• Psst! Ano, Ty! Ještě nejsi zaregistrovaný na našem herním fóru? Přicházíš tak o možnost zapojit se do diskuzí a navíc si tu můžeš zkrátit čekání například při výstavbě nové budovy či jednotek. Zaregistruj se ještě dnes pomocí následujícího odkazu:

    » Vytvořit účet na fóru

Možnosti skupin/mapy

DeletedUser31175

Guest
Navrhují následující:

Navrhuji vytvořit mechanismus, pomocí kterého bude hráč moci na mapě dynamicky označovat vesnice, které nejsou moje, podle vybraných kritérií. Mohl by spočívat buď v možnosti tvořit dynamické skupiny cizích vesnic podobně jako fungují dynamické skupiny vlastních vesnic, nebo na základě předdefinovaných pravidel, které může hráč pouze vypnout nebo zapnout.

Některé podmínky, které by šlo navolit a kterými bych začal:
označit cizí vesnice, ve kterých je přítomna moje podpora
označit cizí vesnice, ze kterých jde útok na mojí vesnici
označit cizí vesnice, které patří hráči X (viz níže)

Zhodnocení náročnosti:
První varianta: Mechanismus se naváže na stávající systém, který na mapě označuje vesnice, kam útočím, které posílám podporu. Ten ale pracuje pouze s příkazy, které jsou na cestě, proto by nemuselo být jednoduché využít existující části i na cizí příkazy nebo na jiné prvky (podpora již je ve vesnici).

Druhá varianta: Mechanismus se naváže na dynamické skupiny jak je známe, pak by měla být náročnost výrazně nižší, protože proces, který skupiny dynamicky počítá, jednoduše dostane nové podmínky. Obtížnější by toto řešení bylo z nutnosti oddělit vlastní skupiny od skupin cizích vesnic a zapracování nových podmínek.

Druhé řešení by jako bonus mohlo zahrnout stávající statické označování vesnic na mapě (označení hráče nějakou barvou je v podstatě vytvoření dynamické skupiny s podmínkou "vesnice patří hráči" + "na mapě zobraz jako"), čímž by se jiná část kódu pro změnu zjednodušila.
 

DeletedUser25426

Guest
Docela dobrej nápad - hlavně ty vesnice cizích, kde mám podporu - pro větší přehled na mapě...
Vesnice, ze kterých na mě jde útok, bych asi nevyužíval, a ta třetí varianta - označení hráčů - to už máme v PU na mapě :)
 
Nahoru