DeletedUser
Guest
Důvod, že lze napadat vlastnsí vesnice ... například pošlu já a spoluhráč dobývací výpravu na stejnou ves, jeden ji dobude dřív a druhý pak napadne tímpádem spoluhráče. Nevidím v tom žádný smysl, takže asi jde jen o neošetřenou záležitost, která spíše ztrpčuje hru, než že by měla nějaký význam. Třeba pro mě to byl důvod, proč jsem (když pominu slaboduchost spoluhráčů) hned ve svém prvním světe po 2 měsících skončil, možná zcela v DK (tohle bych nechtěl opakovat).
Vyřešené to mají konkurenční hry, jako kdysi dávno jsem hrál Nadace a říše. Pokud spoluhráč dobyl cíl dřív, moje armáda pak útok automaticky zrušila a vrátila se, protože cíl se změnil. To je logické a myslím, že správné a bylo by fajn to implementovat i v DK.
Vyřešené to mají konkurenční hry, jako kdysi dávno jsem hrál Nadace a říše. Pokud spoluhráč dobyl cíl dřív, moje armáda pak útok automaticky zrušila a vrátila se, protože cíl se změnil. To je logické a myslím, že správné a bylo by fajn to implementovat i v DK.