• Psst! Ano, Ty! Ještě nejsi zaregistrovaný na našem herním fóru? Přicházíš tak o možnost zapojit se do diskuzí a navíc si tu můžeš zkrátit čekání například při výstavbě nové budovy či jednotek. Zaregistruj se ještě dnes pomocí následujícího odkazu:

    » Vytvořit účet na fóru

Změna Casual světů

Ekosek

Nový uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
33
Zdravím.

Tuto otázku bych rád směřoval především na členy support týmu, ale rovněž i na obyčejné hráče této hry. Na Casualu 7 se nám velmi brzy podaří dosáhnout 100% dominance. To stejné bude následovat i na Casualu 8 (dle mého předpokladu). Zajímalo by mne tedy, jestli se uvažuje o nějakém oživení Casual světů. Tento typ světa přišel o to kouzlo, s kterým byl založen a já si myslím, že by se s tím jistě dalo něco dělat. Například zrychlit svět, změnit ukončení světa z dominance na runové války... zkrátka nějak to oživit.
Budu rád za názory ostatních.

Díky

Slůně/Ekosek
 

Kozmicz

Zasloužilý veterán
VIP
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
2.303
Casual světy jsou pohodové světy, které mají být co nejvíce dostupné pro začínající hráče. Možnosti jejich nastavení je tedy velice omezené, Zrychlení rychlosti by přispělo akorát ještě k větší dominantě vedoucího kmene (ten je totiž většinou složený ze zkušenějších hráčů, kteří ve finále vždy ty slabší porazí) a ostatní vítězné podmínky jsou zpravidla vždy rychlejší, než běžná dominance. Navíc, znovu narážíme na to, že Casual světy mají mít základní nastavení, aby byly snadno pochopitelné pro každého nového hráče.

Nějakému oživení se určitě nebráníme, ale znovu opakuji, v možnostech nastavení jsme zde velice omezeni.
 

Ekosek

Nový uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
33
Osobně mi připadá, že se ty světy již s cca casualem 5 vymanili z idee, kterou se měli směřovat. Nechci mluvit za jiné, ale věřím tomu, že nejsem jediný, kdo by uvítal nějakou změnu.

Budu rád, když se jistá změna vezme v potaz pro budoucí casual světy, každopádně rozumím tomu, že máte svázané ruce. Avšak jako každá jiná hra se i tato musí vyvíjet tak, aby zůstala zajímavá pro hráče, kteří ji hrají. Casual je zdárný příklad světů na kterém ubývají hráči, tím pádem logicky klesá úroveň i motivace dané světy hrát.
 

Kozmicz

Zasloužilý veterán
VIP
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
2.303
Tak něco klidně navrhni. Musí to však být ušito na míru zejména pro nové a začínající hráče. Zrychlovat casual světy bude mít opačný význam. Zkušení a letití hráči, mezi které patříš i ty, se tak na Casual světech mohou začít velice brzy nudit. Pro takové hráč však tyto světy nejsou uzpůsobeny.
 

hynekzalesak

Zkušený uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
94
Nevím, casual světy jsem měl rád, na jedničce jsem si slušně zabojoval, zahrál, prošel si několika kmeny a bylo to takové poklidné, teď jsem na Casualu po několika letech a vidím že se to nějak zvrhlo, ve třech lidech jsme se přesouvali z S82 kde jsme věděli že dlouho nepřežijeme, chtěli jsme každý zachránit aspoň tu primární vesnici a nějak v klidu v létě hrát na Casualu, kolem nás je prakticky zabraná každá malá vesnice, a když náhodou zabraná není tak je po strop zadefovaná, nově příchozí hráč na světě nemá šanci jakkoliv růst, i když postaví full selák armády tak nemá kam se posunout, o tom že mi to přijde ze strany těch hráčů kteří barbarky betonují jako naprosto zvrácené a proti smyslu hry raději déle ani nebudu mluvit, pro příští Casual světy bych dal zákaz podporování barbarek, protože fakt na Casualu nevidím teď více frustrující věc než to že si na den spawnuté vesnici barbarů člověk rozstřelí full útok a přes hráče se růst nedá.
Na to že ten svět má běžet ještě dost dlouho a v tuhle chvíli hráči z existujících světů nemají kam jinam jít hrát volněji je to naprosto patová situace.

A tohle není opravdu nic o chytrosti, z pohledu nově příchozího hráče neexistuje cesta k růstu.
Za rok by si člověk mohl i docela zahrát ale bohužel:)
 

Přílohy

  • dkcka.png
    dkcka.png
    14,2 KB · Zobrazení: 19

IamShaman

Uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
65
Největší problém je v tom, že nový hráči nechodí a konkurence ubývá, protože i Ti hráči, kteří se casual světům věnují už pomalu končí. Naše sestava vyhrála 4 z posledních 5 a rozhodně to není proto, že bychom byli nejlepší, ale dokážeme tomu věnovat čas a jsme již sehraní.

Omezení v podobě zákazu deffování barek by mohlo pomoci, ovšem pouze dočasně, protože stejně každý svět dojde do fáze, kdy každý z nás má přebytek stovky/tisíce šlechticů a není problémem tam vše poslat.

Malokterý nově příchozí hráč se má šanci uchytit v pozdější fázy a to i proto, že se tu většinou hraje na 2 tábory a ty si hlídají svoje dokud nepadnou limity. Poslední casual kde alespoň část světa bylo táborů více byl casual 4, který taky jako poslední skončil s 55/45% dominancí. Casual 5/6/7 a teď i 8 skončil/skončí s dominancí 80 a více %.

Změna podmínek pro vítězství (runy, div), případně omezení typu nemožnosti podporovat mimo kmen (poslat ano, ale jednotky se vrátí) by mohlo hru trochu oživit.

@Kozmicz aspol. Bylo by možné prosím poslat nějakou formu annoucementu, případně dotazníku hráčům na casualu? Aby měli hráči možnost říct svůj názor. Málokdo aktivně sleduje herní fórum.
 

Kozmicz

Zasloužilý veterán
VIP
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
2.303
Mr Chobot: Tak je sem přiveď. :)

Herní fórum je od toho, aby se zde diskutovalo, hovořilo. Pokud otevřeš diskuzi na vašem kmenovém fóru a řekneš jim, že se zde mohou volně vyjádřit, určitě rádi přijdou. Teda ti, co budou chtít.
 

Ekosek

Nový uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
33
Ono je to prostě dvojsečné. Chcete aby byl svět vhodný pro začátečníky, ale dne příspěvku od hynekzalesak je naprosto zřejmé, že nováčci nemají sebemenší šanci si na takovémto světu zahrát, pokud se přihlásí déle než 2-4 měsíce po startu světa. Objevuje se extrémně málo barbarských vesnic v porovnání s tím, že se takřka každý naučil používat zdvojovač v jedné vesnici a vyrazit tím velké množství mincí ( díky dotaci od kmenu). Poté vzniká to, že velcí hráči deffují barky, protože o ně něchtějí za žádnou cenu přijít a nováček tak sebere maximálně 5 vesnic, než mu ujede vlak.

Zrychlení výskytu barbarských vesnic, runové války, zákaz podpor mimo vlastní kmen. Tyto 3 věci by mohli nějakým způsobem zvýšit zájem o casual v mých očích. Rozhodně to ale neřeší problém, že chcete tento svět koncipovat jako svět pro nováčky, protože v momentálním nastavení si prostě žádný nováček nemá šanci zahrát.
 

Dáda

Nový uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
9
Zrušení eventů a inventaru s tím, aby lidé zabírali ze začátku méně vesnic a neměli by tolik šlechty pro to, aby každá vesnice po nějakých 2 měsících od začátku mizela do pár minut. S zrušením podporování barbarských vesnic by to možná dalo šanci méně zkušeným hráčům pro to, aby svět pro ně byl atraktivnější.

Ale spíše mi přijde, že někteří lidé by na Casual svět i šli si po delší době zahrát, ale je zde podmínka přesunout vesnici z jiného světa, což některým lidem se nechce dávat to úsilí stavět měsíc vesnici, aby si ji mohli přesunout po sléze na casual. A buďme uprimni pokud se sem přesune méně zkušený hráč s 2000 vesnici, tak stejně v tuto chvíli nemá šanci sebrat nějakou vesnici a než se dostane k Panskemu dvoru, tak je pláž o dalších 15-20 polí dále min. ze začátku světa. Nevím, jestli v tomhle by to možná šlo nějak pozměnit.
 

mexikan

Nový uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
0
Čaute, jakožto nový hráč který se nedávno dostal na Casual tak bych mohl zkusit pomoci.. Vsichni se shodují na tom že pro nové hráče je pro problém získat nové vesnice.. všiml jsem si že je zde nějaký progress list kde je napsané že se časem ruší určitá omezení a tak dále, možná by bylo dobré zavést:
1. Maximální počet vesnic na hráče? Třeba 100 (všiml jsem si že někteří jich mají 500+)
2. Upravit pravidlo o útočení mezi hráči s rozdílem 20% pop např.
- do 5ti vesnic a zároveň 30 000 pop x%
- do 10ti vesnic a zároveň 45 000 pop x%
- od 100 000 pop neomezené útočení mezi hraci, protože to většinou jsou lepší hráči kteří si chtějí i zabojovat, kteří by časem možná padli pod tuto hranici a měli nějaký čas na regenernegaci.. aktuálně si ani jako Casual hráč nemůžu zkusit žádnou vesnici přebrat, protože jsou ty rozdíly v populaci tak obrovské že ani já s 4400 nemůžu přebrat vesnici někomu kdo má 100 000 pop a nikdo s podobnou populaci a 2ma vesnicema není... Takže se bavíme o casual friendly nastavení serveru který vlastně není moc casual friendly..

Časem by se samozřejmě limity maximálního počtu vesnic upravovaly podle progressu serveru, ale takto to jako první zkušenost vnímám tak že ani po x letech ta hra není úplně hratelna pro slabší/ nové/ příležitostně hrace, pokud se na Casual server nedostanou hned od jeho spuštění...

Hlavně pokud jde o ty lepší tak by se spíš měli zajímat o "ostré" servery kde mají větší možnost ukázat jak na tom jsou a ne tady prostě jen farmit stovky a stovky vesnic na které potom ani nemají čas, protože kdyby to měl člověk všechno proklikavat, tak nic jiného celý život nedělá..

Doufám že schytam velkou vlnu kritiky od všech 5ti hráči kteří si tohle fórum a tento příspěvek přečtou :)
 
Nahoru