• Psst! Ano, Ty! Ještě nejsi zaregistrovaný na našem herním fóru? Přicházíš tak o možnost zapojit se do diskuzí a navíc si tu můžeš zkrátit čekání například při výstavbě nové budovy či jednotek. Zaregistruj se ještě dnes pomocí následujícího odkazu:

    » Vytvořit účet na fóru

zlepšenie hrania a férovosť

dablicek77

Nový uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
0
zdravím mal by som par návrhov na zlepšenie hry a férovosti..

1. Bod - posielanie surovín - ak niekomu pošleš suroviny napríklad 200 000 surovín hráč ti musí naspať poslať suroviny aby si mu mohol znova poslať neplatí to pre Výmenu surovín.
2 Bod - Ak niekoho vyhodia z kmeňa nemohlo by sa naňho útočiť na nejaký limit dni. Pretože niektorí to zneužívajú a účelovo vyhodia v noci a preberú hráčov.
3. Bod - Nejak vylepšiť vzhľad mapy pretože už veľa rokov je rovnaká bez zmeny .. pridajte nejaké lepšie farby, terén
4. Bod - Ak by sa dalo urobiť testovací server aby bola nová funkcia aj založenie dediny na mape a nie len prebratie.
5. Bod- Podpory ak niekto vstúpi do druhého kmeňa nemôžu sa mu posielať podpory aspoň 1 deň , pretože dosť ľudí to zneužíva . Príklad : idú naňho útoky z nepriateľského kmeňa a on prestúpi do druhého a zapodporujúho a podľa mňa je to neférové
S pozdravom
Dablicek77
 

Kubina

Administrátor
Člen týmu
Administrátor
Počet poděkování
746
Ahoj,
k bodu 1, v návrhu nevidím nějaký smysl, proč by se toto omezení mělo zavádět... Naopak vidím jako pozitivní, že kmen může hráči poslat suroviny, aby rychleji rostl, třeba po zničení jeho vesnice nepřítelem.

K bodu 3, nedávno se předělala grafika vesnic na mapě.

Bod 4, zajímavý nápad, celkem se mi líbí. Takto vlastně funguje vytvoření kmenové pevnosti na mapě.

Bod 5, ve hře je možnost nastavit, aby hráč, který vstoupí do kmene nemohl 2 dny posílat podpory. Toto nastavení a celkově omezení podpor jen v rámci kmene se skoro nepoužívá.
 

dablicek77

Nový uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
0
áno prerábala sa grafika dedín na mape ale čo takto urobiť okolie troska kreatívnejšie a krajšie ... Bod 5. To viem ale naschvál to urobiť tak aby to bolo ťažšie a neskovávali sa hráči do druhých kmeňov.
 

Kozmicz

Zasloužilý veterán
VIP
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
2.303
Proč by se hráči nemohli schovávat do jiných kmenů? Však od toho kmeny přece jsou, ne? Kmen má zajišťovat ochranu svému hráči a pokud se kmen rozhodne přijmout nějakého hráče, který je pod útoky, musí k tomu mít určitě nějaký důvod.
 

Kozmicz

Zasloužilý veterán
VIP
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
2.303
Myslím, že Kubina to velice dobře vystihl.
Co se týče stavby vesnic, na první pohled to není špatný nápad, ale na pohled druhý má být hra primárně o dobývání vesnic a ne o tom, že si hráč bude zakládat nové vesničky na kraji mapy. Tento nápad nebude realizován.
 

Bighasus qus qazah

Nový uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
11
Bod 5
Pokud se mýlím tak mi vyveďte z omylu,
ale mám pocit že tím chtěl dablicek77 říct jen to, že když už je takovéto nastavení, tak proč je to právě takhle nastavené?
Vezmeme si za příklad svět na kterém právě hrajeme s tímto nastavením, tak v podstatě akorát se docílilo toho, že hráči na hranicích, střídají kmeny jak ponožky, tak bych se rád zeptal v čem je to teda omezení?

Přece jak jste sami uvedli výše, hráč se do toho kmene přece přišel schovat za jejich deff, která už v jeho kmeni není.
Proč by se hráči nemohli schovávat do jiných kmenů? Však od toho kmeny přece jsou, ne? Kmen má zajišťovat ochranu svému hráči a pokud se kmen rozhodne přijmout nějakého hráče, který je pod útoky, musí k tomu mít určitě nějaký důvod.

V čem se to tedy od klasického nastavení liší, krom toho, že s klasickým nastavením, ten hráč deff dostane bez přestupu?
Kdyby to naopak bylo obráceně, že hráč co přestoupí nemůže nějakou dobu podpory dostat, pak by se jednalo o skutečné omezení podpor.
Protože by to hráče přimělo se nad svou strategií trošku zamýšlet. ;)

Ale je to jen můj názor...
 

Kozmicz

Zasloužilý veterán
VIP
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
2.303
Pokud jsou v nastavení podpory pouze v rámci kmene, přináší to do hry jiné strategické možnosti a to takové, že hráč se musí spolehnout pouze na pomoc svého kmene, nikoliv na pomoc spojenců či jiných okolních hráčů, kteří nejsou součástí jeho kmene. To je hlavní rozdíl.
 

dablicek77

Nový uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
0
urobte teda takú vec že : ak pošle nepriateľ útok na niekoho z kmeňa tak ludia v kmeni budú vidieť dopad aj od koho ide utok.. bude to fer.. a nie len podpory človek vidí a žiadne útoky
 

Kozmicz

Zasloužilý veterán
VIP
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
2.303
O tom uvažujeme i když z mého pohledu je to již velký zásah do hry a přeci jen hra by měla být primárně o spolupráci a komunikaci mezi hráči. Takto se pak může stát, že kmen budou táhnout 2-3 hráči a ostatní se jen povezou a nic nebudou muset řešit. Nevím, zda je to ve finále dobré řešení.
 
Nahoru