• Psst! Ano, Ty! Ještě nejsi zaregistrovaný na našem herním fóru? Přicházíš tak o možnost zapojit se do diskuzí a navíc si tu můžeš zkrátit čekání například při výstavbě nové budovy či jednotek. Zaregistruj se ještě dnes pomocí následujícího odkazu:

    » Vytvořit účet na fóru

Vypravěč - Mirosaurus

  • Zakladatel vlákna DeletedUser19739
  • Vytvořeno
Stav
Uzavřeno pro další odpovědi.

DeletedUser19739

Guest
Vypravěč
Vypravěč je bývalý voják, který se nenápadně vplíží do nepřátelské vesnice, kde pak po hospodách a náměstích vypráví příběhy o statečnosti, síle a slavných vítěztvích armády ve své původní vesnici. Tím snižuje morálku v nepřátelské armádě a snižuje jeji bojovou sílu.
Nicméně při útoku, ve kterém jsou i jiné jednotky než vypravěč, by se vypravěč nedokázal infiltrovat potají, a proto jeho schopnost snižování válečné síly nefunguje. Je tedy považován za normální jednotku.


Obrázek:

[SPOIL]
images
[/SPOIL]


NákladyObyvatelstvoRychlostUnese
160
holz.png
180
lehm.png
140
eisen.png
Face.png
1
15 minut pro políčko0


Bojové hodnoty
Síla útoku
att.png
0
Všeobecná obrana
def.png
10
Obrana proti kavalerii
def_cav.png
3
Obrana proti lučištníkům
def_archer.png
3




Požadavky ke skoumání jednotky:
Kovárna (stupeň 20) Hlavní budova (stupeň 20) Tržiště (stupeň 25)



Výzkumný stupeňNáklady na skoumání
att.png

def.png
def_cav.png
def_archer.png
Snižuje morálku*:
1
holz.png
6400
lehm.png
5800
eisen.png
7200
0103315% - 25%
2
holz.png
13800
lehm.png
9200
eisen.png
10000
0134435% - 55%
3
holz.png
41600
lehm.png
38600
eisen.png
39000
0145570% - 85%

* Snižuje morálku: Procenta, o kolik oslabí nepřátelskou armádu

Na světech bez třístupňového systému:

Náklady na skoumání:
Snižuje morálku:
holz.png
23600
lehm.png
28400
eisen.png
24600
40% - 60%



Snížení morálky se počítá od celkové útočné či obrané síly vojska, a to jak při napadení, tak v obraně.
Síla je snížená pouze proti hráči, který do vesnice vyslal Vypravěče. Tudíž, když hráč A pošle do vesnice hráče B vypravěče na úrovni 2, a hráč B poté zaútočí na hráče A, bude mít jeho vojsko útočnou sílu o 35% až 55% nižší, v závislosti na již zavedeném faktoru ve hře - štěstí.
Zaútočí-li ovšem hráč B na hráče C, bude mít jeho vojsko 100% útočnou sílu.
Zaútočí-li hráč A na hráče B, bude vojsko hráče B opět oslabeno.

Oslabení je pouze ve vesnici, na kterou vypravěč útočil.
Tudíž, má li hráč B (z minulého odstavce) více vesnic, řekněme vesnice 1,2 a 3, a vypravěče mu pošlu pouze do vesnice 1, a hráč B zaútočí na hráče A ze všech tří vesnic, útoky z vesnic 2 a 3 budou mít sílu 100%, pouze útok z vesnice 1 bude oslaben v závislosti na štěstí a úrovni vypravěče.


Vypravěč může být zabít třemi způsoby: Při obraně vesnice, kdy zemře pouze padne-li všechno vojsko obránce, při útoku na vesnici, ve kterém je doprovázen ostatními již známími jednotky, a působí tedy jako normální, ikdyž velmi slabá jednotka. Padle pouze, padne li více než 50% útočící pěchoty.

Třetí způsob je při plnění svého úkolu. Vypravěče, který byl vyslán vesnice, aby snížil sílu vojáků, lze zabít, pouze je li ve vesnici přítomno minimálně desetinásobek špehů, než je počet útočících vypravěčů, protože špeh, jako jediný dokáže vypravěče odhalit. To znamená: Pokud pošlu do vesnice 10 vypravěčů a ve vesnci je 90 bránících špehů, mise vypravěčů bude úspěšná. Pokud ale bude ve vesnici 101 a více špehů, pak mí vypravěči zemřou.



Vypravěč se cvičí tam, kde potom také figuruje, v krčmě. Jenomže jelikož ve hře žádná krčma není, musíme si tedy domyslet, kde by asi mohla být. Proto sem se rozhodl, že se Vypravěč bude cvičit na tržišti.
Z toho důvodu sem taky zahrnul tržiště do požadavků na skoumání, které sou dost vysoké, a jejich cena, stejně tak cena jednotky samotné, protože si myslím, že by šlo o velmi silnou jednotku.


Na světech s paladinem a zbrojnicí by nebylo možné nalézt předmět provypravěče, protože při útoku s paladinem už by nešlo použít vypravěčovu schopnost, a při útoku bez paladina by zase nebyl bonus aktivní.
Síla vypravěče jako klasické jednotky je tak nízká, že nemá cenu mít pro něj bonus, ikdyž bych měl pár nápadů.

Všechny údaje platí na světy s rychlostí a rychlostí jednotek 1. Taky všechny údaje byli zaokrouhleny na celá čísla.

Přiznám to narovinu, obrázek je stažený z internetu, z Googlu. Nejsem zručný grafik, proto sem se ani nesnažil nic vytvářet. Můžu něco namalovat, vyfotit, a vložit sem, ale neumím ani moc kreslit, takže to udělám jen a pouze, pokud mi výslovně řeknete, že dílo se staženým obrázkem z internetu bude diskvalifikováno.

Dále, a to přiznávám, je mé dílo podobné s dílem Shedda.
Ale neřekl bych, že kopíruji, spíše sem se jen inspiroval, má jednotka mi příde naprosto jiná než Sheddova, tak mě prosím nenazívejte plagiátorem:)
 
Naposledy upraveno moderátorem:

Biblos

Zasloužilý veterán
VIP
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
1.322
Pokud obrázkem neporušuješ ničí autorská práva, tak je to OK. Zajímavá jednotka.
 

DeletedUser19739

Guest
Děkuji:)

Jak blbec to dělám v čtvrt na tři ráno, aby to nikdo nepřečet než to bude hotové (asi desetkrát to přepracovávám)
a on tu stejnak Biblos sedí:D
K vzteku:D

Obrázek je stažen z Google obrázky, můžeš ho tam najít.
 

DeletedUser33829

Guest
Já tu jsem taky, jako správný noční lovec.:cool

+
Je to velice zajímavá a originální jednotka, protože na snižování nepřátelské morálky zde žádná jednotka není, ale ve hře fungují kostely a na některých starších světech je pravidlo selského dvora (= farm limit). Možná píši z cesty a nesouvisí to s tímto, ale kdysi jsem četl, že na německých DK dříve existovala jednotka kněz. Já bych tu jednotku provázal s kostelem nebo bych rozvinul tu krčmu (to mají někteří hráči v profilech, že vojáci si z dílny udělali krčmu a pak opilí jezdí do sousedních vsí a pak přichází šlechtic se omluvit, a když to obyvatelé vesnice slyší, tak se přidají k novému pánovi), protože mi přijde tržiště na 25 brutální, to nemám v žádné vesnici a je to největší zabírač v SD, pokud na světě není kostel.
Doba pochodu je zajímavá a útočné a obranná čísla u výzkumu jsou vedena ve stejném duchu jako všechny jiné jednotky ve hře, ale neplatí to už u surovin.:mocking
Obrázek je pěkný.;)

+-
Rozpětí snižování morálky není u všech příkladů stejné, dokonce u 2. stupně je největší, ač je to prostřední stupeň. Myslel jsem, že toto rozpětí bude určovat nějaké štěstí (náhoda) nezávislá na štěstí ve hře, ale napsal jsi bude mít jeho vojsko útočnou sílu o 35% až 55% nižší, v závislosti na již zavedeném faktoru ve hře - štěstí. Štěstí samo o sobě má rozptyl od - 25 % do 25 %. Morálka 100 % má koeficient 1, morálka 30 % má koeficient 0,3, štěstí je další samostatný koeficient v rozpětí 0,75 až 1,25.:hi
Snížení morálky se počítá od celkové útočné či obrané síly vojska, a to jak při napadení, tak v obraně.
Napadení je přece obrana, dvakrát je to to samé.

-
Podle mě je to z některých hledisek nedodělané a chtělo by to domyslet.:pardon
1) Ve hře je stanoveno, že morálka nemůže klesnout pod 30 %, zde ovšem dochází u 3. stupně až k snížení na 15 %.
2) Hráč může mít na hráče už v rámci jiných faktorů morálku třeba 50 % nebo právě těch 30 %, když na něho pošlu 3. stupňového vypravěče, tak až na jakou hodnotu klesne? Na 0? To by byly brutální boje.:mockingTo by se malí hráči mohli bezvadně bránit, by si udělali selák vypravěčů, poslali to na útočné vsi 20x většího hráče a ten by na ně nemohl útočit, protože by neměl žádnou morálku a oni by mu mohli totálně ničit všechen armádu. Ale šlo by to i opačně, že by si velcí hráči takhle na těch slabých zvyšovali morálku a dokonce by mohli dosáhnout plusu nad nimi, takže ty malé hráče, kteří v pokročilejší fázi světa využívají toho, že nepřítel na ně má nízkou morálku, tak by byli vyřízeni, osobně s jedním takovým hráčem spolupracuji a někteří tak na světech s tímto účelem hrají, že nechtějí skončit, ale nechtějí ani velký účet kvůli času nebo PB nebo protože malý účet se jim více líbí. Dá se to strategicky využívat, aby takový hráč měl vesnici v nepřátelském poli a kmen mu pošle podpory a on z toho ještě dělá výpady do okolí a sem tam se snaží zabrat další vesnici (já to konec konců taky dělal i bez této výhody). Myslím, že by to malé hráče mohlo zničit, takže ano vypravěč by mohl být silnou jednotkou, ač to tak nevypadá. Navíc postavit selák vypravěčů znamená cca 21000 kusů jednotek (při bonuovce na selák ještě dalších 2400 kusů navíc), to by musel obránce mít ve vesnici pro úplnou jistotu 250 000 špehů (půl milionu prostoru v SD), proti tomu by účinná obrana nebyla.
3) 2x se v textu objevuje, že vypravěč může sloužit i jako normální útočná jednotka, když se ale podívám do tabulek, tak nemá žádnou útočnou sílu a ani nic neunese, to je pak bezmyslu ho posílat do klasického útoku. K tomu, když se ta jednotka do boje vlastně nezapojuje, tak nemůže pak ani logicky umřít. A to jsem se chtěl zeptat jak by umírali v boji, kdyby jich bylo v klasickém útoku 10 a ne jeden.
4) Není to domyšleno s podporami, co když do vesnice hráč pošle podpory? Budou i ty, ač vypravěče neslyšely (nemusely slyšet) bojovat se sníženou morálkou? Bylo by to jednodušší pro výpočet boje, tak jak je to u výzkumu jednotek.
5) Co když vojsko z vesnice, kde byl na návštěvě vypravěč, pošlu jako podporu do jiné vsi? Bude to vojsko mít 100% morálku nebo ne?
6) Rekrutační doba vypravěče? Aspoň jeho by se hodila, u výzkumu je to jen drobnost.
7) Po jak dlouhou dobu je morálka snížená? Okamžitě se na 100 % určitě nevrátí (nebo na původní hodnotu proti malým hráčům, kde na počátku sto nebyla). Bude to stoupat pomalu, postupně k původní hodnotě a po jakých časových úsecích v takovém případě? Nebo to skočí po určité době od útoku vypravěče na 100 %?
8) Jestli jsem to správně pochopil, tak pokud vypravěčův útok bude úspěšný, tak nepřítel z oznámení nezjistí o kolik mu klesla morálka. Jestli jsem to totiž pochopil, tak snížení morálky zjistí hráč jen tehdy pokud se ta armáda dostane do boje, takže by mě zajímalo, jestli když armáda bude bojovat se sníženou morálkou v bitvě např. o 40 % (tzn. s morálkou 60 %, pokud původní hodnota byla 100 %),tak v další bitvě, která může být za minutu (protože útočník posílá na vesnici více útoků, aby ji dobyl) bude morálka bránící se armády opět 60 % nebo se bude vykyvovat v tom rozptylu snížení?
 
Naposledy upraveno moderátorem:

DeletedUser19739

Guest
Čekal sem na tvou reakci:)
Ano, dost tam toho chybí. Ruku na srdce, nevadí mi to. Nejdem takový detailista, navíc se v systémech hry ani moc nevyznám, a nakonec, dělal sem to v půl třetí ráno:)
Ale během dneška to ještě dopracuji, doplním tam hlavně něco o té morálce a pak ti dám vědět:)
A díky za připomínky.
 

DeletedUser33829

Guest
Když to dopracuješ, tak to bude bezva.:yes
 
Naposledy upraveno moderátorem:

DeletedUser19739

Guest
Je to odemě, a odemě je bezva vždycky všechno:p
 
Naposledy upraveno moderátorem:

DeletedUser35385

Guest
Ten obrázok nema chybu. To je z akej rozprávky?:mocking
 

DeletedUser19739

Guest
Z rozprávky o velikém králi Googlovi třetím a jeho rytířích obrázcích:)
 
Stav
Uzavřeno pro další odpovědi.
Nahoru