• Psst! Ano, Ty! Ještě nejsi zaregistrovaný na našem herním fóru? Přicházíš tak o možnost zapojit se do diskuzí a navíc si tu můžeš zkrátit čekání například při výstavbě nové budovy či jednotek. Zaregistruj se ještě dnes pomocí následujícího odkazu:

    » Vytvořit účet na fóru

Setkání - Arthaniss

Stav
Uzavřeno pro další odpovědi.

DeletedUser37036

Guest
Když jsem po dlouhé době přišel opět do světa Divokých kmenů nebyl jsem už žádný amatér a tak jsem co nejdříve kontaktoval někoho v mém relativně blízkém okolí s prosbou o pomoc do začátku. Napsal jsem hráčce, která měla nick Perla932.
Jediné co jsem o ní mohl vědět bylo že jí je 19 let a pochází z Ostravy, po internetu byla opravdu milá a působila na mě jako inteligentní dívka. A po několika týdnech co jsme spolu komunikovali prostřednictvím DK jsem se rozhodl, že bych ji rád konečně poznal osobně a ona nebyla proti. Nechtěl jsem zapadnout do klasických klišé jako je restaurace nebo hodinu a půl koukat před sebe v kině, ale na první setkání s holkou se kterou se vidíte poprvé toho moc nevymyslíte, ale pro případ vzájemné sympatie jsem měl v rukávu další plán.
Dohodli jsme se, že se sejdeme v oblíbeném podniku, který jsme dokonce oba znali. Dorazil jsem tam raději o něco dříve, nenechám přece dámu čekat, pokaždé když se blížila nějaká dívka tak jsem zbystřel, občas jsem se modlil, jen ať tohle není ona, až jsem nakonec zaznamenal pohyb osoby na kterou pasoval popis, který mi dala :) a docela jsem koukal.
V restauraci jsme strávili asi hodinu a půl a vzájemné sympatie byly docela poznat, tak jsem vyrukoval s mým dříve zmiňovaným dalším plánem: "Co bys řekla na to kdybych ti nabídl prohlídku věže v Mošnově (letiště)" Abych to vysvětlil, studuju na VŠ v oboru letecká doprava a už mám na letišti nějaké známé. Podle mého očekávání byla překvapená a tuhle mou nabídku přijala s radostí.