DeletedUser28961
Guest
možná by bylo zajímavější, kdyby se ve vesnici, ve které jsou podpory, spotřebovávali suroviny v závislosti na počtu podporujících jednotek. Tím by se simulovala reálná situace větší spotřeby při větším počtu vojska, než které je vlastní vesnici. Tato spotřeba by musela být kompenzována i přísunem surovin do vesnice a je jedno od jakého hráče, nemusely by to být nutně suroviny podporovaného. Pokud by klesla některá surovina na 0, veškeré podporující jednotky by odešli zpět do svých původních vesnic.
Omezilo by se trvalé zabetonování některých úseků fronty. I když by tato možnost stále byla možná, ale vyžadovalo by to větší úsilí jednotky na podporách udržet. Muselo by se víc špehovat, zda jsou ještě podpory na místě či ne.
Otázka je, jak to vybalancovat. 1kopiník spotřebuje za 1 den mimo svou vesnici 0,1 dřeva 0,1 hlíny 0,1 železa. 1 lučištník 0,2 dřeva 0,1 hlíny 0,2 železa atd. ???????
Mohlo by to být třeba tak, že by jedna vesnice svou denní produkcí udržela trvale cca max. tři plný vojska z jiné vesnice.
a nebo udělat ještě jednu budovu, třeba pekárna, která by vyráběla "jídlo" a to by bylo potřeba k živení jednotek ve vesnici. Pokud by byla pekárna na 0 = 0 jídla = vojsko by začalo umírat a podpory odcházet
Je to jen nápad ...
Omezilo by se trvalé zabetonování některých úseků fronty. I když by tato možnost stále byla možná, ale vyžadovalo by to větší úsilí jednotky na podporách udržet. Muselo by se víc špehovat, zda jsou ještě podpory na místě či ne.
Otázka je, jak to vybalancovat. 1kopiník spotřebuje za 1 den mimo svou vesnici 0,1 dřeva 0,1 hlíny 0,1 železa. 1 lučištník 0,2 dřeva 0,1 hlíny 0,2 železa atd. ???????
Mohlo by to být třeba tak, že by jedna vesnice svou denní produkcí udržela trvale cca max. tři plný vojska z jiné vesnice.
a nebo udělat ještě jednu budovu, třeba pekárna, která by vyráběla "jídlo" a to by bylo potřeba k živení jednotek ve vesnici. Pokud by byla pekárna na 0 = 0 jídla = vojsko by začalo umírat a podpory odcházet
Je to jen nápad ...