• Psst! Ano, Ty! Ještě nejsi zaregistrovaný na našem herním fóru? Přicházíš tak o možnost zapojit se do diskuzí a navíc si tu můžeš zkrátit čekání například při výstavbě nové budovy či jednotek. Zaregistruj se ještě dnes pomocí následujícího odkazu:

    » Vytvořit účet na fóru

Systém špehování na s38

  • Zakladatel vlákna DeletedUser33829
  • Vytvořeno
Stav
Uzavřeno pro další odpovědi.

DeletedUser33829

Guest
Tohle je oznámení od útočníka. http://cs38.divokekmeny.cz/public_re...e17cfcb9b61ba5

Tak jak je vidět, tak útočník prohrál a všichni špehové mu umřeli, přesto vyšpehoval.

Na Wiki jsem našel jenom toto:

Na některých speed kolech je možné vyšpehovat vojsko nepřítele bez použití špehů. Stává se to v takovém případě, že je nepříteli zničeno více než 50% jednotek.

Co kdyby někdo INNO přetlumočil, aby systém špehování psali do nastavení světa? Už kdysi tu bylo podobné téma, kdy nám INNO zavedlo 3stupňového špeha, ale nikdo nic o tom hráčům neřekl.

Tohle beru celkem za důležité, kdybych byl obránce, tak bych si myslel, že útočník neví jakou mám armádu a jaká mi zbyla a to je celkem dost důležitá informace, podle které útočník může znovu zaútočit, protože vidí, že obránce to ubránil s odřenýma ušima.
 

DeletedUser34317

Guest
Spíše se zeptej Boha kouzelníka s hůlkou :rofl:pardon
 

DeletedUser33829

Guest
Nespamuj tady, tohle je seriozní téma, když se dá na vyšpehovat vojsko bez špehů, pro tetky na návsi jako jsi Ty tu je řada jiných témat.
K Bohu s hůlkou se modli Ty, kdybys neměl ohně tak na s38 si ani nevrzneš, už bys měl sedínku rozsekanou na kaši.:rofl
 

DeletedUser

Guest
- bez použití špehů lze nejen na speedech, už jsem to zažila i na normálních světech, a tohle bude zřejmě stejný případ.
- zda bylo nebo nebylo vojsko vyšpehováno, se zjistí z oznamka.
- podrobnjěší výpis by byl fajn je v tom opravdu docela zmatek.)
 

DeletedUser34010

Guest
To o čem píšeš Shedde není typický příklad špehování. V nastavení světa je psán systém špehování, konkrétně pro svět 38 to je že špion může špehovat vojska, budovy a suroviny.

Ale v tomto případě se nejedná o špehování pomocí špehů, ale pomocí armády a ztrát. Jinak i kdyby se útočníkovi neukázalo kolik zbylo obránci armády tak to jde docela dobře zjistit přes beranidla a to o kolik sundáš hradby, když jdou hrady dejme tomu z lvl 20 na lvl1 tak i bez toho abych viděl obráncovu armádu vím že další útok projde. :)
 

DeletedUser33829

Guest
Ano, dá se to, navíc pokud hráč nemá opevnění a má ve vesnici hodně obrany, tak se to dá kontrolovat i přes úspěchy, které jsou na všech světech od s18, pokud má hráč zkušenosti, tak i přes úspěchy lze domyslet, odhadnout kolik má obránce vojska a kolik bude potřeba útoků.

Ale tady jde spíše o princip, že by hráč měl být předem informovaný jak to je. Já jsem se tady s tímto nikdy nesetkal, hrál jsem dlouhodoběji na s16, kde špeh vyšpehoval vojsko i mimo vesnici, protože tam paladin nemá zbrojnici, to bývá na světech bez artefaktů, pak na s22 a s34 a tam vojsko bez špehování vyšpehovat nejde, INNO přišlo někde na s28 nebo kde to bylo s novinkou 3stupňového špeha, kterého spustilo myslím že na dvou světech a jak to funguje taky sděleno nebylo předem. Na wiki se člověk dočte, že existuje více systémů špehování a ke špehování vojska mimo špehů jen to, že je to někdy na speedech a teď bleskosvodka napsala, že to bylo již na více světech. Prostě z nastavení světa člověk nevyčte jak to se špehováním na tom světě přesně je.
 

tantalena

Pokročilý uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
132
Moje kdysi dávno vytvořená stránka je na tohle krátká:
VIZ ZDE (píše mi to 10 v konfiguraci a evidentně není všechno o té desítce zapsané)

Samozřejmě vždy existuje možnost, že si s tím pohraje někdo další. Ony tyto konfigurace nevylučují a neovlivňují případy, kdy např. admin přenastaví hodnoty útoku a obrany u jednotek, rychlost jednotek, rychlost výstavby budov apod. Rozšířenější možnosti má Inno.
Kromě toho určité věci se globálně mění - třeba právě ty časy výstavby budov jsou posunuté oproti dávné minulosti. Je proto možné, že se mění i systémy špehování a prostě asi není dobré brát jako neomylný základ výtvory člověka, co v DK týmu 2,5 roku není a DK už ani aktivně nehraje.

V supportu je dost lidí, kteří nepochybně mají přístup do toho základního (právě nemyslím ta rozšíření pro adminy a Inno) nastavení světů a kdyby tam někdo najel na příslušnou kolonku, hned by se mu objevil popis systémů špehování - otázka je, do jaké šíře obsáhlý, ale je to nějaká možnost a asi se o ní nikdo pořádně nepokusil.

Jako... v obou případech nepřežilo obránci něco přes 40 %. Hranice to být může, nemusí. Byla by to divná hranice, ale proč ne. Můžeš dodávat další podobné případy a třeba se z toho odvodí podrobnější závěr. Může to být třeba 30 %, 33 %, 35 %, zatím co vidím, tak 40 %. No a třeba to je úplně nesmyslné číslo - taky možnost, ale tady bych ji moc neočekával. Jestli zažíváš časté boje, dodej více oznámení, kde se to bude točit kolem 30-50 % ztrát obránce, podle toho se stanoví hranice.

Ještě poznámka: Klidně přímo mě o takových věcech může někdo (ten, kdo chce znát odpověď brzy* :D ) informovat, ne vždycky si toho všimnu v otázkách a s určitými věcmi můžu pomoct.
 

DeletedUser33829

Guest
[SPOIL]Momentálně si taky myslím, že to bude někde okolo 40 %, zaujal mě ten útok na barbarku, hráč to dal na fórum aby se pochlubil, že tam měl někdo schovaný útok a kolik toho zabil, ale hned mě trklo, že nezabil ani polovinu toho vojska, přesto jej viděl.

Já to dal už na support, bylo mi odpovězeno nevím, nechápu, jen zabaleno do kulantnější formy, tím to pro mě v toolu zhaslo, protože někdy před rokem, když jsem ohledně systému boje zjišťoval a odpovídal mi jiný supporťák, tak perlil takové hlouposti, že kdybych byl nováček, tak bych mu na ty blbosti skočil a nakonec mě poslal ať napíši na Inno.:D Se supportem to nemá smysl řešit, neodpoví, jen napíší, že to tak je.:blush

Když vezmu stránku s nastavením světa, tak o špehování mimo špehů tam není nic napsané, z konfigurace se už vyčíst dá toho více, jen to skoro nikdo nezná (i když já o tom vím). Původně mi bylo zodpovězeno tady, že špehovat vojsko jde i na klasických světech, ne jen speedech, a že už to tak bylo na jiných světech (já tam nehrál), a že musí padnout obránci aspoň polovina obrany. I když mi to nepřišlo fér, tak jsem to jaksi překousl, že jsem si to mohl někde zjistit, ale tady tato oznámení vyvrací to co tu bylo psáno, když stačí na vyšpehování zabít obránci procentuálně vojska méně. Jde o princip a hráč to dopředu neví, co že neví, tady ani support neví.:wall

Pak Ti tu napíší ta moudra, jak zkušený hráč si odvodí obranu podle toho jak padá opevnění (přitom už tu je rozdíl mezi 3stupňovým výzkumem a klasickým, protože 3stupňový dělá beranidla silnější, zatímco hradby jsou stále stejně silné) a co když obránce nemá opevnění, ale hodně defu, což při rozjetých světech se stává. Zkušený hráč může sledovat úspěch útočník dne a podle toho jak mu roste, to tu dříve nebylo. Jenže spousta lidí u toho vůbec nepřemýšlí, a tak si to neodvodí, ale proč jim to takhle neulehčit, že to vojsko rovnou uvidí.:wacko Pomalu proč vůbec stavit špehy?:D

S budovami máš pravdu, to je od verze 8.0 a světu 24, jestli si pamatuji dobře, tam to taky pokazili, sice ty první stupně jsou hned postavené, dříve to trvalo o dost déle, ale ty poslední stupně natáhli, vím že selák na 30 při hl. budově 20 a rychlosti světa 1 se dnes staví o více jak 2 hodiny déle, posledních 5 stupňů kovárny myslím že o nějakou 1,5 hodinu déle, ale proč ne, když se dnes dá zkracovat doba stavby za PB. Když budou hráče katovat, tak ví někteří jaké je to nepříjemné a teď to bude stavit déle jak na starých světech.:blush

To samé ID útoků, tak mi to pomáhalo na s22, když lameři posílají 10 útoků ze vsi, ale ostrý pošlou jako první, nebo jako poslední, hezky se dalo dohledat v jakém pořadí to ten hráč poslal a hned člověk věděl kam se zaměřit, nevím co bych si bez toho počal a dnes to už nejde, jediné štěstí, že neaktivní fake limit byl jen na pár světech a že většina hráčů je líná fakeovat, pak učit se fakeovat správně je už i zbytečné.:pardon

O podstatných věcech zde není informováno, nebo velice okrajově, za to se řeší spousta méně podstatných věcí. Vymysleli hru, kde svět se hraje dlouho, s úbytkem hráčů dokonce zavedli novou podmínku jak dlouho minimálně svět musí trvat, příp. odkdy až se objeví tajemství a na faux pas s24 si taky pamatujeme, ale co je nejvíce zajímá je jen když je svět v plenkách, ne kdy je to rozjeté ve velkém.:cool

Tantaleno, až budu mít další zajímavá oznámení, tak Ti je pošlu a časem na tu hranici přijdeme, vlastně už teď plus mínus o ní víme.:)[/SPOIL]
 
Stav
Uzavřeno pro další odpovědi.
Nahoru