Poslední aktivita

  • Lučištník na koni
    Lučištník na koni reagoval(a) na příspěvek od xxoxx ve vlákně Nápady na zlepšení hry s reakcí Poděkování Poděkování.
    Tak co? pořád Vám neznalcům hry hrající si na adminy nedošlo, že morálka je špatně nastavená?
  • Lučištník na koni
    Lučištník na koni reagoval(a) na příspěvek od Tyran Římský ve vlákně Nápady na zlepšení hry s reakcí Poděkování Poděkování.
    Přesně jak tu napsal Vojta, plánovač jsme ted spolu řešili, je tam několik přínosných věcí (zobrazení pokynů v nádvoří, automaticky...
  • xxoxx
    xxoxx odpověděl/a na téma Nápady na zlepšení hry.
    Tak co? pořád Vám neznalcům hry hrající si na adminy nedošlo, že morálka je špatně nastavená?
  • Biblos
    Biblos odpověděl/a na téma Jarmark u dubu.
    Berou to jako dvě různé hry.
  • Olda22
    Olda22 odpověděl/a na téma Jarmark u dubu.
    Já uprime nechápu, když existuje modernější verze tribalwars2 , tak proč pořád musí překopávat tohle.
  • Osgood96 reagoval(a) na příspěvek od Kozmicz ve vlákně Novinka Plánovač útoků (re-desing) s reakcí Poděkování Poděkování.
    Vážení hráči, nedávno jsme vám oznámili, že naši vývojáři začali pracovat na předělání plánovače útoků - jedné z funkcí, kterou jste...
  • hqkr odpověděl/a na téma Nápady na zlepšení hry.
    To sice ano. Kolik lidí v zázemí chodí každý den do nádvoří ? Pokud nepošle nějaký příkaz tak asi vůbec. Na stavbu nebo rekrut navštívit...
  • Kozmicz
    Kozmicz reagoval(a) na příspěvek od Kubina ve vlákně Nápady na zlepšení hry s reakcí Poděkování Poděkování.
    Systém bere v úvahu +- 5 minut, to není dostatečné? Nebo jak by to mělo být uvedeno? Každý hráč vidí jen své přiřazené příkazy. Vůdce...
  • Kozmicz
    Kozmicz reagoval(a) na příspěvek od hqkr ve vlákně Nápady na zlepšení hry s reakcí Poděkování Poděkování.
    Když vezmu s78 jako příklad, kde je asi 5500 hráčů a z toho jen 200 kmenů, tak vlastně dejme tomu, že s tímto plánovačem může pracovat...
  • Tyran Římský odpověděl/a na téma Nápady na zlepšení hry.
    Určitě by tam měla být možnost navolit libovolné časové rozmezí- v zadávání pokynů hráčům .. přeci, můžu chtít aby hráč ,,A,, útočil na...
  • Kubina
    Kubina odpověděl/a na téma Nápady na zlepšení hry.
    Systém bere v úvahu +- 5 minut, to není dostatečné? Nebo jak by to mělo být uvedeno? Každý hráč vidí jen své přiřazené příkazy. Vůdce...
  • Kubina
    Kubina reagoval(a) na příspěvek od Tyran Římský ve vlákně Nápady na zlepšení hry s reakcí Poděkování Poděkování.
    Přesně jak tu napsal Vojta, plánovač jsme ted spolu řešili, je tam několik přínosných věcí (zobrazení pokynů v nádvoří, automaticky...
  • hqkr reagoval(a) na příspěvek od Tyran Římský ve vlákně Nápady na zlepšení hry s reakcí Poděkování Poděkování.
    Přesně jak tu napsal Vojta, plánovač jsme ted spolu řešili, je tam několik přínosných věcí (zobrazení pokynů v nádvoří, automaticky...
  • Tyran Římský reagoval(a) na příspěvek od hqkr ve vlákně Nápady na zlepšení hry s reakcí Poděkování Poděkování.
    Když vezmu s78 jako příklad, kde je asi 5500 hráčů a z toho jen 200 kmenů, tak vlastně dejme tomu, že s tímto plánovačem může pracovat...
  • Tyran Římský odpověděl/a na téma Nápady na zlepšení hry.
    Přesně jak tu napsal Vojta, plánovač jsme ted spolu řešili, je tam několik přínosných věcí (zobrazení pokynů v nádvoří, automaticky...