• Psst! Ano, Ty! Ještě nejsi zaregistrovaný na našem herním fóru? Přicházíš tak o možnost zapojit se do diskuzí a navíc si tu můžeš zkrátit čekání například při výstavbě nové budovy či jednotek. Zaregistruj se ještě dnes pomocí následujícího odkazu:

    » Vytvořit účet na fóru

...plánovač útoků,oddanost...

  • Zakladatel vlákna DeletedUser2005
  • Vytvořeno

DeletedUser2005

Guest
...jelikož je hra již v pokročilém stádiu,provádějí se různá zlepšení a inovace,myslím že by nebylo od věci pokusit se o zjednodušení hry pro ty hráče,jejichž počty vesnic se počítají řádově na stovky a více...
V první řadě bych se zaměřil na plánovač útoků...
Nevím zda je možné něco podobného realizovat,nicméně mám pocit že při dnešních možnostech (a samosebou i schopnostech programárotů) by neměl být problém nastavit plánovač na takovou úroveň,aby si mohl každý jeden hráč při jeho použití nastavit hromadně vesnice,ze kterých mají být odeslány útoky...v širším měřítku mám na mysli možnost rozdělit si plánovač na několik stránek,stejně jako se dají rozdělit oznámení atd,na určitý počet řádků na stránku...
V praxi by toto celé myslím hru velice zjednodušilo...pokud si vsi rozdělím tím stylem,že prvních 200 z celkového počtu 600 bude útočných,je mnohem snazší kliknout na spodním řádku na "označit vše" než si zaškrtávat každou jednu zvlášť...samosebou že ještě větším zjednodušením by byla možnost rozdělit si vesnice v plánovači dle nastavených skupin,nicméně toto by již bylo nejspíš těžko programovatelné...
Další z věcí,která by se dle mého názoru dala zjednodušit,je oddanost vesnice...na každém ze světů je sice dohledatelné,o kolik tato za hodinu stoupá,což se dá při finálním doposílání šlechty lehce spočítat,ale hráče by myslím celkem potěšilo,kdyby po čtvrtém šlechtici který vesnici nepřevezme,bylo při odesílání dalšího z urozených pánů v nádvoří oznámeno,jaká oddanost v této vsi bude po jeho příchodu...toto by se samozřejmě týkalo pouze vsí,na které dotyčný hráč vedl své útoky se šlechtou...v některých fórech jsem již o tomto polemizoval,nicméně bez odezvy...pokud je tedy nyní umožněno sdělovat své postřehy a případně podávat podněty,zde je máte...
 

Kozmicz

Zasloužilý veterán
VIP
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
2.305
Děkuji za tvé návrhy, určitě o nich můžeme dále diskutovat. Cílem a jednou z myšlenek vývojářů hry je, aby každý útok byl odeslán ručně, proto si myslím, že by InnoGames nepřistoupilo na možnost hromadného rozesílání vojska. Já chápu, že při větším množství vesnic by to určitě usnadnilo hru, ale obávám se, že ze své původní myšlenky nebudou chtít vývojáři upustit.

Vidět oddanost v jiné vesnici určitě nebude možné. Hra má své kouzlo i v tom, že nikdy nevíte, kdy na jiné vesnice útočí vaši nepřátelé a kdy snižují oddanost. Oddanost se dá lehce dopočítat (nárust o 1 za hodinu na klasickém světě s rychlostí 1), pokud by však na danou vesnici útočil i jiný hráč, ty by jsi pak získal tuto informaci a to by nebylo příliš fér.
 

aRGG

Uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
3
ohledně oddanosti, možná by ji mohlo počítat jako rabovač počítá vojska na kořist, taky počítá kořist podle posledního známého oznámení (že tu vesnici mezitím tři jiní hráči vyplenili o tom rabovač neví nic), a počítá kořist na stav kdy vojska do vesnice přijdou (nikoliv nynější stav surovin ve vesnici)... ale jak píše kozmicz, je to dopočitatelné... oodanost se snížila na 30%, než se vojska za 2 hodiny vrátí domů a než se znova dostanou do vesnice (2 hodiny, pokud nezapomenu včas odeslat útoky a pokud nemám jiného šlechtice v záloze), tak to dělá při rychlosti světa 1,4 nárůst o 5-6 bodů, takže bude lepší (bude nutné) poslat dva...
 

DeletedUser2005

Guest
...for Kozmicz...
Nemám na mysli hromadné odesílání útoků,došlo nejspíš k chybě v komunikaci...pokud si znovu přečteš můj příspěvek,myslel jsem rozdělelní plánovače do několika stránek...při 500 vesnicích z nichž bude první polovina útočných,musím každou jednu zaškrtávat zvlášť,abych následně při rozdělění časů odeslání měl pouze a jen ty útočné,protože pokud bych rovnou zaškrtl veškeré své vsi na spodní straně stránky (označit vše) měl bych v plánovači opět všechny své vsi a musel bych vybírat útoky,mezi které by byly namíchány deffky...v případě,že si budu moci plánovač rozdělit na mnou požadovaný počet řádků,mohu si po tomto kroku jednoduše (označit vše) a vím,že mám plán pouze na rozeslání full offek...toť v podstatě celé...

...for aRGG...
Psal jsem přeci,že se dá oddanost samozřejmě dopočítat,což věřím že zkušenní hráči dělají,nicméně při šlechtění více vsí najednou podobné aktivity celkem zdržují a ne každý má chuť něco neustále propočítávat...a dovětek pro kozmicz k tomuto tématu:
Nepřátelé na své vlastní vsi,respektive na vsi svého kmene abych byl přesnější,útočí myslím v případech,kdy se hráč například rozebírá,což je další aspekt,který samosebou já při svém zájmu o danou ves neznám,ovšem ve finálním výsledku je výsledek stále stejný,ať již při počítání nárůstu z hlavy,nebo při jeho zvýraznění před odesláním šlechty...toto bych asi ale neřešil,šlo mi jen o usnadnění,ovšem návrh týkající se plánovače v takovém měřítku o jakém píši,by myslím stál za zamyšlení...:)
 

DeletedUser2005

Guest
...škoda že se sem někdo z "fundovaných" nepodívá znovu a neodpoví (ne již mimo mísu) na můj dotaz...:)
 

Kozmicz

Zasloužilý veterán
VIP
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
2.305
Očekával jsem i názory jiných hráčů, ale zřejmě tento nápad se nesetkal se zájmem ostatních hráčů. Osobně si nejsem jistý, jak moc je tento nápad proveditelný, ale v tuto chvíli jej neplánuji dále hlásit, nejen z důvodu, že by se opravdu špatně vysvětlil, ale také z důvodu, že si myslím, že by se jím InnoGames nezabývalo.

I tak díky...
 

DeletedUser38211

Guest
beranidla

Ahoj,mohly by se dát beranidla do pomocníka rabování na útok A nebo B,protože časem rostou hradby a jsou tím zbytečné ztráty na armě.potom by si každý mohl nastavit útok s berany a hradbu zničit.
 

DeletedUser

Guest
Osobně si nedokážu představit rabování s beranidly...
 

DeletedUser33829

Guest
Tady to někdo nepochopil.:D Nepíše, že s beranidly chce rabovat, to ani nelze. :D Já to dělal často, protože většina hráčů nechá hradby klidně růst. Já bych byl taky pro, i když je mi to jedno, když DK nehraji.

-> Lord Zerro: Na nádvoří máš šablony, můžeš si nastavit 2, pokud máš PÚ, tak 20 a pokud si je nastavíš, tak Ti zůstanu i když nebudeš mít PÚ, já je využil tak, že jsem si v simulátoru spočítal kolik beranidel je potřeba na zničení hradeb z X stupně na 0, když je vesnice bez vojska a podle toho jsem to nastavil (pokud hraješ na světě s vícestupňovým výzkumem, tak záleží na jaký stupeň beranidla stavíš, já stavi lvšude na 3 a taky nezapomenout odškrtnout kostel, pokud hraješ na světě s kostely) a dal doprovod sekerníky a jednoho špeha (na některých světech můžou být potřeba čtyři). Z rabovače jsem nejdříve poslal útok s LK, a pak dal tu vesnici otevřít do nového panelu, resp. ještě předtím, protože teď vesnice v rabovači mizí když jde na ni už útok a na stránce vsi máš šablony a posílal jsem to přes šablony.
Dá se to i takhle a asi nejsnadnější způsob, ale kdyby beranidla byla i ve správci bylo by to rozhodně pohodlnější.:great
 
Nahoru