Mění se morálka v průběhu útoku?

alpi0

Nový uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
0
Zdar,

nevíte, prosím, někdo, jak je to s morálkou v průběhu útoku?
Mění se, nebo se zablokuje při odeslání útoku?

Dám příklad:

Útočník má 50 vesnic, obránce taky 50. Morálka 100%. Odešle útoky a přebere mu 49 vesnic, takže mu zůstane jen 1 ves na kterou běží poslední útok. Bude mít na ni útočník morálku pořád 100%, nebo ta se bude postupně snižovat, jak mu bude přebírat vsi a zvyšovat tak bodový rozdíl, takže na tu poslední bude mít třeba jen 35%?

Díky za objasnění. ;-)
 

DeletedUser44631

Guest
Nerozumím moc dotazu, neboť je to zcela logické. Pokud je na světě morálka tak je v poměru útočícího hráče vs bránícího hráče a logicky když ty máš 100.000 bodů a druhý hráč má také 100.000 bodů tak je to 1:1 tj. 100%. Pokud ty mu pobereš vesnice a budeš mít 190.000 bodů a on 10.000 tak nemůžeš mít na něj morálku 100% jako v momentě, kdy jste měli stejně bodů. K čemu by pak ta morálka byla?

Vše se propočítává k aktuálnímu stavu tzn při zabírání mohou rozhodovat vteřiny. Z toho důvodu vždy hráči útočí na všechny vesnice najednou, aby zneškodnili jednotky ještě v době velké morálky a následně posbírali prázdné vesnice, tam už je morálka nezajímá.

Doporučuji si večer prostudovat místní bibli - https://help.divokekmeny.cz/wiki/Morálka
 

alpi0

Nový uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
0

Já nemám na mysli klasickou morálku, která je už vidět na mapě, ta je jasná. Proto jsem tam napsal v průběhu útoku.

Takže útočník si, dejme tomu, vyšpehuje všechny vesnice nějakého neaktivního obránce, na kterého má aktuálně morálku 100%, v simulátoru propočítá přesně, jakou sílu útoků potřebuje, vyšle 50 čistek s vlaky, přebere 49 vesnic a u té poslední narazí na morálku 30% a rozbije se?

Ještě mohu příklad upřesnit - odeslání všech 50 útoků trvalo útočníkovi 10 minut, což je tedy celkový čas zmíněného průběhu útoku.
 

ChloeGraceMoretz

Nový uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
4
Ano přesně tak, proto je nejlepší poslat na určitý čas čistky a až po čistkách všude šlechty, jinak se budeš postupně čím dál víc rozbíjet :) nebo spíš :(
 

DeletedUser44631

Guest
Já nemám na mysli klasickou morálku, která je už vidět na mapě, ta je jasná. Proto jsem tam napsal v průběhu útoku.

Takže útočník si, dejme tomu, vyšpehuje všechny vesnice nějakého neaktivního obránce, na kterého má aktuálně morálku 100%, v simulátoru propočítá přesně, jakou sílu útoků potřebuje, vyšle 50 čistek s vlaky, přebere 49 vesnic a u té poslední narazí na morálku 30% a rozbije se?

Ještě mohu příklad upřesnit - odeslání všech 50 útoků trvalo útočníkovi 10 minut, což je tedy celkový čas zmíněného průběhu útoku.

Přesně na tento dotaz jsem ti výše zodpověděl.
 

alpi0

Nový uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
0
Děkuji za názory, support je potvrdil, takže vyřešeno a můžete zamknout. (-;
 
Nahoru