Vyjádření k novému vzhledu mapy

Stav
Uzavřeno pro další odpovědi.

Kozmicz

Zasloužilý veterán
VIP
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
2.303
Vyjádření k novému vzhledu mapy


Vážení hráči,

víme, že poslední změna grafiky mapy vyvolala velmi negativní zpětnou vazbu. Abychom lépe vysvětlili, proč jsme se rozhodli pro tuto změnu, a abychom vám poskytli náhled naší motivace k nové grafice na mapě, rozhodli jsme se vám tuto změnu přiblížit v několika bodech.

Jednou důležitou myšlenkou při navrhování nového grafického designu vesnic na mapě byla technická implementace. Chtěli jsme mít ve hře jednu sjednocenou grafiku mapy. Dříve, pokud jsme na obrazovce mapy provedli i drobnou změnu, ovlivnilo to více stylů mapy a všechny se musely správně upravit. S novou, sjednocenou grafikou mapy, bude jakákoliv budoucí úprava, za účelem přidání nových funkcí nebo změn, mnohem jednodušší. Tím se také urychlí implementace nových funkcí. Zároveň touto změnou otevíráme možnost budoucích úprav a implementací hráčských návrhů.

Na základě našich úvah, v současné době stojíme za tím, že zachováme tuto jednotnou mapu. Budeme však dále číst vaši zpětnou vazbu.

Změny rozlišení na mapě nemusí být okamžitě patrné, pokud hrajete zejména v prohlížeči nebo na menších obrazovkách, ale jsme velmi rádi, jak tato hra nyní podporuje lepší přehlednost na monitorech s vysokým rozlišením a na obrazovkách telefonů. Jakmile bude nová mapa na mobilu, budete moci mapu přiblížit a vše by mělo zůstat čitelnější a ostřejší, než tomu bylo dříve. A vzhledem k tomu, že rozlišení obrazovky bude od tohoto kroku stále jen kvalitnější, máme pocit, že je to velmi důležitý krok k aktuálnosti Divokých kmenů, a to i 15 let poté, co byly prvně spuštěny.

A samozřejmě, když mluvíme o historii: Celý náš tým miluje Divoké kmeny a jejich desetiletý dopad v herní historii, nejen v rámci InnoGames, ale také na hráče z celého světa. Opravdu jsme chtěli mít mapu, která se vrací k původním modelům a zároveň je stále technicky modernější - tak, že se vracíme ke svým kořenům. Z tohoto důvodu jsme se rozhodli přistupovat k nové mapě jako klasický remaster.

Doufáme, že jsme situaci trochu ozřejmili a vysvětlili, proč ke změně mapy došlo.
I nadále nám sdělujte, co si o změně myslíte, a pokud máte konkrétní návrhy na vylepšení současné mapy, napište je do diskuse, vaše ohlasy jsou pro nás důležité.



Váš tým Divokých kmenů
 
Stav
Uzavřeno pro další odpovědi.
Nahoru