Změna Casual světů

Mr. Chobot

Uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
64
Ahoj,

Je pravda, že s % limity by se dalo více pohrát, rozhodně si ale nemyslím, že limit vesnic je dobrá cesta. Aktivnější hráče by to přestalo po 2 měsících bavit (čímž neříkám, že teď je to baví).
 

mexikan

Nový uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
0
Čau,

Jaký význam mají pro první hráče v žebříčku nové barbarské vesnice s 36 pop? Podívá se do ní nekdy vůbec? Má důvod se na ni alespoň podívat? Ne, protože už v ní nemusí dělat vůbec nic, protože už má tak vysoký náskok bodů že na něj stejně nikdy nikdo zaútočit nemůže.. tím omezením vesnic by si právě udržel i ty top hráče aktivní, protože by stále měli co dělat, dělat deff/off, koordinovat útoky atd.. takto příště naberes 20 vesnic a už na tebe nikdy nikdo nezaútočí díky těm nastavením s rozdílnou populaci.. ta hra by se tím omezením právě oživila, protože i top hráči by mezi sebou mohli bojovat :), ale zároveň by byli oddělení noobove a elita
 

mexikan

Nový uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
0
Aktuálně si myslím že je Casual svět mrtvý protože se nikdo nemá kam posunout, jedině co se může stát že na sebe slabší hraci útok a zničí jeden druhému off/deff, ale absolutně bez vyššího cíle, protože mu tu vesnici stejně nepřebere a top hráči jen roky čekají až se zruší omezení a prostě vyhranou na počet vesnic, odhadem bych řekl že aktivně hraje možná 10% hráčů co tu jeste je, zbytek je neaktivní protože zjistili že nemají důvod to hrát, protože jedine čeho dosáhnou tak je to že vymaxuji vesnici, a pak co?
 

Mr. Chobot

Uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
64
Hra na casualech je poněkud specifická. Limity Ti umožňují překvapit soupeře, nutí Tě k větší a lepší spolupráci a koordinaci se spoluhráči.

Příklad: Od Tvého souseda, kterého máš 2 pole od sebe Tě dělí rozdíl 60k bodů (6 vystavěných vesnic), tak se domluvíš se spoluhráčem aby Ti někdy v noci sebral 6 vesnic a ty hned poté, co se ocitneš v jeho limitu můžeš následně zaútočit na svého nic netušícího souseda - soupeře.

Opravdová sranda samozřejmě začíná až po pádu limitů.

Nicméně s Tebou souhlasím v tom, že aktivních není ani polovina hráčů na casualech, víc jak 10% to ale bude. Tak je to ale vždy a na každém světě, podívej se teď třeba na svět S81, který je dávno rozhodnutý, ale vítězný kmen má jen 35% dominance, ačkoliv potřebuje alespoň 85% k dosažení dominance.

Pořád nevím, proč by jsi chtěl omezovat aktivní hráče a nastavovat jim limit vesnic, ničemu by to nepomohlo. Pokud to sleduješ aktivně, tak můžeš vidět že je boj i o 26b vesnice, které se ovšem následně samozřejmě musí nejdříve vystavět, což trvá 3-4 týdny. Každopádně rozumím Tvé flustraci skrze to, že nemůžeš na nikoho útočit jakožto nový hráč. Nemáš se jak rozvíjet, ani kam posunout, pokud nemáš kamarády v silnějších kmenech.

Jako cestu bych spíše viděl to, co jsme již několikrát zmínili:
  • Zákaz podporovat vesnice mimo kmen (tedy i barbarské vesnice). Toto by mělo velký dopad, je totiž zvykem, že nové barbarky jsou již hned po jejich objevení se pořádně zabetonované.
  • Omezená doba na zástupu, například 20 dní na celý svět.
  • Zrychlení výskytu barbarských vesnic. Urychlit jejich růst a zvýšit jej až do 3k bodů.
  • Runové vesnice.
  • Vícestupňový výzkumný systém.
  • Jeden paladin na hráče, bez možností vylepšení. Sloužil by tedy pouze k rychlejším podporám.
  • Posílání surovin pouze v rámci kmene. Posílání mimo kmen zakázané po celou dobu světa.
  • Blokace změny kmene. Pouze 1x za 30 dní, jinak musí hráč vyčkat. Na casualu opravdu nedává smysl kmeny trvale zamykat, ta hra by ihned umřela.
Je smutné, že sem na Casual fórum nechodí moc hráčů, opravdu si myslím, že DK tým by mohl hráče vyzvat k vyjádření názoru ohledně budoucnosti casualů.
 
Naposledy upraveno:

Kozmicz

Administrátor
Člen týmu
Administrátor
Počet poděkování
2.029
Díky za názor mexikane, ale tyhle nápady určitě realizovat nebudeme. Na světě je limit poměru útoků, tzn. hráči se mohou utkat jen se sobě rovnými. Samozřejmě, jak svět pokračuje, tak se limity rozšiřují a z Casual světa se stává čím dál tím více běžný svět. V konečné fázi dá se říct, že už je to svět jako každý jiný. To je spíše směr, kterým jsme chtěli jít. Pokud bychom nastavili limit 100 vesnic a hráč by jich dosáhl, co potom? Jaký by pro něj měla hra nadále smysl?
 

mexikan

Nový uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
0
Ten limit na vesnice by byl jen na určitý čas a a zvyšoval by se, aby se hráči tak rychle nedostali na tu hranici na které se stane "nedotknutelný" protože jakmile uteče o těch 20% tak už prakticky nemusí ani hrát protože na něj nikdo nezaútočí a nemůže útočit ani on, jen zabírá nové a nové vesnice
 
Naposledy upraveno:

Dáda Patrasová

Nový uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
8
Díky za názor mexikane, ale tyhle nápady určitě realizovat nebudeme. Na světě je limit poměru útoků, tzn. hráči se mohou utkat jen se sobě rovnými. Samozřejmě, jak svět pokračuje, tak se limity rozšiřují a z Casual světa se stává čím dál tím více běžný svět. V konečné fázi dá se říct, že už je to svět jako každý jiný. To je spíše směr, kterým jsme chtěli jít. Pokud bychom nastavili limit 100 vesnic a hráč by jich dosáhl, co potom? Jaký by pro něj měla hra nadále smysl?

Co dát na jubilejní Casual 10 opět kostely? :) Aby byla alespoň nějaká malá změna
 

Kozmicz

Administrátor
Člen týmu
Administrátor
Počet poděkování
2.029
Nastavení 10. casualu zatím ještě není na pořadu dne, ale bereme to na vědomí. :)
 
Nahoru