• Psst! Ano, Ty! Ještě nejsi zaregistrovaný na našem herním fóru? Přicházíš tak o možnost zapojit se do diskuzí a navíc si tu můžeš zkrátit čekání například při výstavbě nové budovy či jednotek. Zaregistruj se ještě dnes pomocí následujícího odkazu:

    » Vytvořit účet na fóru

Dotaz na vedení/Support

  • Zakladatel vlákna DeletedUser40060
  • Vytvořeno
Stav
Uzavřeno pro další odpovědi.

DeletedUser40060

Guest
Zdravím chtěl bych se zeptat proč se nemohou řešit věci ohledně blokací/Bannu zde na forum :)


Toto je napsané když dostanete bann: Jelikož je tam napsáno neměly a ne ( Nemůžou ) tak jse tyto věci mohou řešit i na forum ne ? Někteří by se rádi pochlubily s Diskuzí Supportu i zde na forum jako třeba já :)

že rozhodnutí o blokaci vašeho účtu a následný protest jsou přísně osobní a neměly by být projednávány s ostatními hráči nebo na fóru.

 

pavouk123

Zkušený uživatel
VIP
Počet poděkování
75
Je to dané předpisy INNA, dokonce i v pravidlech fóra máš:

• Je zakázané na fóru zveřejňovat soukromou korespondenci, zprávy z ticket systému či tresty z fóra.

Mimo to je zakázáno mluvit o prohřešku či trestu hráče s třetí osobou, tím pádem není možné jakékoli tresty řešit na fóru.

Maximálně je možné probrat na fóru v omezeném měřítku věci v obecné rovině, ale v žádném případě ne konkrétní záležitosti, od toho je ticket systém, kde můžeš v případě nespokojenosti požádat o delegaci ticketu k nadřízenému supportérovi, případně k zástupci administrátora, nebo přímo k administrátorovi.
 

DeletedUser33829

Guest
Nesmí se tady o tom bavit, to proto aby se na členy supportu neudělal hon jako na pálení čarodějnic.:D Ale dnes už to nevadí, kvalita se zlepšila, i když chyby jsou pořád.;)

Tobě jako hráči pochlubit se konverzací se supportem Ti nikdo nezakazuje, stejně Ti to zakázat ani nemůžou, jen to nesmíš kopírovat na toto fórum, ale jestli to dáváš na fóru ve hře, v poště či mimo DK, tak tím nic neporušuješ.;)

pavouk123 napsal/a:
Maximálně je možné probrat na fóru v omezeném měřítku věci v obecné rovině, ale v žádném případě ne konkrétní záležitosti, od toho je ticket systém, kde můžeš v případě nespokojenosti požádat o delegaci ticketu k nadřízenému supportérovi, případně k zástupci administrátora, nebo přímo k administrátorovi.
Cheathunterovo okénko tu bylo dvakrát a zase tu není.:(
 

DeletedUser40060

Guest
tady jde o to že něco se snažím řešit a pán zástupce administrátora mi napíše a dále nechce asi řešit jelikož při prvním příspěvku který jsem zaslal ve 2 ráno odepsal ve 3-4 ráno a na příspěvek který jsem mu poslal od 10:30 nebyl schopný odpovědět to mě štve.
 
Naposledy upraveno moderátorem:

pavouk123

Zkušený uživatel
VIP
Počet poděkování
75
Shedde, chyby se nedají úplně eliminovat nikdy, všichni jsme jen lidé a lidé prostě občas chyby dělají.


shikare, to si snad myslíš že u toho každý z DK týmu sedí 24 hodin denně a že jediný ticket který se řeší je ten tvůj?
Jak jsem již napsal, pokud nejsi spokojen s řešením, máš možnost požádat o delegaci k administrátorovi, ale opravdu není v možnostech nikoho z DK týmu, odpovědět na každý ticket do několika minut, zvlášť pokud je potřeba něco prověřit, může to trvat poměrně dlouho.
 
Naposledy upraveno:

DeletedUser33829

Guest
Tak to máš teprve 6 hodin, paní zástupkyně má dle interních pravidel na odpověď 48 hodin.;)
 

DeletedUser40060

Guest
je mi to fuk jakmile skončí trest smažu to co po mě chce ale budu to řešit jak dlouho budu chtít aby se do toho problému nedostali i ostatní !
 

pavouk123

Zkušený uživatel
VIP
Počet poděkování
75
Každý supportér se snaží řešit věci co nejrychleji, ale opravdu tu nemohou být všichni 24 hodin denně, ne vždy je možné danou věc řešit neprodleně a často je tolik záležitostí že nějakou dobu trvá než se tvůj ticket dostane na řadu.
 

Biblos

Zasloužilý veterán
VIP
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
1.324
Klidně jste mohli napsat, že já žiji v trochu opačném režimu, myslím, že se to tu obecně ví. ;) Navíc, opravdu máme na řešení ticketů 48 hodin, přesto se je snažíme vyřešit co nejrychleji, jak to jde. Ale i my máme svá povolání a soukromý život. :hi
 

DeletedUser38373

Guest
Já sem spokojen.Odpovědi na ticket se mi dostalo dříve než za 8 hodin zatím vždy.:)
 
Stav
Uzavřeno pro další odpovědi.
Nahoru