• Psst! Ano, Ty! Ještě nejsi zaregistrovaný na našem herním fóru? Přicházíš tak o možnost zapojit se do diskuzí a navíc si tu můžeš zkrátit čekání například při výstavbě nové budovy či jednotek. Zaregistruj se ještě dnes pomocí následujícího odkazu:

    » Vytvořit účet na fóru

Chlumecké vidle - Shedd

Stav
Uzavřeno pro další odpovědi.

DeletedUser41524

Guest
Hmm... mě ty vidle asociovaly něco jako "Otrokářův motivační bič", který by neměl žádnou vojenskou moc, ale mohl zvýšit produkci, nebo stavbu budov...

ano, toto své know how dávám všanc, můžete se toho někdo ujmout a pokusit se ulovit 600PB...
 
Naposledy upraveno moderátorem:

Garrett

Uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
33
Dobré Shedde, i hezky udělané... ;)

Ale jaderný katapult a nukleární beranidlo, to me skutečně pobavilo... :rofl
 

DeletedUser40463

Guest
re

Není to špatně, ale občas by byla potřeba domobrana i pří více vesnicích, bral bych rychlou obnovu a účinnost do deseti vesnic. ;)


No, nebylo by špatné třeba to, že když by se dala poslat domobrana do sousední vesnice, tak by na tu určitou dobu poklesla úroveň Selského dvora a samozřejmě i produkce surovin - po návratu by se zase vrátila na původní úroveň...
Co??
 

DeletedUser33829

Guest
[SPOIL]Když vidím v této sekci 33 prohlížejících, tak mi hned došlo, že DK Tým poslal určitě HZ v poště, to jsem se nemusel ani podívat kolik tu přibylo nových záložek, ale že do HZ použije můj a tantalenův topic, tak to bych nečekal.:D Trošku chybka v HZ, byla tu 3 soutěžní díla, vynechali jste Kříž Svobody.:hi

No to je přece k vyřešení!
Když by jsi měl předmět vidle, tak by jsi domobranu svolal i při více než dvou vesnicích ,
ale VŽDY POUZE DO TÉ KDE BY BYL PALADIN to je jasné,
bez tech vidlí by domobrana fungovala jen tak jako teď = do maximálního počtu dvou vesnic!
To nápad špatný sice nemáš, i když já tedy sochu skoro nikde nestavím, oproti mnoha hráčům, kteří ji staví v každé vsi, ale v tom problém není, tu máš vystavěnou brzičko, ale problém je ve svolání paladina, na jedničkovém světě jej trvá svolat 6 hodin, nejdříve bys musel přemístit paladina, to je dlouhá doba.
Díky za pochvalu.:hi

Tak že by to platilo i u více vesnic tam psáno není, ale mohlo by to být. Jinak je problém v tom, že funkce toho předmětu, která by umožňovala doomoobranu svolat opětovně po jejím zničení by asi taky moc nefungovala, protože když mi někdo v tý vesce tu domoobranu vymlátí, tak mi zárověň zabije i toho paladina co tam bude, a než postavíš novýho tak to chvíli trvá. Takže tahle funkce by asi moc nefungovala, záleželo by na rychlosti světa, jak rychle bych postavil novýho.
Velice dobrá poznámka.:hi
Domobrana je brána jako pěchota, paladin jako kavalérie, při neúplném vybití hlavně na světě s luky by mohl mít velkou šanci přežití, ale záleželo by na vojsku útočníka a obrany, kdyby padla obrana celá, tak nový paladin by trval svolat dlouho, vlastně stejnou dobu co domobrana.
Ale co na to jít prozíravě a využít jen jeden bonus? Nechtěl jsem to nijak bonusy přeplácat, dávat tomu milion bonusů, např. zvýšit počet příslušníků domobrany, zvyšovat úroveň selského dvora do kterého se počítá domobrana či zvýšit počet sedláků na stupeň SD či kombinace obojeho anebo obranu zvyšovat bůhvíjak vysoko i bonus třeba o 1000 %. Představ si, že jde na Tebe vláček šlechty v rozmezí několika sekund, není pro některé hráče těžké nachystat si záložky v panelu a aktivovat tak mezi každým dopadem domobranu (to doteď nemůžeš) a mezi poslední dva útoky poslat i paladina do vesnice k využití i druhého bonusu. Bonus k obraně by platil jedině, kdyby s tím vojskem byl i paladin, ale proč by to tak muselo být i u svolání, nebo kdyby musel být i u svolání, tak první domobranu by šlo svolat i bez něho, a pak jej mezi útoky vracet a posílat pryč. Záleželo by na rychlosti vláčku. SiTe kdysi aktivoval domobranu mezi vláčkem, kde byly rozestupy jen 100 ms.

K více vesnicím jsem se už vyjadřoval, při svolání by třeba paladin nemusel být zrekrutovaný ve vesnici, ale stačilo by jej jen přemístit z jiné vsi. Ale už tu řešíte celkem detaily na něco co ve hře nikdy nebude.:pardon

Bonus by rozhodně využili jen hráči co by jej našli jako první nebo druhý předmět, ti pomalejší jako možná třetí, na stranu druhou, pokud najdete mezi posledními například předmět pro kopiníky či šermíře, použijete jej vůbec někdy?:pardon

Jaderný katapult - proč má být velká výhoda katů jen v obraně? Ať je i v útoku (desetinásobek)
Nukleární beranidlo - desetinásobek normální útočné síly
S katapulty souhlasím, sám jsem tuto hru začínal na s16 a sestra hrála na s12, ptal jsem se co dělám špatně, že ona má zbrojnici a já tam nic nemám.:D Když jsem hrál pak jiný svět, tak jsem se divil proč stavět katapulty do obrany, když z principu to má být útočná jednotka. Je to divné s touto jednotkou, když na světě jsou artefakty, bez nich rozhodně katapulty do obrany bych nestavil.
Já už tu několikrát v minulosti navrhoval pojízdný Černobyl, který by vesnici osekal na 26 bodů, případně ji vymazal i z mapy.:mocking

Beranidla mají útočnou sílu jen 2, i s desetinásobkem se jedná o prd.:D Chtělo by to spíše bonus na hradby, jak na útok.;)

Hmm... mě ty vidle asociovaly něco jako "Otrokářův motivační bič", který by neměl žádnou vojenskou moc, ale mohl zvýšit produkci, nebo stavbu budov...

ano, toto své know how dávám všanc, můžete se toho někdo ujmout a pokusit se ulovit 600PB...
Idea to špatná není, jít touto cestou, ale předměty nahrazující PB by Inno neudělalo ani přes mrtvoly.:D

Dobré Shedde, i hezky udělané... ;)

Ale jaderný katapult a nukleární beranidlo, to me skutečně pobavilo... :rofl
Děkuji.:yes

No, nebylo by špatné třeba to, že když by se dala poslat domobrana do sousední vesnice, tak by na tu určitou dobu poklesla úroveň Selského dvora a samozřejmě i produkce surovin - po návratu by se zase vrátila na původní úroveň...
Co??
To by ještě Inno muselo vymyslet její rychlost, i když pokud by šla s paladinem, tak je to jasné. Akumulace by špatná nebyla, a když k tomu započítám jak tu někteří navrhovali domobranu při více vesnicích, tak při dostatku času dopadu by nebylo špatné objíždět s paladinem vesnice a aktivovat domobranu a poslat ji s ním do cílové vesnice, a pak paladina poslat do jiné. Hráči na začátku mají většinou vesnice blízko u sebe, takže i za hodinu by šlo takhle seskupit domobranu z více vesnic.:cool
[/SPOIL]
 

DeletedUser40463

Guest
Již dlouho jim vyhrožuji nepřátelům. Myslím že od S12. Někteří mi to i žerou,když jim složitě vysvětluji že nejdříve musí ve vesnici vyzkoumat paladina na stupeň 5, Hlavní budovu postavit na 35, Pak udělat studnu,načež můžou postavit ve vsi jaderný reaktor. Poté musí napsat supportu, který prověří jejich stupeň herní zralosti a pokud projdou tak můžou jaderný reaktor upgradovat na plutoniový a začít stavět ve vsi jaderné katapulty a nukleární beranidla. Na slovenském světě SK 10 to došlo kdysi tak daleko, že mě support zablokoval (pod jiným nickem),protože mu psala řada rozhořčených hráčů, že mají blbě udělaný návodPokud by jsme vynechali můj složitý technologický postup a přešli ke konkrétní realizaciJaderný katapult - proč má být velká výhoda katů jen v obraně? Ať je i v útoku (desetinásobek)Nukleární beranidlo - desetinásobek normální útočné síly Ave:wacko
Myslíš panzerfaust? :)
 
Stav
Uzavřeno pro další odpovědi.
Nahoru