[SPOIL]Momentálně si taky myslím, že to bude někde okolo 40 %, zaujal mě ten útok na barbarku, hráč to dal na fórum aby se pochlubil, že tam měl někdo schovaný útok a kolik toho zabil, ale hned mě trklo, že nezabil ani polovinu toho vojska, přesto jej viděl.
Já to dal už na support, bylo mi odpovězeno nevím, nechápu, jen zabaleno do kulantnější formy, tím to pro mě v toolu zhaslo, protože někdy před rokem, když jsem ohledně systému boje zjišťoval a odpovídal mi jiný supporťák, tak perlil takové hlouposti, že kdybych byl nováček, tak bych mu na ty blbosti skočil a nakonec mě poslal ať napíši na Inno.
Se supportem to nemá smysl řešit, neodpoví, jen napíší, že to tak je.:blush
Když vezmu stránku s nastavením světa, tak o špehování mimo špehů tam není nic napsané, z konfigurace se už vyčíst dá toho více, jen to skoro nikdo nezná (i když já o tom vím). Původně mi bylo zodpovězeno tady, že špehovat vojsko jde i na klasických světech, ne jen speedech, a že už to tak bylo na jiných světech (já tam nehrál), a že musí padnout obránci aspoň polovina obrany. I když mi to nepřišlo fér, tak jsem to jaksi překousl, že jsem si to mohl někde zjistit, ale tady tato oznámení vyvrací to co tu bylo psáno, když stačí na vyšpehování zabít obránci procentuálně vojska méně. Jde o princip a hráč to dopředu neví, co že neví, tady ani support neví.:wall
Pak Ti tu napíší ta moudra, jak zkušený hráč si odvodí obranu podle toho jak padá opevnění (přitom už tu je rozdíl mezi 3stupňovým výzkumem a klasickým, protože 3stupňový dělá beranidla silnější, zatímco hradby jsou stále stejně silné) a co když obránce nemá opevnění, ale hodně defu, což při rozjetých světech se stává. Zkušený hráč může sledovat úspěch útočník dne a podle toho jak mu roste, to tu dříve nebylo. Jenže spousta lidí u toho vůbec nepřemýšlí, a tak si to neodvodí, ale proč jim to takhle neulehčit, že to vojsko rovnou uvidí.:wacko Pomalu proč vůbec stavit špehy?
S budovami máš pravdu, to je od verze 8.0 a světu 24, jestli si pamatuji dobře, tam to taky pokazili, sice ty první stupně jsou hned postavené, dříve to trvalo o dost déle, ale ty poslední stupně natáhli, vím že selák na 30 při hl. budově 20 a rychlosti světa 1 se dnes staví o více jak 2 hodiny déle, posledních 5 stupňů kovárny myslím že o nějakou 1,5 hodinu déle, ale proč ne, když se dnes dá zkracovat doba stavby za PB. Když budou hráče katovat, tak ví někteří jaké je to nepříjemné a teď to bude stavit déle jak na starých světech.:blush
To samé ID útoků, tak mi to pomáhalo na s22, když lameři posílají 10 útoků ze vsi, ale ostrý pošlou jako první, nebo jako poslední, hezky se dalo dohledat v jakém pořadí to ten hráč poslal a hned člověk věděl kam se zaměřit, nevím co bych si bez toho počal a dnes to už nejde, jediné štěstí, že neaktivní fake limit byl jen na pár světech a že většina hráčů je líná fakeovat, pak učit se fakeovat správně je už i zbytečné.
ardon
O podstatných věcech zde není informováno, nebo velice okrajově, za to se řeší spousta méně podstatných věcí. Vymysleli hru, kde svět se hraje dlouho, s úbytkem hráčů dokonce zavedli novou podmínku jak dlouho minimálně svět musí trvat, příp. odkdy až se objeví tajemství a na faux pas s24 si taky pamatujeme, ale co je nejvíce zajímá je jen když je svět v plenkách, ne kdy je to rozjeté ve velkém.:cool
Tantaleno, až budu mít další zajímavá oznámení, tak Ti je pošlu a časem na tu hranici přijdeme, vlastně už teď plus mínus o ní víme.
[/SPOIL]