• Psst! Ano, Ty! Ještě nejsi zaregistrovaný na našem herním fóru? Přicházíš tak o možnost zapojit se do diskuzí a navíc si tu můžeš zkrátit čekání například při výstavbě nové budovy či jednotek. Zaregistruj se ještě dnes pomocí následujícího odkazu:

    » Vytvořit účet na fóru

Vzpomínky - Angel of Death

Stav
Uzavřeno pro další odpovědi.

DeletedUser36482

Guest
Moje cesta ve Hře Divoké kmeny začala na světě 20, kde jsem byl členem Akademie Templářští rytíři. Pod nickem Skajnet17 kde jsem měl 120 tisíc bodů dobytí mé první vesnice bylo takové že jsem na ní útočil jedním šlechticem a to cesta trvala 2 hodiny tam a zpátky byl jsem začátečník takže nějaký vláček mi nic neříkalo :) po dobytí mé první vesnice šlo už vše dál samo i kmenu se dařilo ale potom přišel kmen Im Coming Fear který nás začal likvidovat ve velkém . Zlikvidovali i našeho zakladatele který skončil se hrou a práva dal mě přišel jsem k tomu jak slepej k houslím a nevěděl co mám absolutně dělat a tak jsem se začal učit co jak se dělá jak se nabírají lidi a vůbec jak se vede kmen po krátké době sem se naučil jak se co dělá aspoň základy Im Coming Fear nás likvidovali jednoho po druhým podpory co jsme posílali jako by tam ani nebyli nabral jsem toho dne jednu holku pod nickem KiKi a útočil na ní jeden hráč právě ze zde zmiňovaného kmene hráč Parkan začali sme si psát poslal jsem ji vše co sem měl ve vesnici absolutně mi ta holka nevěřila a byla drzá jak opice :) ale postupem času když sme se seznamovali blíže mi přišla fajn a to v mnoha ohledech po týdnu neustálých bojů jí dobyli mě jí bylo líto že sem jí svěřil své jméno a heslo na DK abychom hráli spolu za mé vesnice postupem času jsme se zblažili natolik že jsme spolu dodnes je to moje sluníčko a miluju ji jsme spolu už druhým rokem a proto tuto hru mám nejradši popravdě mi připadá že jí něco dlužím ale nevím jak to splatit popravdě nikdy jsem nečekal že si přes hru najdu svou životní lásku vypadá to jako nějaká láv story ale opravdu se to stalo a na