• Psst! Ano, Ty! Ještě nejsi zaregistrovaný na našem herním fóru? Přicházíš tak o možnost zapojit se do diskuzí a navíc si tu můžeš zkrátit čekání například při výstavbě nové budovy či jednotek. Zaregistruj se ještě dnes pomocí následujícího odkazu:

    » Vytvořit účet na fóru

Funkční skripty pro s37

  • Zakladatel vlákna DeletedUser41471
  • Vytvořeno
Stav
Uzavřeno pro další odpovědi.

DeletedUser41471

Guest
Zdravím lidičkové, chci se zeptat jestli mi může někdo poradit kde by se dali najít povolená skripta pro s37. Všude jsou jen nefunkční ty co scháním :(
respektive jde o hromadné přejmenování příchozích útoků, vybalancování surovin a hromadné přejmenování vesnic :) pokud by se našli i další tak by bylo supa :))

díky moc za ochotu mi helfnout :)
nomind
 

DeletedUser25426

Guest
Protože tam jsou většinou nefunkční starý věci...
 

DeletedUser41471

Guest
a proto jsem se ptala jestli mi s tím může někdo poradit kde bych našla funkční :) byla bych vděčná ,)
 

DeletedUser38373

Guest
Některé skripty přestanou fungovat díky novým aktualizacím a aby fungovali, musí tvůrce nebo někdo kdo tomu rozumí ten skript předělat tak aby fungoval na nové aktualizaci. Takže musíš doufat že to někdo opraví nebo ti někdo dá již funkční.:scratch
 

DeletedUser25426

Guest
Vyzkoušej tohle... Už to tu někde na foru bylo - je to funkční - z EN fora...

Značení útoků
[SPOIL]javascript: var newName = prompt('Premenuj utoky na :\n(nechaj prazdne pre pouzitie aktualneho casu)');
if (newName == '') {
newName = '['+$('#serverDate').html()+' '+$('#serverTime').html()+']';
}


if (newName) {
$('.quickedit').each(function(key,incoming){
$(incoming).find('.rename-icon').click();
var name = $(incoming).find('input[type=text]').val();
if (name == 'Útok') {
$(incoming).find('input[type=text]').val(newName);
}
$(incoming).find('input[type=button]').click();
});
}

void 0;[/SPOIL]

Přejmenování vesnic
[SPOIL]javascript:$.getScript('https://media.innogamescdn.com/com_DS_UK/Scripts/nameVillages.js');void 0;[/SPOIL]

Balanc surovin
[SPOIL]javascript: function MarketMain() { var a = document;
if (window.frames.length > 0) a = window.main.document;
var b = a.createElement('script');
b.type = 'text/javascript';
b.src = 'http://www.extremetw.com/rix/mb.js';
a.getElementsByTagName('head')[0].appendChild(b)
}
function getGameDoc(winvar) {
getdoc = winvar.document;
if (!getdoc.URL.match('game\.php')) {
for (var i = 0; i < winvar.frames.length; i++) {
if (winvar.frames.document.URL.match('game\.php')) {
getdoc = winvar.frames.document
}
}
}
return getdoc
};
doc = getGameDoc(window);


function FillRes() {
var resources = doc.forms[0];


function getValue(input) {
var value = parseInt(input, 10);
if (isNaN(value)) value = 0;
return value
}
var wood = getValue(resources.wood.value);
var clay = getValue(resources.stone.value);
var iron = getValue(resources.iron.value);


function OKClick() {
var arrInputs = resources.getElementsByTagName('input');
for (var idx1 = 0; idx1 < arrInputs.length; idx1++) {
if (arrInputs[idx1].value.indexOf('OK') != -1) {
arrInputs[idx1].click();
break
}
}
}
function insertValues() {
var URLargs = doc.URL.split("&");
for (var i = 0; i < URLargs.length; i++) {
var args = URLargs.split("=");
if (args.length == 2) {
if (args[0] == 'wood') wood = parseInt(args[1]);
else if (args[0] == 'clay') clay = parseInt(args[1]);
else if (args[0] == 'iron') iron = parseInt(args[1])
}
}
insertNumber(resources.wood, wood);
insertNumber(resources.stone, clay);
insertNumber(resources.iron, iron)
}
if (wood + clay + iron > 0) {
OKClick()
} else {
insertValues()
}
}
if (doc.URL.match(/clay=/) || doc.URL.match(/confirm_send/)) {
FillRes()
} else {
MarketMain()

}[/SPOIL]
 
Naposledy upraveno moderátorem:

DeletedUser25387

Guest
Nejlepší na přejmenování je tento, který fakt vždy pude.

[SPOIL]javascript:/*@contributor%20Lekensteyn%20<jirisefl@post.cz>%20@version%200.4.20101108*/void(function(){var%20l=(frames.main||self).document,h=prompt("Rename%20villages\n\n*Fill%20in%20{#k}%20for%20continent.\n*Fill%20in%20{#x}%20for%20x-coordinate\n*fill%20in%20{#y}%20for%20y-coordinate\n*Fill%20in%20{#xxx}%20for%20x-coordinate%20(1%20will%20be%20001)\n*Fill%20in%20{#yyy}%20for%20y-coordinate%20(1%20will%20be%20001)\n*Fill%20in%20{#c}%20for%20co\xf6rdinates\n*Fill%20in%20{#old}%20for%20old%20village%20name\n*Fill%20in%20{#nr}%20for%20village%20numbering.%20Next%20you%20will%20be%20asked%20how%20many%20numbers%20should%20be%20displayed(4%20will%20result%20in%200001,%200002,%20etc)\n*Fill%20in%20{#cd}%20for%20xx.xx.xx%20notation.",%20""),%20g=$('a.rename-icon').get(),n=g.length,e=1;if(h)if(h.length<3)alert("Use%20at%20least%203%20characters");else{var%20o=/((\d{1,3})\|(\d{1,3}))\)%20.(\d{1,2})$/,f=0,c,b,k,a,m=/{#nr}/.test(h),p=/{#cd}/.test(h),j=function(i){return%20i>9?i>99?i:"0"+i:"00"+i};if(m){var%20d=prompt("How%20many%20digits%20should%20be%20used?%20(an%20input%20of%20\"4\"%20will%20result%20in%200001,%200002,%20etc)\n\nNot%20filling%20this%20in%20will%20result%20in%20no%20leading%20zeros%20(1,2,3,4,5,6,7,etc)\nIf%20the%20number%20of%20the%20village%20exceeds%20the%20amount%20of%20specified%20digits,%20it%20will%20use%20the%20entire%20number%20(ie%204%20digits,%20village%20#12345%20will%20be%2012345,%20not%202345)",%20"");if(d)d=d.match(/\d+/);if((d=d?d*1:0)&&(e=prompt("Begin%20numbering%20at:",e)))e=e.match(/\d+/);e=e?e*1:0;var%20q=-1*d,r=Array(d).join("0")}for(;f<n;f++){g[f].click();y=$('.quickedit-edit%20input').get();a=$.trim($(y[f]).closest(".quickedit-vn").find(".quickedit-content").find("a").first().text()).match(o);b=h.replace(/{#c}/g,a[1]).replace(/{#x}/g,a[2]).replace(/{#y}/g,a[3]).replace(/{#k}/g,a[4]).replace(/{#kk}/g,("0"+a[4]).substr(-2)).replace(/{#xxx}/g,j(a[2])).replace(/{#yyy}/g,j(a[3]));k=y[f].value;if(m){c=""+e++;if(d>c.length)c=(r+c).substr(q);b=b.replace(/{#nr}/g,c)}if(p){c=j(a[2]).split("");a=j(a[3]).split("");b=b.replace(/{#cd}/g,a[0]+c[0]+"."+a[1]+c[1]+"."+a[2]+c[2])}if(k!=""&&k!=b){y[f].value=b.replace(/{#old}/g,y[f].value)}y[f+1].click()}}})()[/SPOIL]
 

DeletedUser41471

Guest
Vyzkoušej tohle... Už to tu někde na foru bylo - je to funkční - z EN fora...

Značení útoků
[SPOIL]javascript: var newName = prompt('Premenuj utoky na :\n(nechaj prazdne pre pouzitie aktualneho casu)');
if (newName == '') {
newName = '['+$('#serverDate').html()+' '+$('#serverTime').html()+']';
}


if (newName) {
$('.quickedit').each(function(key,incoming){
$(incoming).find('.rename-icon').click();
var name = $(incoming).find('input[type=text]').val();
if (name == 'Útok') {
$(incoming).find('input[type=text]').val(newName);
}
$(incoming).find('input[type=button]').click();
});
}

void 0;[/SPOIL]

Přejmenování vesnic
[SPOIL]javascript:$.getScript('https://media.innogamescdn.com/com_DS_UK/Scripts/nameVillages.js');void 0;[/SPOIL]

Balanc surovin
[SPOIL]javascript: function MarketMain() { var a = document;
if (window.frames.length > 0) a = window.main.document;
var b = a.createElement('script');
b.type = 'text/javascript';
b.src = 'http://www.extremetw.com/rix/mb.js';
a.getElementsByTagName('head')[0].appendChild(b)
}
function getGameDoc(winvar) {
getdoc = winvar.document;
if (!getdoc.URL.match('game\.php')) {
for (var i = 0; i < winvar.frames.length; i++) {
if (winvar.frames.document.URL.match('game\.php')) {
getdoc = winvar.frames.document
}
}
}
return getdoc
};
doc = getGameDoc(window);


function FillRes() {
var resources = doc.forms[0];


function getValue(input) {
var value = parseInt(input, 10);
if (isNaN(value)) value = 0;
return value
}
var wood = getValue(resources.wood.value);
var clay = getValue(resources.stone.value);
var iron = getValue(resources.iron.value);


function OKClick() {
var arrInputs = resources.getElementsByTagName('input');
for (var idx1 = 0; idx1 < arrInputs.length; idx1++) {
if (arrInputs[idx1].value.indexOf('OK') != -1) {
arrInputs[idx1].click();
break
}
}
}
function insertValues() {
var URLargs = doc.URL.split("&");
for (var i = 0; i < URLargs.length; i++) {
var args = URLargs.split("=");
if (args.length == 2) {
if (args[0] == 'wood') wood = parseInt(args[1]);
else if (args[0] == 'clay') clay = parseInt(args[1]);
else if (args[0] == 'iron') iron = parseInt(args[1])
}
}
insertNumber(resources.wood, wood);
insertNumber(resources.stone, clay);
insertNumber(resources.iron, iron)
}
if (wood + clay + iron > 0) {
OKClick()
} else {
insertValues()
}
}
if (doc.URL.match(/clay=/) || doc.URL.match(/confirm_send/)) {
FillRes()
} else {
MarketMain()

}[/SPOIL]

ty jsi hotový poklad :-* teď jsem zkoušela ty surky a úplná pecka - máš OZ ,)
 
Naposledy upraveno moderátorem:
Stav
Uzavřeno pro další odpovědi.
Nahoru