• Psst! Ano, Ty! Ještě nejsi zaregistrovaný na našem herním fóru? Přicházíš tak o možnost zapojit se do diskuzí a navíc si tu můžeš zkrátit čekání například při výstavbě nové budovy či jednotek. Zaregistruj se ještě dnes pomocí následujícího odkazu:

    » Vytvořit účet na fóru

Kavárna - Svět 70

Deleted User - 3525237

Guest
- možnost likvidace poslední vesky bývá pro kmen v pozdější fázi hry dost důležitá - nikdo moc nestojí o majáky ve svým území, navíc pokud se dá z vesky útočit, měla by se dát i zabrat..
- ne, ztížení-nemožnost hráče opustit kmen zavání nevolnictvím - nic by se tím nevyřešilo, jen by to zhoršilo vztahy.. prostě nebrat do kmene, kdo se namane..
- mám dojem, že u možnosti posílat podpory pouze kmeni-spojencům se zapomíná, že si pak nemůže hráč poslat podpory těsně za šlechtu..
 
Naposledy upraveno moderátorem:

alki77

Nový uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
1
na s69 se mohou posílat podpory jen v ramci kmene. na s 70 bych navrhoval v tomto trendu pokračovat a zakazat posilani podpor uplně:) každy at si vystači s tim co ma. nakup PB si myslim značně poroste:)
 

Kozmicz

Zasloužilý veterán
VIP
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
2.305
Díky za vaše postřehy a náměty k diskuzi o nastavení nového světa. Pokusím se ke všemu důležitému vyjádřit:

tak jsem k tomuto novému světu udělal malou anketu a zde píši něco z vyjadřovalo se asi tak 15 hráčů
// ve kmeni by mělo být tak 40- 45 hráčů
// hráči nemůže být zlikvidována poslední vesnice kterou má ne upravit pravidla tak aby si ji mohl co nejdříve vybudovat
// hráč který vstoupí do kmene by neměl tak lehce kmen opustit hodně se stává že se do kmene dostane špeh a potom likviduje kmen
// možnost poskytování podpor ve kmeni i spojencům a to od začátku hry po dvou měsících už je to zbytečné
// aktivní kostel, výcvik paladina, zlepšení schopností jednotek na 3 uroveň
// bez premie a to pro všechny
to byli podle mne ty nejduležitější brutus

- hlasování o počtu členů probíhá přímo ve hře. Aktuálně je nejvíce hráčů pro možnost 40 členů, pokud tato možnost si udrží prvenství i nadále, pokusíme se ji pro hráče na nový svět nastavit. Slibujeme maximum, neslibujeme však výsledek.
- nemožnost zabrat poslední vesnici je v určité fázi na Casual světech, zde ji zavádět neplánujeme, ostatně, jak již bylo tady řečeno výše, nikdo nestojí o majáky na svých územích.
- ano, možnost uzavřít kmeny je jednou z možností, ale určitě ji nechceme zavádět hned od začátku hry, protože v té době se kmeny ještě hodně vyvíjí a spoustu hráčů by tak po 2 týdnech mohlo zůstat zaseknutých v neaktivních a špatných kmenech, což by je dost demotivovalo. Po pár měsících se přeci jen rozdělí zrno od plevele a pro hráče bude patrnější vědět, jaký kmen pro ně má smysl a jaký nikoliv.
- hráči zatím volí, že by kostel chtěli spíše neaktivní, takže v tomto bodě budeme poslouchat hlas většiny
- prémiové služby jsou nedílnou součástí této hry a vývojáři nám bohužel takový svět nepovolí. Již jsme to v této sekci několikrát opakovali.

- možnost likvidace poslední vesky bývá pro kmen v pozdější fázi hry dost důležitá - nikdo moc nestojí o majáky ve svým území, navíc pokud se dá z vesky útočit, měla by se dát i zabrat..
- ne, ztížení-nemožnost hráče opustit kmen zavání nevolnictvím - nic by se tím nevyřešilo, jen by to zhoršilo vztahy.. prostě nebrat do kmene, kdo se namane..
- mám dojem, že u možnosti posílat podpory pouze kmeni-spojencům se zapomíná, že si pak nemůže hráč poslat podpory těsně za šlechtu..
Antiopa, nezapomíná, ba naopak to mění styl útočení. Má mnohem větší smysl v posledním útoku poslat obranné jednotky, protože další podporu hráč může poslat až po zabrání vesnice. Ostatně, pokud ji hráč zabere, tak se protihráč dostává do stejné pozice, takže nemůže hned vesnici zabrat a za vteřinu zapodpořit. Boj o vesnice je tak v jisté míře zajímavější.

na s69 se mohou posílat podpory jen v ramci kmene. na s 70 bych navrhoval v tomto trendu pokračovat a zakazat posilani podpor uplně:) každy at si vystači s tim co ma. nakup PB si myslim značně poroste:)

Určitě neplánujeme zakazovat podpory uplně, však tato hra je primárně o kmenech a hráčské spolupráci. Podpory tak mohou probíhat buď jen v rámci kmene a nebo kompletně, mezi všemi.
 

DeletedUser43064

Guest
diky za odpověd pro mne dostačující předám dál jen bych kmen uzavřel později tak měsíc od zahájení brutus
 

tantalena

Pokročilý uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
132
Když jsem četl to o té poslední vesnici, vybavil něco, co jsem viděl nedávno v nastavení .fr speed kola nebo něčeho takového. Že je možné dát <mood>0</mood> nebo jak se to nastavení jmenuje a tím se nezvyšuje oddanost. Tzn. na začátku mají vesnice 100, pak jen ztrácí a po dobytí 25 a ne víc. Kdyby se nastavilo toto + "šlechtic snižuje oddanost o vždy 10" (nebo třeba 7-13), je to možné sadisticky použít na PBčkaře, kteří často chtějí brzký vlak. Tím, že vlak pro zabrání vesnice, která nikdy nebyla dobyta, prakticky nelze postavit, byl by jejich rozvoj značně omezen. Zároveň tím, že by byli víc nuceni dobývat bližší vesnice (->často menší) a pomaleji, by se jim to všechno ještě víc prodražilo, aby maximalizovali růst :D Nevýhodou této možnosti je, že omezuje i nePBčkaře. (A k dalším výhodám patří třeba, že také podporuje spolupráci - např. víc hráčů by mohlo k rychlému dobytí středně vzdálené vesnice poslat "společný vlak" - a dává výhodu zkušenějším hráčům, kteří jsou schopni zjistit z pomocných stránek nebo sledováním hry, které vesnice byly dobyty a mají oddanost max. 25 a které můžou mít až 100.) Neříkám, že tuto možnost navrhuji (ona stejně nemá šanci projít), ale nemůžu ji sem nenapsat.
 

alki77

Nový uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
1
je použivani premiovych bodu nemoralni?jinak nevim proč chcete někdo pbčkaře nějak omezovat?
 
Naposledy upraveno:

tantalena

Pokročilý uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
132
Nemorální je získávat přímé herní výhody, ať už jsou v nebo mimo rámec pravidel.
Prémiový účet jako takový na běžném světě neposkytoval přímou herní výhodu. Tj. jen usnadňoval běžné herní úkony, které se ale i tak během dne daly stihnout - např. ražba zlatých mincí, kontrola rekrutace, stahování podpor z cizí vesnice. Dnes pokud vím pod PÚ spadá i možnost automatického upozornění zprávou na mobil nebo někam, že přichází útok, což přímá herní výhoda je a taková věc ve hře být nemá, rovněž nějaká funkce plánování útoků, která pro hráče, co ji nemají, protože nemají PÚ, např. znemožňuje stát se generálem nějakého kvalitního kmene nebo se vůbec zapojovat do akcí, protože se vytvořil systém, který vlastně nahrazuje něco, co by jinak muselo fungovat rovnocenně pro všechny hráče. A možná se najde ještě něco. Samozřejmě Inno z něčeho vydělávat musí a je rozumný přístup PÚ nechat a tyhle věci, co tam být nemají (přímé herní výhody) prostě odstranit. Že má PÚ jiný vliv na speed kolech, je jiná věc, ale i tam je PÚ snad ten nejmenší problém ze všech existujících a opět - Inno musí vydělávat, je logické, že PÚ na speedech být má, byť jsou speedy, kde bez něj nelze uspět (a je pak taky otázka, kolik takových speedů má v plánu být).
Pomocník rabování je už dost na rozhraní přímých a nepřímých herních výhod. Na speed kola vyloženě nepatří - stejně jako jeho neplacená verze - farmskripty - protože poskytovaná výhoda je příliš velká a vyloženě to dělá práci za hráče, která je primární pro úspěch a kterou ručně nelze provést zdaleka tak rychle. Na světech, které jsou pomalejší, je možné relativně dost farmicích útoků naklikat ručně, ale většinou přeci jen ne tak efektivně (+ spolu s deficitem PÚ deficit PR představuje v nějakých fázích hry obrovskou časovou zátěž), takže by správný případ asi byl, kdyby buď nebyl PR nikde, nebo jen na některých vybraných světech.
Správce účtu je placený buildbot, jasná přímá herní výhoda, vykonává funkce automaticky za hráče.
Obdobně přímé herní výhody jsou koupené vlajky, koupené suroviny, zkracování délek výstaveb budov, kupování prostředků k zisku výher v eventech atd. Všechny tyto věci dodávají účtu něco, co v něm nemá být, zvětší potenciál růstu a síly hráče oproti potenciálu hráče, který tyto věci nepoužívá, což třeba PÚ na běžném světě neudělá. Sice je rozdíl, když klikáš na zlaté mince 3 hodiny nebo 3 sekundy, ale pořád se vejdeš v pohodě do nějakých 16 hodin, co člověk může být vzhůru; porovnání stejně dobrých hráčů - jednoho s PÚ, druhého bez PÚ - v tom případě nezaznamená výkonnostní rozdíl. Ale nemůžeš nějak zadarmo získat suroviny, které získá stejně dobrý hráč, který si je kupuje přes prémiový trh.
 

alki77

Nový uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
1
nejde spyše o to že ty si ty PB nedokažeš sehnat?tudiž ti co si je seženou nebo koupi maji proti tobě vyhodu.pb body k teto hře prostě patři. kdo to nechape a furt tu piše něco o světě bez pb i když je prvni zprava o tom že toto je dane ,mě přijde bud malo chytry a nebo nevi v jakem světě žijem:)toto neni myšleno pouze na tebe ale hlavně i na ostatni co tu pišou svět bez pb a podobne kraviny.
 

tantalena

Pokročilý uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
132
Ne, jde čistě o to, že taková hra je neférová a není založena jen na schopnostech hráčů, což je hlavní důvod, proč ji potom hraje tak málo lidí a proč třeba ani mě neláká to hrát. Já měl v jednu dobu v součtu třeba kolem 35.000 PB na různých účtech různých jazykových verzí DK prostě jen tak kdyby něco, abych je měl... Něco jsem daroval, zbytek buď ještě někde je, nebo ty účty i s PB zanikly (což je vyloženě zlodějina, ale to tu teď neřešíme). I kdybych měl čas hrát speedy a světy, k čemu bych ty PB asi tak používal? Chtěl bych je nějak utrácet za přímé herní výhody? Určitě ne. PÚ by se možná občas hodil, PR možná na světech... jenže ono je to propojené - proč bych chtěl vůbec hrát něco, co je tak neférové? I kdybych já byl ten, kdo té neférovosti úplně nejvíc ze všech využije? Co to je za vítězství? To není o tom, že lidi jsou dneska tak chudí na nákup PB nebo tak moc líní prodávat své suroviny, že by museli všichni být v nevýhodě a kvůli tomu teda jich hraje DK tak málo. Je to prostě jen v neregulérnosti hry, kde se nejde skoro na nic spolehnout a kde ať platíš jakkoliv, stejně se najde mnoho lidí, co do toho vloží ještě víc peněz, když budou chtít a potřebovat a že všechno je úplně znetvořené tím pay-to-win konceptem. A říkám, ono to není jen o přímých herních výhodách z placených funkcí. Nějaké farmskripty, farmboty, buildboty, upravené prohlížeče... to zas ty budeš třeba jako někdo, kdo hájí PB, asi říkat, jak je to hrozně nefér vůči tobě, že si někdo může obdobné výhody některým placeným odemknout zadarmo, ale na té věci to nic nemění, vždyť přece taky jen ti lidé něco našli, dostali, napsali si nebo zaplatili někomu, aby jim to dal, a pak akorát jen používají něco, o co se snažili, aby to měli, a mají z toho přímé herní výhody a nějakou dobu jim to prochází.
 

alki77

Nový uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
1
nemyslim si že by DK hralo malo lidi. hraje meně než hralo kdysi,ale pořad je to pro mě skvěla stara hra ,ktera ma sve kouzlo:)hraji i jine hry a proto chapu majitele,že chce na teto skvěle hře vydělat.pro mě neni problem zaplatit za něco co mě bavi.beru pb body jako jednu ze vyznačnych schopnosti hrače a z toho plynou vyhody.mě např. par lidi vyčitalo že jsem tu hodně často,to podle nich taky neni fer:)
 
Nahoru