DeletedUser33829
Guest
Ono univerzální jednotky jsou k ničemu, systém boje je takový, že preferuje buď stavět útok nebo obranu, kdyby to fungovalo jak píšeš, pak by se stavěly mixované vesnice s útokem a obranou (kdyby byla vesnice napadena, tak tam máš nějakou obranu a pokud chceš útočit, tak nějaký útok - na světech s 3stupňovým výzkumem by to bylo komplikované, ale na světech s jednoduchým výzkumem by kvůli výzkumu nebylo nic znehodnoceno), jenže pošli si třeba jeden full útok, tak že ho rozložíš ve dva stejné útoky. Ty útoky udělají menší ztráty dohromady, než když to pošleš kompletně.
V simulátoru se dá dozvědět spousta věcí a hráči to málokdy používají.:cry Zkus si to tam, se stejným štěstím a bez hradeb, abys třeba neřekl, že rozložený útok kvůli malému počtu beranidel neshodil procentuální bonus hradeb před bitvou.
Ztráty jsou nelineární -> čmí více pošleš, tím máš ztráty menší, a proto dělat univerzální jednotku je nepotřebné, jedině že by to byla nějaká nadupaná jednotka, co by měla obrovská čísla do útoku a obrany, ale to bychom pak mohli asi zbylé jednotky z pěchoty v kasárnách zrušit.:mocking
V simulátoru se dá dozvědět spousta věcí a hráči to málokdy používají.:cry Zkus si to tam, se stejným štěstím a bez hradeb, abys třeba neřekl, že rozložený útok kvůli malému počtu beranidel neshodil procentuální bonus hradeb před bitvou.
Ztráty jsou nelineární -> čmí více pošleš, tím máš ztráty menší, a proto dělat univerzální jednotku je nepotřebné, jedině že by to byla nějaká nadupaná jednotka, co by měla obrovská čísla do útoku a obrany, ale to bychom pak mohli asi zbylé jednotky z pěchoty v kasárnách zrušit.:mocking