Kozmi... zkusím obrousit hroty. Tzn. kvituji snahu o první reakci, která je slušná a relativně srozumitelná. Dejme tomu, že všechno, co píšeš, by byla pravda a jednali byste skutečně v dobré víře (jestli si to myslím doopravdy nehraje roli).
Zeptám se ale úplně jinak a na podružnou otázku týkající se těch “prioritních případů” - to, že při pocitu nespravedlnosti člověk z frustrace a bezmoci ve vzteku napíše, že je mu to jedno a končí je naprosto běžná reakce 90 % lidí, když vidí, jak plody jejich práce zabírá bez boje nepřítel. Mohou tím přesvědčovat i sami sebe a utěšovat se, aby jim to jedno bylo. Ale fakt, že jim stojí za to věnovat čas dopisování se supportem, je přímým důkazem, že tomu tak není (počítají se činy, nikoli slova).
Jako support byste měli letmo tušit, co se na herním světě děje a jakou roli má na jeho vývoj a zážitek že hry mnoha desítek dalších hráčů ban hráče bez kmene s jednou vesnicí a ban zakladatele a vůdce aliance tří kmenů.
V tomto případě to vůbec není o Tyranovi jako takovém (i když nepochybně hráč jako on je pro firmu inno významnějším zákazníkem), ale o desítkách dalších hráčů okolo, které to postihne přímo i nepřímo.
Tak se chci zeptat - existuje tady u toho posuzování prioritních případů taky nějaký lidský faktor, který dokáže zhodnotit dopad na herní svět a ostatní hráče? Anebo pracujete jenom jako nějaký strojový algoritmus, který jakmile uvidí slova “kašlu na to”, tak automaticky zařadí ticket na poslední místo bez zapojení selského rozumu a uvědomění, jaká je na světě role vůdců kmene vs. řadových hráčů a nakolik jsou tito na vedení odkázaní? Protože to by fakt ty tickety mohl potom řešit rovnou nějaký stroj.