• Psst! Ano, Ty! Ještě nejsi zaregistrovaný na našem herním fóru? Přicházíš tak o možnost zapojit se do diskuzí a navíc si tu můžeš zkrátit čekání například při výstavbě nové budovy či jednotek. Zaregistruj se ještě dnes pomocí následujícího odkazu:

    » Vytvořit účet na fóru

Zlepšení hry

  • Zakladatel vlákna DeletedUser33167
  • Vytvořeno
Stav
Uzavřeno pro další odpovědi.

DeletedUser33167

Guest
Ahoj,.. rád bych také zkusil přidělat nějaký dobrý příspěvek a nápad na zlepšení hry... hra ,ve stádiju ,když máte milion bodů je celkem nudná a ztrácí šarm a zábavu a je to porád stejné se mi zdá... porád už jen klikám a klikám,..zkrátka a dobře neni to ono..

když jsem četl nějaké příspěvky od ostatních hráčů, nějaké se mi zdají dost dobré, ale trochu bych je pozmněnil.. například mě zaujala možnost více paladinů a nebo předmětů...

PALADIN
-já bych udělal 1 paladina ale měl by více úrovní například 5.. ty by ovlivnili jeho sílu a i sílu vojska se kerým by šel o utoku, nebo se nacházel ve vesce či na podpoře...podle statistik...
-stavěl by so normálně v budově-socha a jeho cena vystavění by zůstala stejná
-náklady na jeho vylepšení by se shromažďovali do Truhly(nacházala by se u paladina-po rozkliknutí sochy ) a mohly by se tam vkládat suroviny z každé vesky...
,vylepšení by nebylo povinné !!!

1lv. -měl by ty samé parametry jako tento dosavadní normální paladin
cena by nebyla žádná

2lv. -měl by parametry:
180 utok
270 všeobecnou obranu
410 obranu proti kavalerii
170 obranu proti lukům
10 rychlosti
a unesl by 1000 surovin

jeho výhody by byly následující:
-zvedl by morálku o 3 (max100) vojsku se kterým by šel do utoku..
-zvedl by o 5% sílu předmětu který by měl.. (například, kdyby měl paladin luk, tak nebude bojová sílu lučištníků v utoku o 30% větší ,ale o 35% a v obraně o 25% místo původních 20%...

jeho cena na VYLEPŠENÍ by byla 50.000 od každé suroviny


3lv. -měl by:
200 utok
300 všeobecnou obranu
420 obranu proti kavalerii
200 obranu proti lukům
10 rychlosti
a unesl by 10.000 surovin

jeho výhody by byly
-zvedl by morálku o 6 vojsku se kterým by šel do utoku..
-zvedl by o 10% sílu předmětu který by měl..
-a mohl by již mít(najít) artefakt (prsten nebo náhrdelník, který by se mohl připojit ke zbrani-hledal by se v ruinách)viz níže...

jeho cena na VYLEPŠENÍ by byla 400.000 od každé suroviny

4lv. -měl by:
220 utok
320 všeobecnou obranu
440 obranu proti kavalerii
220 obranu proti lukům
10 rychlosti
a unesl by 20.000 surovin

jeho výhody by byly
-zvedl by morálku o 10 vojsku se kterým by šel do utoku..
-zvedl by o 15% sílu předmětu který by měl..
-a mohl by již mít(najít)druhý artefakt

jeho cena na VYLEPŠENÍ by byla ve výši 1 milionu od každé suroviny

5 a poslední level. -měl by:
250 utok
350 všeobecnou obranu
450 obranu proti kavalerii
240 obranu proti lukům
9 rychlosti
a nosnost- 50.000 surovin

jeho výhody by byly :
-zvedl by morálku o 15 vojsku se kterým by šel do utoku..
-zvedl by o 20% sílu předmětu který by měl..
-a mohl by již mít(najít)třetí artefakt

jeho cena na VYLEPŠENÍ by byla 5 milionů od každé suroviny


-artefakty -ke stávajícím předmětům paladina jako je luk kopí dalekohled apod..by se připojili 2 prsteny a jeden náhrdelník...(3 artefakty)
tyto předměty by mohli být sloučeny se zbraní,.. tudíž by byl paladin vyzbrojen jak například mečem na šermíře, tak prstenem, nebo náhrdelníkem...
paladin by mohl nosit jen jeden z nich...

Prsteny by se nedali najít jako normální předmět,..který dostanete po určité procentové hranici u paladina...
dali by se najít v ruinách(viz. níže)

jak už bylo výše napsáno...byli by 3:

první prsten: název by zněl například - Venušin zlatý prsten
měl by schopnost(po nasazení paladinem):
-zvýšit morálku vojska o 5 (do max 100!!)
-a zvýšil by štěstí v boji na maximum

druhý prsten:
jméno například - Prsten vojevůdce
měl by schopnost :
-zvýšit morálku vojska o 5
-a zvýšil by bojovou sílu předmětu o 5%

a náhrdelník: jméno například - náhrdelník čisté krve
jeho schopnosti:
-zvýšit morálku vojska o 5
-paladin by se stal "polovičním" šlecticem(oddanost ve vesnici by klesla o 10 -i do mínusu) aniž by paladin zmizel jako šlechtic...)

Ruiny...
-byly by to zříceniny barbarských vesnic a byli by rozloženy normálně na mapě jako ostatní vesnice...
-NEDALI BY SE ZABRAT...byly by tu porád aby se dalo ukrást suroviny i jinde než u protivníka(ve větším stádiju hry už babrbarské vesky mizí)
-tato vesnice by neměla žádné jednotky
-na mapě by byla označena například bílou barvou nebo nějakou odlišnou od nýnějších vesek-(žlutá,rudá,modrá,červená,fialová,šedivá)
-produkce surovin by byla 10.000 za hodinu
-dal by se tu najít artefakt... když by vesnici napadal paladin bez předmětu ,(s nějakým vosjekm/i bez...), tak by měl šanci k nalezení 4% a kdyby měl na sobě -předmět-dalekohled pro špehy tak by měl šanci k nalezení artefaktu zvýšenou ze 4% na 8%- sem by se nezahrnovala zkušenost paladina ani žádné zlepšení procent předmětu prstenem...!

-hrála by zde velkou roli náhoda.. paladin by mohl vesku napadnout jenom jednou a našel by artefakt a nebo by ji také mohl napadat 100x a nic by nenašel...

-Paladin by mohl najít předmět teprve až po 3 úrovni
-druhý artefakt by mohl najít po dosažení 4 úrovně
-a třetí když by měl 5 úroveň...

...Snad tyto nápady trochu pomohou pro zlepšní hry...:) dal jsem si záležet :D

...kdyby jste něco chtěli použít a nebylo Vám ještě něco jasné tak se sem dopište a optejte... budu toto téma sledovat..

pro porozumnění je nutno přečíst vše...! s pozdravem zidick...
 
Stav
Uzavřeno pro další odpovědi.
Nahoru