• Psst! Ano, Ty! Ještě nejsi zaregistrovaný na našem herním fóru? Přicházíš tak o možnost zapojit se do diskuzí a navíc si tu můžeš zkrátit čekání například při výstavbě nové budovy či jednotek. Zaregistruj se ještě dnes pomocí následujícího odkazu:

    » Vytvořit účet na fóru

Vánoce = 50% Prémiových bodů zdarma!

  • Zakladatel vlákna DeletedUser22492
  • Vytvořeno

Wurf

Nový uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
2
Zakoupeno 5000 bodů a stále očekávám těch slíbených dalších 2500 bodů jako 50% bonus...
 

DeletedUser7531

Guest
Já tedy nevím jak by to mělo fungovat, ale tipnul bych, že to mělo přijít najednou .... (ale jen hádám - opravdu nevím ...)
 

DeletedUser18381

Guest
supr, takze misto odpovedi se tady promazavaji prispevky ?!!!

Stastne a vesele, a uzijte si je ve zdravi !!!

PS: kdyz uz si nekdo dava z tech opravnenych tu praci to tady mazat , proc nenapise aspon neco ? Jako proc se tak deje, anebo vyckejte, snazime se to resit. atd.

Toto jedine tady opravdu Modi umi na vybornou, o cemz jsme se uz mohli presvedcit nejednou....


:bad
 

DeletedUser

Guest
to by mě zajímalo proč mě to nejde, dostanu se jen na krok 2 a dál to nejde :(((
 

DeletedUser7531

Guest
Já si myslím, že pokud jde o nějakou chybu a bonus se nepřipisuje, tak bude určitě možné ten nákup reklamovat a požadovat to přidání těch bonusových bodů. Jestli to neudělají sami, tak pokud jim napíšete tak snad ano ...
 

DeletedUser

Guest
jak jste si jistě všimli, některé platby neproběhly s bonusem. Reklamoval jsem to u technika, který to řešil cca hodinu. Nyní to už běží. Když si zadáte koupi premiových bodů, tak i sami uvidíte jiné sumy kupovaných bodů. Bude to platil pro popsané dva dny s tím, že reklamace za nedoručený bonus během dneška pochopitelně přijímám tak, aby nikdo nebyl podvedem. Kdo ještě nenapsal na support reklamaci a prováděl platbu, ať tak prosím učiní. Kdo napsal na support, tak ať prosím vyčká. Je toho docela dost a musíš vše ručně dohledávat.

Jménem herního systemu se omlouvám za problémy s tím vzniklé.
 

Habrton

Zkušený uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
30
Jeden technický dotazak se má správně koupit Prémium:

[SPOIL]
V případě použití falešných dat kreditní karty, budeme řešit právní cestou. U této objednávky se jedná o jednorázovou platbu, nikoliv předplatné.
Děkujeme,
InnoGames GmbH


Data
Způsob platby: Kreditní kartou
Jméno/Příjmení:
Rozumím
Ulice/Číslo domu:
Rozumím
PSČ/Město:
Rozumím
E-Mail:
K čemu to je ??? Když zadám adresu co se pak stane ???[/SPOIL]
Minule jsem si prémium kupoval složenkou,ale to asi v případě ,že chci využít slevu 50% nepůjde a vlasně jak sleduji složenkou to nejdu už vůbec.

Chtěl by jsem si to koupit tedy prémium přes kdeditní kartu,ale nevím přesně jak ???
Když zajdu zítra na poštu jde to vřešit ???

Prosím napište mi přesný a hlavně správný postup jak to mám udělat ...

Ptal jsem se ,už moderátora fóra a On to taky neví.
:cry

Sonik.CZ snad Ty budeš vědět více ... Děkuji.:hi
 

DeletedUser

Guest
pokud si dnes zadáš platbu převodem, údaje si zapíšeš a v nejbližší den, kdy bude mít např. pošta otevřeno, podáš platbu složenkou, tak peníze dojdou. A protože použiješ údaje z dneška, tak zmíněný bonus dostaneš.

Pokud jde o platbu platební kartou, tak by bylo lepší vyplnit veškeré údaje přesně.
 

DeletedUser

Guest
přesný důvod neznám, ale u takovýchto věcí je lepší vyplňovat co nejvíce informací
 
Nahoru