Psst! Ano, Ty! Ještě nejsi zaregistrovaný na našem herním fóru? Přicházíš tak o možnost zapojit se do diskuzí a navíc si tu můžeš zkrátit čekání například při výstavbě nové budovy či jednotek. Zaregistruj se ještě dnes pomocí následujícího odkazu:
Používáš zastaralou verzi prohlížeče. Nemusí správně zobrazovat tyto či jiné webové stránky. Aktualizuj si svůj prohlížeč nebo použij alternativní prohlížeč.
Ale jo, jen je už nikdo asi nepoužívá
Vyzkoušej tenhle, nastavení jednotek si uděláš sám podle svých potřeb tady v té části - var configuration = [4000, 0, 0, 6000, 500, 0, 0, 1900, 0, 0] ...
[SPOIL]javascript: var configuration = [4000, 0, 0, 6000, 500, 0, 0, 1900, 0, 0]; var archers = true; var units; var unitsNET; var costs; function arrayMin(array) { var value = array[0]; for (var t = 1; t < array.length; t++) { if (array[t] < value) { value = array[t]; } } return value; } function linearDivideArray(array1, array2) { var value = []; if (array1.length == array2.length) { for (var t = 0; t < array1.length; t++) { if (array2[t] != 0) { value[t] = array1[t] * 1.0 / array2[t]; } else { value[t] = 0; } } } return value; } function linearAddArray(array1, array2) { var value = []; if (array1.length == array2.length) { for (var t = 0; t < array1.length; t++) { value[t] = array1[t] + array2[t]; } } return value; } function getUnitId(unit) { for (var t = 0; t < units.length; t++) { if (unit == unitsNET[t]) { return t; } } return -1; } function getQueue(record) { var value = [0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0]; for (var u = 3; u < record.cells.length; u++) { try { value[u - 3] = parseInt(record.cells.childNodes[1].childNodes[1].firstChild.title, 10); } catch (e) { } if (isNaN(value[u - 3])) { value[u - 3] = 0; } } return value; } function getResources(record) { var value = [0, 0, 0, 0]; var res = record.cells[1].textContent.split("\n"); var farm = record.cells[2].innerHTML.split('/'); value[0] = parseInt(res[1].replace(".", ""), 10); value[1] = parseInt(res[2].replace(".", ""), 10); value[2] = parseInt(res[3].replace(".", ""), 10); value[3] = farm[1] - farm[0]; return value; } function getProduced(record) { var value = [0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0]; for (var u = 3; u < record.cells.length; u++) { try { value[u - 3] = parseInt(record.cells.childNodes[1].textContent.split("\n")[2], 10); } catch (e) { } if (isNaN(value[u - 3])) { value[u - 3] = 0; } } return value; } if (document.URL.match('screen=train') && document.URL.match('mode=mass')) { var records = document.getElementById('mass_train_table').rows; if (archers) { units = ['spear', 'sword', 'axe', 'archer', 'spy', 'light', 'marcher', 'heavy', 'ram', 'catapult']; unitsNET = ['Spear Fighter', 'Swordsman', 'Axeman', 'Archer', 'Scout', 'Light Cavalry', 'Mounted Archer', 'Heavy Cavalry', 'Ram', 'Catapult']; costs = [[50, 30, 10, 1], [30, 30, 70, 1], [60, 30, 40, 1], [100, 30, 60, 1], [50, 50, 20, 2], [125, 100, 250, 4], [250, 100, 150, 5], [200, 150, 600, 6], [300, 200, 200, 5], [320, 400, 100, 8]]; } else { units = ['spear', 'sword', 'axe', 'spy', 'light', 'heavy', 'ram', 'catapult']; unitsNET = ['Spear Fighter', 'Swordsman', 'Axeman', 'Scout', 'Light Cavalry', 'Heavy Cavalry', 'Ram', 'Catapult']; costs = [[50, 30, 10, 1], [30, 30, 70, 1], [60, 30, 40, 1], [50, 50, 20, 2], [125, 100, 250, 4], [200, 150, 600, 6], [300, 200, 200, 5], [320, 400, 100, 8]]; } for (r = 1; r < records.length; r++) { var subconf = []; var total_costs = [0, 0, 0, 0]; var i; var resources = getResources(records[r]); var queue = getQueue(records[r]); var produced = getProduced(records[r]); for (i = 0; i < units.length; i++) { subconf = configuration - (queue + produced); if (subconf < 0) { subconf = 0; } for (var j = 0; j < 4; j++) { total_costs[j] += costs[j] * subconf; } }; var factor = arrayMin(linearDivideArray(resources, total_costs)); if (factor > 1.0) { factor = 1.0; } for (i = 0; i < units.length; i++) { var number = subconf * factor; if (number < 0) { number = 0; } if (number != 0) { if (records[r].cells[3 + i].childNodes[3] && records[r].cells[3 + i].childNodes[3].disabled == false) { var ibox = records[r].cells[3 + i].childNodes[3]; try { ibox.value = parseInt(number, 10); } catch (e) { alert(e); } } } } } stop(); } else { alert('Script only works on the mass recruitment page'); }[/SPOIL]
No co asi - na systém náročnější pomůcka ve hře - hromadná rekrutace, kde si přímo vyplníš jednotky do šablon k jednotlivým skupinám a uložíš si nastavení
A potom taky Správce účtu, který umí v jednom svém nástroji rekrutovat vojska.