• Psst! Ano, Ty! Ještě nejsi zaregistrovaný na našem herním fóru? Přicházíš tak o možnost zapojit se do diskuzí a navíc si tu můžeš zkrátit čekání například při výstavbě nové budovy či jednotek. Zaregistruj se ještě dnes pomocí následujícího odkazu:

    » Vytvořit účet na fóru

Nevýhoda..

Stav
Uzavřeno pro další odpovědi.

DeletedUser

Guest
Dobrý den,

Chtěl bych se jen zeptat, není divné že hráč co hraje na server -např. 39 od začátku,
A já hraji "nějakou" tu dobu taky,ale zdá se mi to nelogické, že mám 4000bodů,
a může na mě zautočit hráč s 30000bodama,pošle na mě 4útoky,co asi mohu dělat?
Nebrečím,ok jsem slabej,ale co asi mohu dělat proti hráči o 26000 bodů.. Vždyť má 100x větší armády..
Hrozně mě to baví,mám tu kámoše na serveru.. Ale i tak mi to nepomůže.
Nechápu proč tam nedají třeba nějaký limit o body.. :-(
 

tantalena

Pokročilý uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
132
Tohle řeší poměrová ochrana, která však na všech světech není - hlavně na těch posledních co jsem se asi před týdnem díval.
Dle mého názoru by bylo dobré spustit ji (v poměru 1:10 v délce 2-4 měsíců) po 1 roce hry. Ale obecně platí, že je dobré začínat tak do 2 měsíců po startu světa. I později to jde a často to vyjde, často to ale dopadne předčasným dobytím velkým soupeřem.
 
Naposledy upraveno:

DeletedUser34010

Guest
To máš těžký, záleží na hodně faktorech. Já osobně bych se bránil tak, že bych silnějšího hráče přesvědčil že nejsem dobrý cíl na zabrání, a tím myslím že bych mu silné útoky nechával projít a vždy bych mu zničil jen šlechtu. Ono by ho to po čase přestalo bavit. Ono strašně důležitá věc je morálka, pokud na Tebe má nepřítel třeba jen 50% morálku tak ty ztráty co má jsou ohromné.

Jinak pokud začínáš déle je dobré podle toho stavět armádu, například bych ze začátku nestavěl vubec útočné jednotky, protože to není potřeba, nějakou šedivku zabereš i s obrannou a proti těmto silným hráčům se obrana hodí více.

Dále je super chytnout co nejdřív předmět Ohně na obranu katapultů, potom máš už vyhráno.
 

Kozmicz

Zasloužilý veterán
VIP
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
2.305
Tohle je dobrá otázka. Společně s vývojáři hry se jí už zabýváme a jednou z myšlenek je, že by hráči, kteří svět začnou později, začali s větším počtem bodů. Otázkou však zůstává najít ideální počet bodů a na základě jakých časových úseků se body budou zvedat.
 

tantalena

Pokročilý uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
132
No, ono je asi nejlepší se prostě dohodnout s těmi velkými hráči skrz OZ. Jinak morálka, obrana, zabírání barbarek - nic nepomůže. Někdy samozřejmě ti hráči nechtějí na dohodu přistoupit z logických důvodů.
Je proto lepší právě zavést od určitého okamžiku ve hře poměrovou ochranu.
Žádné body nepomůžou. Naopak se ze hráče i okolních barbarek potom stává snazší cíl.
Trochu mohlo pomoct mírné zvýšení bodů (z 26 na asi 126) - to dřív fungovalo. Ale Kozmiczi, netvrď, jak o něco podobného usilujete, když právě tato funkce byla zrušena! Bylo kvalitně propracováno, jak se postupně zvyšuje a zvyšuje vybavenost vesnice, existovalo kolem 30 minilevelů. Po dosažení určitého počtu hráčů se vždy startovní vesnice o něco zvětšila. Hodilo se to, ale náš problém to úplně neřeší, byť kvalitu hry to zlepšuje.
 

DeletedUser33829

Guest
- ochrana bývala 20:1 z hlediska bodů po dobu 60 dnů od startu hráče, dále už ne, tak to bylo většinou nastavené, ale už dlouho na žádném světě nic takového nastavené není
- uhýbání s vojskem, odstřelování vláčků (pokud to hráč vůbec umí) i morálka jsou věci, které slabého hráče nezachrání, jen to zpomalí útočníka, udělá mu to větší škody, ale výsledku dosáhne a malý hráč je zlomen, jediná obrana je, aby měl aktivní kmen nebo přátele co mu pošlou podpory, jinak se neubrání
- navyšování bodů startovní vesnice tu bylo, Inno to zrušilo už před nějakým časem, na stranu druhou začít o 3 nebo 6 měsíců později s vesnicí, která má místo 26 bodů 126 bodů moc nepomůže. Byly debaty i ohledně startu se dvěma vesnicemi... Taky by to udělalo paseku v tutoriálu a ten by bylo třeba upravit nebo zpružnit, protože tento je nastaven tak, aby hráč začínal právě jen s vesnicí o 26 bodech, v případě kostelů se 36 body.
 

Kozmicz

Zasloužilý veterán
VIP
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
2.305
Tantaleno, pouze jsem konstatoval, že InnoGames se touto otázkou zabývá a snaží se najít ideální řešení, které by novým hráčům v začátkům v tomto směru pomohlo.
 

DeletedUser39609

Guest
Osobně nechápu...proč by měl někdo začínat na půl roku spuštěném světě...a mít nějaký výhody oproti těm co už půl roku hrají a snaží se daný svět vyhrát...a začínali s tím že si svoje místo na slunci museli opravdu vybojovat ve velké konkurenci hráčů a kmenů...
Prostě mi to přijde vůči těm co hrají svět od začátku nefér...

Navíc...nový světy se spouští každýho čtvrt roku...tak co mu brání začít hrát na novém světě hned od začátku ???

Na S32 je hráč...který po 9 měsících hraní z rodinných důvodů skončil a přenechal vesnice kmeni...když si za další dva měsíce soukromý život uspořádal...prostě začal znovu...kmen mu pomohl...a po roce má skoro 5 milionů bodů...

Jestli hráč nemá na to aby něčeho dosáhl vlastníma schopnostma nebo za pomoci kmene...i při pozdějším začátku na rozjetém světě...neměl by pak brečet supportu na rameno že je to vůči těmto hráčům nefér...už jen proto...že to slyším skoro celý dva roky co S32 hraju...

Zprávy typu:
"To si dovoluješ na slabšího co ???"
"Srabe"
Ty jsou zcela běžný...ale tato hra není o férovosti...je o tom...že přežije ten nejsilnější a nejdravější...a hlavně ten kdo je pro hru ochoten něco obětovat...ať už finančně (platit si PÚ)...nebo časově (sedět u hry skoro furt)...

Mám přes 750 vesnic a útočím na hráče kteří mají 5 vesnic...no a ???
Vyhrát může jen jeden kmen...takže zbytek se z mapy musí prostě vymazat...jinak to prostě nejde...a kdo to nechápe...tak má holt smůlu... :(
 
Naposledy upraveno moderátorem:
Stav
Uzavřeno pro další odpovědi.
Nahoru