• Psst! Ano, Ty! Ještě nejsi zaregistrovaný na našem herním fóru? Přicházíš tak o možnost zapojit se do diskuzí a navíc si tu můžeš zkrátit čekání například při výstavbě nové budovy či jednotek. Zaregistruj se ještě dnes pomocí následujícího odkazu:

    » Vytvořit účet na fóru

Nemožnost napadal alianční vesnice

DeletedUser

Guest
Důvod, že lze napadat vlastnsí vesnice ... například pošlu já a spoluhráč dobývací výpravu na stejnou ves, jeden ji dobude dřív a druhý pak napadne tímpádem spoluhráče. Nevidím v tom žádný smysl, takže asi jde jen o neošetřenou záležitost, která spíše ztrpčuje hru, než že by měla nějaký význam. Třeba pro mě to byl důvod, proč jsem (když pominu slaboduchost spoluhráčů) hned ve svém prvním světe po 2 měsících skončil, možná zcela v DK (tohle bych nechtěl opakovat).

Vyřešené to mají konkurenční hry, jako kdysi dávno jsem hrál Nadace a říše. Pokud spoluhráč dobyl cíl dřív, moje armáda pak útok automaticky zrušila a vrátila se, protože cíl se změnil. To je logické a myslím, že správné a bylo by fajn to implementovat i v DK.
 

hynekzalesak

Zkušený uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
94
A co potom s neaktivníma hráčema?
Vyhodíš je z kmene aby si je rozebral nepřítel? V případě že rozebíráš neaktivního hráče hodí se aby byl do poslední chvíle v kmeni.
 

DeletedUser25426

Guest
Podobný nastavení bylo na S25 - nebylo možný zabrat šlechtou vesnici vlastního kmene... Šílenost... Boji to nepomohlo, protože útoky soukmenovce na již zabranou stejně dopadly, ale šlechta dorazila jen na návštěvu...
A se zabíráním mrtvol byl problém - pokud je kmen nechtěl rovnou předhodit okolním kmenům...
 
Nahoru