• Psst! Ano, Ty! Ještě nejsi zaregistrovaný na našem herním fóru? Přicházíš tak o možnost zapojit se do diskuzí a navíc si tu můžeš zkrátit čekání například při výstavbě nové budovy či jednotek. Zaregistruj se ještě dnes pomocí následujícího odkazu:

    » Vytvořit účet na fóru

Fëanorův palantír - Introvert

Stav
Uzavřeno pro další odpovědi.

DeletedUser41524

Guest
Fëanorův palantír

útok:
1. Štěstí vždy +25 (a nebo útočníkem nastavitelné)
2. Obráncova domobrana (pokud ji má) by nefungovala.
3. Paladin uvidí stavy armád ve VŠECH vesnicích i "na cestě" ( - ve vesnicích včetně podpor cizích hráčů,) těch hráčů, kteří mají právě aktivovaný palantír.

obrana:
1. Vzhledem k tomu, že Fëanor byl elf, by mohli být posíleni v obraně lučišníci, ale tuto funkci již plní Edwardův luk, tak by se mohla posílit celková obrana armády třeba o 10% a nebo síla hradeb podle levelu + 15 až 20 %.
2. útočník neuvidí stav obráncovy armády ať bitva dopadne jakkoli, neuvidí ani v hlášení proti čemu útočil. (Pokud je palantír aktivní v momentu bitvy.)
3. podpory do vsnice s paladinem s palantírem přichází dvakrát rychleji. (jenom v čase, kdy je palantír aktivní.)

Grafický bonus:

Poté, co útočník odešle útok na vesnici s palantírem, ozval by se smích... něco jako: https://www.youtube.com/watch?v=RBr6UQhEZSs
a jeho profil, účet a celé herní prostředí by se zbarvilo do nějaké bizarní barvy, nebo by bylo transparentní. (Jenom text) To by zmizelo až po tom, co se vojsko vrátí a bude otevřeno hlášení (musí být splněny obě podmínky) (nebo při zrušení útoku). Ale nezmizí to, když obránce změní předmět.

palantir ve zbrojnici.jpg
 
Naposledy upraveno moderátorem:
Stav
Uzavřeno pro další odpovědi.
Nahoru