• Psst! Ano, Ty! Ještě nejsi zaregistrovaný na našem herním fóru? Přicházíš tak o možnost zapojit se do diskuzí a navíc si tu můžeš zkrátit čekání například při výstavbě nové budovy či jednotek. Zaregistruj se ještě dnes pomocí následujícího odkazu:

    » Vytvořit účet na fóru

speed server

Stav
Uzavřeno pro další odpovědi.

DeletedUser

Guest
ahoj chcem sa spytat či by nebolo mozne urobit speed server ktory by bol spusteny aspon 3 dni




dakujem za skoru odpoved :cool:cool:cool
 

tantalena

Pokročilý uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
132
U těch delších speed kol:
Do 36 hodin -> Blesk
2-4 dny -> Vítr
5-8 dní -> Země
10-21 dní -> Slunce
28-31 dní -> Maximum endurance

ME nebude, Slunce nebo Země bývají tak jednou nebo dvakrát o prázdninách a jednou nebo dvakrát během zbytku roku taky nějaká Země je. Vítr kdysi (myslím dobu, kdy jsem byl ještě speed moderátor, a to je teda už skoro 4 roky) byl 2 týdny ze 3, dnes je třeba i jednou za dva měsíce. Hráči na to moc nemají čas a často to někdo vyhraje už během prvního dne a pak jen drží svůj obrovský náskok, protože není dostatek konkurence, která by s ním mohla držet krok. Pak si akorát všichni stěžují, že je to nesmysl, který nelze vyhrát :)
Často lidé vzpomínají na dobu Skrtyho a Sonika, kdy byly mnohadenní speedy běžné a oblíbené. Jenže už se zapomíná na to, že na ně přišlo 400 lidí a 100 z nich hrálo a prakticky nebyly skripty, kterými by šlo podvádět. Dneska na Vítr přijde možná 180 lidí, z toho 15 účtů jsou multiúčty, 40 lidí nějak hraje a celý speed hraje maximálně tak 20. Jeden nebo dva lidi, co vedou, nějak podvádí (skripty / duál / obojí / jiná provinění proti pravidlům). Proto se během prvního dne rozhodne. Když se hraje na nejlepšího hráče, přijde víc těchto podvodníků, kteří se ale stejně většinou zničí během prvního dne. Když se hraje na nejlepší kmen, přijde jich méně, zato se ale vytvoří na prvních pozicích 1 kmen, co má prakticky předurčeno vyhrát, druhý kmen, co má půlku bodů těch prvních a je rád a další kmeny už nestojí ani za řeč. Ne 3 vyrovnané elitní kmeny a 4 další slušné jako kdysi. No a to je ten důvod, proč to už dneska nemá cenu často opakovat. Je víc hráčů, co by ten Vítr nebo 24hodinový Blesk chtělo častěji, ale když se pak podívám, jak to vypadá, je to spíš k pláči. Sami ti hráči na tom speedu pořádně nehrají a když ano, dostanou během prvního dne (a to se jim často ani moc nedivím, protože některé hráče se téměř zničit nedá). A je pak na mně, jak to mám udělat. Vždycky je na výběr. Tradiční je level 0 nebo 1. Když dám 2, bude to nesmysl. Když dám 3, bude se to chovat asi jak 0 nebo 1, akorát to bude netradiční. Když dám 4-5 a dost barbarek, tak po čase stejně ta dnešní rádoby elita uteče zbytku. Když barbarek bude málo, řezat se to bude možná trochu delší dobu, ale o to větší převahu bude pak mít ten, kdo nadvládu získá... Když dám level 10 a je prakticky jedno, kolik barbarek, bude to asi nejvyrovnanější, ale hráči mě zabijí, stejně jako když dám na ten speed s levelem 0 nebo 1 rychlost 100-200, abych je motivoval stavět doly a donutil je nehrát tak rychle a dal šanci ručně farmícím hráčům. Tenhle poslední typ speedu pak končí co do hráčů suverénně nejhůř, protože byť je asi nejvíc fér, většina lidí se na tu pro ně pomalou hru vykašle a pak zůstane jen pár lidí, co to hraje. Prostě recept na tohle neexistuje. Nejsou hráči, nejsou, nemůže být ani pořádný Vítr nebo Země (u ní je to samozřejmě úplně stejné...).
 

pavouk123

Zkušený uživatel
VIP
Počet poděkování
75
Nemyslím si že máš tak úplně pravdu, úbytek hráčů je zapříčiněn především tím že dnes je podobných her nepřeberné množství, navíc samo INNO si v jednotlivých hrách konkuruje a přetahuje hráče z jedné hry ke druhé, navíc se do DK přidává stále spousta novinek, které zapříčinili, že DK ztratila svoji největší přednost a to jednoduchost a přímočarost, tím vším klesá obecně počet hráčů, což se samozřejmě projevuje ne jen ve hře ale v nemalé míře i na speedech.

Rozhodně si nemyslím, že by hrálo čím dál víc podvádějících hráčů, snahy o podvádění tu byli vždy a vždy i budou, tomu se zabránit nedá, dají se jen následně postihovat, podstatnější rozdíl je v tom, že prostě "zkušenější" hráči dokáží v plné míře využít veškeré výhody které jim prémiové funkce nabízejí, kdežto "začátečníci" se to teprve učí a díky tomu že proto za těmi prvními obrovsky zaostávají, je hra rychle přestane bavit, o tom to celé je a proto se delší speedy vyvíjejí tak jak uvádíš.
 

DeletedUser2901

Guest
Pavoučku,nemáš tak docela pravdu...
Si myslím,že největší chyba je ta, že svět stále jde dopředu, i když tam hráči nejsou. Jsou novinky ohledně pípáků atd., které to víceméně hlídají, ale princip je pořád stejný. Hlídat,hlídat,hlídat...
Já osobně si už dnes raději najdu hru,která není tak časově náročná,do které nemusím měsíčně x kč cpát, a u které vím, že se lognu a hraju,neřeším jestli mě někdo napadl,a co mi vzal...
Ten vývoj online her jde dopředu, a InnoGames u toho zaspalo.
 

DeletedUser33829

Guest
Z.abiják se objevil.:D Svět, že jde dopředu není chyba, ale jinak máš pravdu, je to tu často vzpomínáno. Chce-li někdo držet krok, musí nabízet nové produkty, které jsou inovační, to InnoGames nedělá. Automobilový koncert, pokud si chce udržet krok, tak musí vyrábět nová auta, a ne že po deseti letech prodává stejné auto, jen v jiné barvě, s rozšířeným kufrem atd. a tohle Inno dělá.
A v samotném tom pilíři jsou dvě věci, které lidi můžou odradit a ty jste jmenovaly - snadno se dá podvádět a nikdo tomu nedokáže preventivně zabránit a svět pořád běží, i když hráč není online, a pak zpětně zjišťuje co se stalo a za sebe bych přidal ještě jednu věc, když jsem se zúčastnil akcí na s39, vidět hráče jak si za hodinu postaví opevnění z 0 na 9, i když mu to nepomohlo, nebo vidět dalšího hráče, jak si za hodinu postaví hradby ze 14 na 20, a pak dvakrát během chvilky z 19 na 20, také není nic fér, a že je to s pravidly hry akorát svědčí o tom, že ve hře je fakticky legální podvádět, tohle také znechucuje dost hru.:(
 
Stav
Uzavřeno pro další odpovědi.
Nahoru