• Psst! Ano, Ty! Ještě nejsi zaregistrovaný na našem herním fóru? Přicházíš tak o možnost zapojit se do diskuzí a navíc si tu můžeš zkrátit čekání například při výstavbě nové budovy či jednotek. Zaregistruj se ještě dnes pomocí následujícího odkazu:

    » Vytvořit účet na fóru

Změna nespravedlivého nastavení světů Casual

Stav
Uzavřeno pro další odpovědi.

Germanicus

Nový uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
2
Kolegové a kolegyně,
nastavení světů Casual není tak spravedlivé jak by se na první pohled zdálo.
Pokud přijdete později, pak jste sice malý a nikdo kdo není větší než určitý limit
na Vás nesmí zaútočit, ale zároveň Vám to znemožní růst.
Budete někde v okraji mapy kde budete měsíc nebo dva čekat až se objeví ve vašem okolí nová malá šedivka,
kterou by jste mohli při své velikosti zabrat, ale jak to uděláte zjistíte že Vás čekají dvě varianty:
1. Zároveň s Vámi někdo velký vedle Vás po ní vyrazí a buď jí zabere a Vám dá na triko.
2. Nebo Vám dá na triko, protože jí zabere až jí zaberete vy a on prostě bude na cestě.
Sem patří i alternativa kdy nějaký milionář prostě uvidí malou šedivku na druhém konci mapy
a pošle tam prostě 37 ostrých útoků a na finále 6 ostrých s dědky.
Dotyčnému je jedno že to pojede 5 dní on to prostě vyslal když to byla šedivka a pokud si budete stěžovat
na nespravedlivost Casual světa, tak Vám support odpoví, že to je v pořádku podle pravidel a vy si můžete
akorát tak stěžovat tady na nespravedlnost systému a že když Vás bude víc, že se nad tím admni zamyslí.
-------------------------
Takže já se ptám, na kolik je spravedlivé nastavení Casual, při kterém přeberete 26 bodovou šedivku
na kterou čekáte dva měsíce a zjistíte že za 3 dny na Vás dorazí 37 ostrých útoků je takové nastavení spravedlivé?
Jakou asi máte šanci, v tomto údajně spravedlivém světě Casual???
Nebo je to celý Casual jen taková šaškárna, aby se hráči udrželi ve hře a nakecalo se jim,
že je to pro jejich ochranu a spravedlnost boje?
Doopravdy ???

Děkuji za pozornost a pokud jsem upoutal Vaší pozornost
a vyvolám alespoň nějaké změny budu rád.

Hezký večer.
Germanicus
 

petan136

Uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
25
Jako tohle je kapitola sama o sobě , pokud přijdeš na rozjetý svět , nemáš šanci si zahrát .

Je pravda , že velcí hráči si deffuji barbarky na pláži , než dojdou jejich útoky, nebo prostě kvůli ranku .

Ale s tímhle nikdo nic dělat nebude , Casual hráči jsou určitou skupinou hráčů na DK , kteří , když už jdou na normální svět tak většinou pro PB , které utratí na Casualu. Moc takových co by hrávali normální světy i Casual aktivně neznám, jsou to spíše vyjímky.
 

petan136

Uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
25
Ale máš pravdu v tom , že normální člověk si Casual moc nezahraje :) je to jiný svět.
 

Kozmicz

Zasloužilý veterán
VIP
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
2.305
Jak napsal petan136, pokud vstoupíš později na již rozehraný svět, tvé šance na nějaký úspěch se každým dnem tenčí, proto je nejlepší na každý nový svět vstoupit v začátku, kdy je síla mezi hráči více vyrovnaná.

Co se týče tvého rozhořčení, že se objeví barbarka, ty ji zabereš a jde tam útok, tak tady ti budu oponovat. Na tu barbarku čeká spoustu hráčů. Určitě na ni nemáš větší nárok, než někdo jiný. Nelze si ji nárokovat, na tu vesnici má nárok každý hráč a je jedno, zda je od tebe 10 polí a od někoho jiného 200 polí. Je to o tom, kdo vesnici získá jako první a kdo ji dokáže ubránit. To je vlastně celou podstatou Divokých kmenů. Ty máš větší výhodu, že jsi k barbarce blíž, druhý hráč však může mít větší výhodu, že má naopak větší vojsko - protože už na tom světě hraje déle, což je logické.

Pokud chceš tedy navrhnout nějakou změnu, buď konkrétní - co přesně by se na Casual světech mělo změnit?
 

Germanicus

Nový uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
2
Změna pravidel Casual by mohla vypadat asi tak:

1 . Změnil by jsem kdo a jak velký smí útočit na 26 bodovou barku,
kolik by mohl mít bodů, aby na ní směl poslat útok.

2. Určitě by jsem omezil vzdálenost na posílání útoků, protože někdo kdo má třeba 60 vesnic
tak je mu jedno, že pošle třeba 35 ostrých na vzdálenost 5 dní,
on si prostě jen počká až dopadnou a je mu to jedno jak dlouho,
což se o někom kdo má 5 vesnic říct rozhodně nedá.

3. Další způsob jak by se to dalo zrovnoprávnit je prostě,
jak barku nebo vesnici někdo zabere, tak bude mít vesnice hned hodnotu jako hráč, který jí zabral
a když přijede někdo mimo pravidla dle své bodové velikosti s útokem
i kdyby ho poslal na šedivku, tak mu vojsko jen projede jako kamarádská návštěva.
To by bylo také hodně spravedlivé.

To bylo pár konkrétních tipů jak Casual udělat spravedlivější.
 

Kozmicz

Zasloužilý veterán
VIP
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
2.305
1. Toto bohužel není v našich silách nastavit. To by muselo InnoGames změnit komplexně, ale myslím, že by to přineslo více negativních, než pozitivních reakcí.

2. Vzdálenost posílání šlechticů nemůžeme na Casualu sami změnit, ale tento bod je možný prodiskutovat s vývojáři a oni by nám to mohli upravit.

3. To je nesmysl. Pokud má hráč 20.000 bodů a zabere malou barbarku, tak ta vesnice prostě nemůže mít 20.000 bodů. Tohle je určitě nedomyšlený nápad.
 

Biblos

Zasloužilý veterán
VIP
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
1.324
Myslím, že ten bod 3 myslel tak, aby se v průběhu pochodu jiného hráče na barbarku změnilo nastavení, že útočí na hráče. Ne na barbarku. Myslím, že to možné není. Ale stálo by za úvahu takové nastavení, aby barbarky nešly podporovat, ale hráči se i mimo kmen podporovat mohli. Je to velký nešvar na casualech, aby se ani malá barbarka nedala zabrat, že ji hráči s více vesnicemi zapodpoří. Někde tady na fóru byla dokonce ukázka, kolik armády tam naposílají, aby to nikdo nemohl zabrat.
 

Kluk s kamením

Častý uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
190
Casual je server pro důchodce a podvodníky, úplně bych ho zavřel.

Pokud by se něco mělo měnit, určitě bych začal jinde než na casualu :D
 

Germanicus

Nový uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
2
3. To je nesmysl. Pokud má hráč 20.000 bodů a zabere malou barbarku, tak ta vesnice prostě nemůže mít 20.000 bodů. Tohle je určitě nedomyšlený nápad.

Tento bod je právě ten, který dává smysl je to prosté:
1. objeví se barbarka 26 bodů
2. Já např. 20 000 bodů na ní zaútočím a zároveň se mnou vyšle útok (dokud ještě je barbarka) někdo kdo má 400 000 bodů
3. Já zaberu barbarku s 26 body a mám teď tedy 20 000 + 26 = 20 026 bodů
4. Takže útok od hráče, který má 400 000 bodů dorazí jako návštěva, protože přesáhl limit
(mých v tuto chvíli) 20 026 + /- 10% (Nebo kolik procent je nastaven limit v kterém Casualu)
takže pokud zároveň se mnou vyslal útok kdokoliv, kdo nemá body 18 023,4 až 22 028,6 bodů mne se svým vojskem jen navštíví.

Je to prosté a rozumné řešení.
 

PuTAIN

Nový uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
0
3. To je nesmysl. Pokud má hráč 20.000 bodů a zabere malou barbarku, tak ta vesnice prostě nemůže mít 20.000 bodů. Tohle je určitě nedomyšlený nápad.

Tento bod je právě ten, který dává smysl je to prosté:
1. objeví se barbarka 26 bodů
2. Já např. 20 000 bodů na ní zaútočím a zároveň se mnou vyšle útok (dokud ještě je barbarka) někdo kdo má 400 000 bodů
3. Já zaberu barbarku s 26 body a mám teď tedy 20 000 + 26 = 20 026 bodů
4. Takže útok od hráče, který má 400 000 bodů dorazí jako návštěva, protože přesáhl limit
(mých v tuto chvíli) 20 026 + /- 10% (Nebo kolik procent je nastaven limit v kterém Casualu)
takže pokud zároveň se mnou vyslal útok kdokoliv, kdo nemá body 18 023,4 až 22 028,6 bodů mne se svým vojskem jen navštíví.

Je to prosté a rozumné řešení.
Mnooo.. Nechtel jsem se k tematu vubec vyjadrovat, ale co tady pises za hlouposti, nestacim se divit. Tvuj brek pouze dokazuje fakt, ze jsi za ty roky nepochopil jak se hra vlastne vubec hraje. Radeji vec dale nebudu rozvijet, protoze by tady padalo pomerne hodne neslusnych vyrazu k tobe...

Co se tyce tvojich argumentu, tak staci umet pouze vesku prebrat, nic vic a muze tam jit klidne 1000 slecht. Pokud nezacnes hned, je to tvoje -, svety jsou vyhlasovany s dostatecnym predstihem, bohuzel toto je stale jen tvuj problem, nikoliv hry. Casualy jsou naopak velmi dobre nastaveny. Jediny co bych jim vytknul je doba, po kterou svety trvaji, dala by se zkratit, ale to je tak jedine. Cestovani do barek bych urcite take nemenil nebot nezalezi na tom jak dlouho hrac cestuje. Porad si to muzes nacasovat. Lepsi bude nastudovat si system hry a treba se z tebe stane hrac :) Ne jen klikac :)
 
Stav
Uzavřeno pro další odpovědi.
Nahoru