• Psst! Ano, Ty! Ještě nejsi zaregistrovaný na našem herním fóru? Přicházíš tak o možnost zapojit se do diskuzí a navíc si tu můžeš zkrátit čekání například při výstavbě nové budovy či jednotek. Zaregistruj se ještě dnes pomocí následujícího odkazu:

    » Vytvořit účet na fóru

Rekrutovací skripty

  • Zakladatel vlákna DeletedUser4673
  • Vytvořeno
Stav
Uzavřeno pro další odpovědi.

DeletedUser4673

Guest
Ahoj,

existují ještě skripty na hromadnou rekrutaci jako byly za dob světa 1?
 

DeletedUser25426

Guest
Ale jo, jen je už nikdo asi nepoužívá ;)
Vyzkoušej tenhle, nastavení jednotek si uděláš sám podle svých potřeb tady v té části - var configuration = [4000, 0, 0, 6000, 500, 0, 0, 1900, 0, 0] ...

[SPOIL]javascript: var configuration = [4000, 0, 0, 6000, 500, 0, 0, 1900, 0, 0]; var archers = true; var units; var unitsNET; var costs; function arrayMin(array) { var value = array[0]; for (var t = 1; t < array.length; t++) { if (array[t] < value) { value = array[t]; } } return value; } function linearDivideArray(array1, array2) { var value = []; if (array1.length == array2.length) { for (var t = 0; t < array1.length; t++) { if (array2[t] != 0) { value[t] = array1[t] * 1.0 / array2[t]; } else { value[t] = 0; } } } return value; } function linearAddArray(array1, array2) { var value = []; if (array1.length == array2.length) { for (var t = 0; t < array1.length; t++) { value[t] = array1[t] + array2[t]; } } return value; } function getUnitId(unit) { for (var t = 0; t < units.length; t++) { if (unit == unitsNET[t]) { return t; } } return -1; } function getQueue(record) { var value = [0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0]; for (var u = 3; u < record.cells.length; u++) { try { value[u - 3] = parseInt(record.cells.childNodes[1].childNodes[1].firstChild.title, 10); } catch (e) { } if (isNaN(value[u - 3])) { value[u - 3] = 0; } } return value; } function getResources(record) { var value = [0, 0, 0, 0]; var res = record.cells[1].textContent.split("\n"); var farm = record.cells[2].innerHTML.split('/'); value[0] = parseInt(res[1].replace(".", ""), 10); value[1] = parseInt(res[2].replace(".", ""), 10); value[2] = parseInt(res[3].replace(".", ""), 10); value[3] = farm[1] - farm[0]; return value; } function getProduced(record) { var value = [0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0]; for (var u = 3; u < record.cells.length; u++) { try { value[u - 3] = parseInt(record.cells.childNodes[1].textContent.split("\n")[2], 10); } catch (e) { } if (isNaN(value[u - 3])) { value[u - 3] = 0; } } return value; } if (document.URL.match('screen=train') && document.URL.match('mode=mass')) { var records = document.getElementById('mass_train_table').rows; if (archers) { units = ['spear', 'sword', 'axe', 'archer', 'spy', 'light', 'marcher', 'heavy', 'ram', 'catapult']; unitsNET = ['Spear Fighter', 'Swordsman', 'Axeman', 'Archer', 'Scout', 'Light Cavalry', 'Mounted Archer', 'Heavy Cavalry', 'Ram', 'Catapult']; costs = [[50, 30, 10, 1], [30, 30, 70, 1], [60, 30, 40, 1], [100, 30, 60, 1], [50, 50, 20, 2], [125, 100, 250, 4], [250, 100, 150, 5], [200, 150, 600, 6], [300, 200, 200, 5], [320, 400, 100, 8]]; } else { units = ['spear', 'sword', 'axe', 'spy', 'light', 'heavy', 'ram', 'catapult']; unitsNET = ['Spear Fighter', 'Swordsman', 'Axeman', 'Scout', 'Light Cavalry', 'Heavy Cavalry', 'Ram', 'Catapult']; costs = [[50, 30, 10, 1], [30, 30, 70, 1], [60, 30, 40, 1], [50, 50, 20, 2], [125, 100, 250, 4], [200, 150, 600, 6], [300, 200, 200, 5], [320, 400, 100, 8]]; } for (r = 1; r < records.length; r++) { var subconf = []; var total_costs = [0, 0, 0, 0]; var i; var resources = getResources(records[r]); var queue = getQueue(records[r]); var produced = getProduced(records[r]); for (i = 0; i < units.length; i++) { subconf = configuration - (queue + produced); if (subconf < 0) { subconf = 0; } for (var j = 0; j < 4; j++) { total_costs[j] += costs[j] * subconf; } }; var factor = arrayMin(linearDivideArray(resources, total_costs)); if (factor > 1.0) { factor = 1.0; } for (i = 0; i < units.length; i++) { var number = subconf * factor; if (number < 0) { number = 0; } if (number != 0) { if (records[r].cells[3 + i].childNodes[3] && records[r].cells[3 + i].childNodes[3].disabled == false) { var ibox = records[r].cells[3 + i].childNodes[3]; try { ibox.value = parseInt(number, 10); } catch (e) { alert(e); } } } } } stop(); } else { alert('Script only works on the mass recruitment page'); }[/SPOIL]
 

DeletedUser4673

Guest
Je něco lepšího, že je nikdo nepoužívá? Díky!
 

DeletedUser25426

Guest
No co asi - na systém náročnější pomůcka ve hře - hromadná rekrutace, kde si přímo vyplníš jednotky do šablon k jednotlivým skupinám a uložíš si nastavení ;)
A potom taky Správce účtu, který umí v jednom svém nástroji rekrutovat vojska.
 

DeletedUser4673

Guest
A jo, už na to koukám. Tak to mi asi vystačí. :) Děkuju, holt jsem tu dlouho nebyl :D
 

DeletedUser34864

Guest
Jak se to dá použít? Už jsem to zapomněl, taky je to hodně dlouho co jsem to používal :D
 
Stav
Uzavřeno pro další odpovědi.
Nahoru