Classic 7 Nastavení
Herní rychlost | 3 |
Rychlost vojenských jednotek | 0.5 |
Faktor produkce surovin | 2 |
Vznik barbarských vesnic | 0% šance, když se hráč připojí ke světu |
Vznik bonusových vesnic | 150% šance, když se hráč připojí ke světu |
Demolovat budovu | Aktivní |
Morálka | Aktivní (po 20 dnech od registrace zrušit nebo zeslabit) |
Milisekundy | Ne |
Fake limit | 1% bodů vesnice |
Výzkumný systém | Zjednodušený výzkum (snížit čas potřebný pro výzkum) |
Kostel | Aktivní |
Strážní věž | Neaktivní |
Systém úkolů | Aktivní |
Úspěchy | Aktivní |
Rostoucí barbarské vesnice | Aktivní až do 2000 bodů |
Bonusové vesnice | Bonusové vesnice povoleny |
Časový limit pro napadení | 10 Minut |
Časový limit pro odvolání obchodníků | 5 Minut |
Noční bonus | Aktivní, hráči si mohou vybrat 8-hodinový časový rámec. +100% obrana proti útokům. |
Ochrana pro nové hráče | 5 Dnů |
Max. útočný poměr (útočník bránce) | Neaktivní |
Tutoriál: | Aktivní |
Vlajky | Neaktivní |
Sběr surovin | Aktivní (umožnit hráčům získávat více surovin) |
Kořist | Aktivní |
Pevnost | Neaktivní |
Jednotky
Lučištníci | Aktivní (nabídnout různorodost jednotek pro útoky a obranu) |
Systém špehování | Špehové mohou získat informace o jednotkách, budovách a surovinách |
Paladin | Aktivní (systém se zkušenostmi) |
Domobrana | Neaktivní |
Šlechtic
Systém nákupu | Zlaté mince |
Maximální dosah šlechtice | 30 polí |
Ztráta oddanosti při útoku se šlechtou | 20-35 |
Nárůst oddanosti za hodinu | 3 |
Speciální nastavení
Omezené obchodování jen v rámci kmenu | Aktivní |
Zvýšená produkce surovin o 200% | |
Položka přemístění: ANO | |
Maximální počet zástupů:1 | |
Konfigurace
Omezení počtu členů v kmenu. | 12 |
Útočení na členy kmene | Útoky proti členům vlastního kmene nebudou změněny na návštěvu a způsobí škody |
Kmenové úrovně | Neaktivní |
Zástup v dovolené | Aktivní |
Omezení zástupu v dovolené | Omezený zástup v dovolené začíná, jakmile byl účet v zástupu 30 Dnů během posledních 60 Dnů. |
Volné obchodování | Neaktivní |
Podpora mimo kmen | ANO |
Možnost volby světové strany | Neaktivní |
Podmínky pro vítězství | Po uplynutí 60 dní musí kmen držet min. 51% hráčských vesnic po dobu 7 dní |
Datum zahájení | půlka září v 10:30 |
Půjčil jsem si tabulku jako citaci.
Možnosti, které stojí za zvážení:
snížení spawnu bonusek a mít ve hře i normální barky.
Milisekundy - za mě svět bez milisekund hned neodradí hráče kvůli jedné chycené šlechty ze startu. Také to nutí přemýšlet, jak útoky poslat kvůli vzdálenosti vesnic a pořadí útoků v jednu sekundu.
Rychlost: menší rychlost udrží svět déle zajímavějším, nabízí se i rychlost 2.5
Kostel a luky: trochu stíží hru
Rostoucí barbarské vesnice: číslo je náhodné, větší číslo ale dává pak v midgame smysl zabírat barky bez plýtvání šlechet na malé nevystavěné barky. Také hráč bude muset aktivně bořit hradby, což může udělat pak rozdíly v tom, jak si daný hráč pročistí okolí a může to mít za následek velké rozdíly ve farmu.
Farm limit: buď žádný, nebo ne tak přísný, aby aktivita hráče mohla být odměněna. V případě limitu navrhuji navýšení o 75k-100k každým dnem.
Budu rád za diskuzi či další návrh.