• Psst! Ano, Ty! Ještě nejsi zaregistrovaný na našem herním fóru? Přicházíš tak o možnost zapojit se do diskuzí a navíc si tu můžeš zkrátit čekání například při výstavbě nové budovy či jednotek. Zaregistruj se ještě dnes pomocí následujícího odkazu:

    » Vytvořit účet na fóru

Kavárna - Svět 74

wra1th

Nový uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
8
Chudák klines, tehdy flirtoval s babkou s nadějí že bude mít nějaký výhody. :D

Určitě by to chtělo objasnit, mně kdysi také Biblos odpovídal jako žena.
 

Kozmicz

Zasloužilý veterán
VIP
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
2.305
Přesně, tak asi všichni tady čekáme na seriózní odpověď, od hlavního administrátora, co to vlastně všechno mělo znamenat a jaké z tohoto pochybení budou důsledky ?

Dále by mě zajímalo, jak to tedy je s těmi zástupy ? Protože tohle se může zvrhnout v úplně nesmyslné banovací války..

Své vyjádření jsem již napsal. Bohužel pravidla supportu nám zakazují zveřejňovat bližší informace z ticket systému. Tyran od nás získal odpovědi na všechny své otázky a bylo mu odpovídáno k věci a dost jasně.

To je pěkně bídná odpověď. A od věcný a stručný to má daleko.
Nás zajímá, co na tom trvalo 5 dní a jak je možné, že odpověď hl. administrátora přišla 12 hodin po banu ? A jak se Tyran vyjádřil, dostal jen chabou omluvu od kozmicze, ze už mu ban zrušit nemůže pač už jeho trest uplynul a že měli pravdu ?
To by mě zajímalo, jak by jste byla nadšená a Vaše reakce, kdyby jste si nakoupila potraviny, zastavila Vás ochranka a vyvedla, za podezření, že jste to ukradla nějakému pánovi, snažila by jste se odvolat a věc vysvětlit manažerovi obchodu, pán by potvrdil manažerovi, že jste nic neukradla a vše v pořádku, ale bohužel by na Vás vedení podniku kašlalo a nechalo si Vás v krámu celý den, pak by Vás pustili a z Vašeho nákupu by zbylo 25% věcí a pak by jste dostala domů druhý den dopis, kde by stálo: Jaj už s tím nic udělat nemůžu, Vás pustili a my se spletli...Je to smolíček, omlouváme se. Hezký den přeje manažer obchodu.

Přesně takhle vypadají Vaše odpovědi o ničem.
Je-li blokace delegována hlavnímu administrátorovi, hráč musí počítat s tím, že než se seznámím s podrobnostmi celého případu, prověřím to, tak to zkrátka nějakou dobu trvá. Nehledě na to, že pokud nám hráč napíše, že nechce být odblokován, že s hrou stejně končí, tak přednostně řešíme jiné urgentnější případy.

To žádný argumentační faul není, hnul si s jednotkami, hnul. Bez povolení od majitele. Udělal si mi škody na jednotkách, cokoliv. Napíšeš o podporu za majitele, omylem oslovíš borce jinak než a napíšeš něco, co by mohl majitel brát jako poškození jeho účtu...Cokoliv.

A můžeš z toho benefitovat jako zastupující hráč, když budeš bránit na zástupu jako lojza a navíc si třeba špeh :D...

Pokud ti zástup nezablokuje pohyb s jednotkama, tak s nimi můžeš pohybovat a nemusíš každý útok/podporu mít od hráče schválený. Vždy však musíš jednat v dobrém zájmu k zastupovanému účtu a nemůžeš jednat s cílem účet poškodit či nechat vědomě rozebrat.
 

klines

Uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
43
Takže teoreticky - pokud hráč ty důkazy dodá a situace se objasní, je chybujícímu hráči vysvětleno v čem pochybil a situace dořešena. Vše se ovšem logicky prodlouží, když si hráč A vyžádá delegaci výš, neboť se ten, komu je záležitost předána, musí znovu se vším od začátku seznámit, aby si udělal vlastní obraz o situaci.
A těch zmíněných 24 hodin opravdu není nic, co by s tím, co tu přetřásáte, souviselo. Je to opravdu jen teoretický příklad reakce majitele účtu. Skutečnost tak idylická není. Mnohdy poškozený hráč ani neodpoví. A jasný důkaz, je opravdu jen jasný důkaz, takže to tu znovu už po několikáté zopakuji pro všechny ty, co tu píší o tom, že se bojí, že až poruší pravidla, že bude support nespravedlivý.
  1. Neporušujte pravidla hry, nebudete potrestáni.
  2. Pokud pravidla porušíte a pravdivě situaci vylíčíte, je šance, že trest bude zmírněn, nebo zrušen v případech lehčího prohřešku proti pravidlům a VOP.
  3. Vložené finanční prostředky do hry, jsou prostředky, kterými jste si hru usnadnili, ale není to koupě beztrestnosti a volná vstupenka k porušování pravidel hry.
  4. Ujednání učiněná mimo hru ústně nebo přes facebook apod. jsou pro nás irelevantní. Proto stále dokola upozorňujeme, aby ujednání ohledně nakládání s účtem byla činěna přímo ve hře.
  5. Kmenová pravidla nejsou nadřazena pravidlům hry a VOP.
  6. Support není 24 h non stop služba, jak si mnozí představujete.


1) Tyran pravidla neporušil a potrestán byl.
2) Tyran dokázal, že je to celé jinak a stejně mu trest nebyl zmírněn.
3) Vždyť to je jasná a všichni to chápeme.
4) Tohle by mělo být jasně zaneseno v pravidlech.
5) O toto se znovu nikdo nepře.
6) To po vás také nikdo nechce, ale jednou za 72 hodin byste se ozvat mohli ne ? Zvlášť, když dáte BAN bez ochrany ?
 

eCko.

Uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
66
Dyt vam Tyran ihned musel napsat, ze to tak neni a ze to ma schvaleny od majitele, to vam prece napsal urcite hned prvni den, druhy den uz vam to napsal i sam poskozeny hrac kvuli kteremu ste je zabanovali prece...

Proc ste ty hrace nedali do ochrany? nez ten problem vyresite a budete si jisty jak to je??
 

klines

Uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
43
Své vyjádření jsem již napsal. Bohužel pravidla supportu nám zakazují zveřejňovat bližší informace z ticket systému. Tyran od nás získal odpovědi na všechny své otázky a bylo mu odpovídáno k věci a dost jasně.


Je-li blokace delegována hlavnímu administrátorovi, hráč musí počítat s tím, že než se seznámím s podrobnostmi celého případu, prověřím to, tak to zkrátka nějakou dobu trvá. Nehledě na to, že pokud nám hráč napíše, že nechce být odblokován, že s hrou stejně končí, tak přednostně řešíme jiné urgentnější případy.



Pokud ti zástup nezablokuje pohyb s jednotkama, tak s nimi můžeš pohybovat a nemusíš každý útok/podporu mít od hráče schválený. Vždy však musíš jednat v dobrém zájmu k zastupovanému účtu a nemůžeš jednat s cílem účet poškodit či nechat vědomě rozebrat.


Počkej ty nebereš zabanování vůdce kmene, když na něj jde akce a ještě ticket zašle nepřátelský kmen jako přednostní případ ? Nevím, co by mělo mít větší přednost než BAN bez ochrany ?
 

Vukko

Uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
13
Když říkáte, že je potřeba jasný důkaz, aby došlo ke zmírnění trestu, proč to tedy neplatí i pro udělení trestu? Protože vy jste jasný důkaz neměli, a nezkoušejte tvrdit, že ano, protože se prokázalo, že jste chybovali.
 

wra1th

Nový uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
8
"Vždy však musíš jednat v dobrém zájmu k zastupovanému účtu a nemůžeš jednat s cílem účet poškodit či nechat vědomě rozebrat."

Kozmicz - A tohle posuzuje kdo? Takhle můžeš zabanovat jakýkoliv zástup, že tobě se nebude zdát že je něco v zájmu zastupujicího účtu a projde ti to, ye?


Tohle není žádný pravidlo, když je to takto nespecificky formulováno. Ale jen výmluva pro support zabanovat kohokoliv. Navíc Tyran to podle tebe ani neporušil, tak proč se tím ohazuješ.
 

klines

Uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
43
Jenom bych vás chtěl upozornit, že na vaše jednání, už se nekoukají jen hráči z S74, ale velká část herní komunity, která za prémiové funkce aktivně platí.
 

Tyran Římský

Uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
21
O tom to celé Kozmiči je.. vy nejdřív potrestáte a až pak zjištujete.. a ješte vám to trvá v řádu dní. Jasně že sem chtel aby se případ předal nadřízenému, když to Biblos měl totálně na háku, tickety neřešený 30 hodin a pohoda. Když víte že tu jsou hráči typu Despos a dalsí Komáři, kteří učelově nahlašují hráče aby získali výhodu ve hře, proč na tu jejich hru přistupujete?? Oni prostě ví jak hloupě reagujete a že než něco prověříte, ověříte a než se hráč něčeho doprosí, má učet zničenej. A pak už je fakt jedno jestli ho odbanujete po 4 dnech nebo po 5 dnech.

Jste tu vlastně k čemu?? V čem jste komu vyšli kdy vstříc.. v nečem zásadním?? Já ani nevím že by mi za ty roky někdo řekl, že od suppů něco chtel a oni mu pomohli. Vy tu jste prostě jen od banování hráčů a fakt nevím, jestli někdo takovou podporu potředuje.
 
Nahoru