• Psst! Ano, Ty! Ještě nejsi zaregistrovaný na našem herním fóru? Přicházíš tak o možnost zapojit se do diskuzí a navíc si tu můžeš zkrátit čekání například při výstavbě nové budovy či jednotek. Zaregistruj se ještě dnes pomocí následujícího odkazu:

    » Vytvořit účet na fóru

trapný dotaz

  • Zakladatel vlákna DeletedUser42390
  • Vytvořeno
Stav
Uzavřeno pro další odpovědi.

DeletedUser33829

Guest
Neřekl bych omylem, když jsi dal odkaz na svůj profil do podpisu.:D Buď rád, že to aspoň Biblose zaujalo a klikl na něj.:D

Globálně se to řešit nedá, to by musel support pořád prolézat profily hráčů a pořád to dělat dokola, jestli si jej někdo nezměnil. To není reálné. Proto existuje bonz systém doplněn nedávno bonz tlačítkem.:D
 

DeletedUser41580

Guest
Já vím ... ale pak se nedivte, že je na tomhle fóru tak málo hráčů ... když hned všichni upozorňují na porušování herních pravidel :D Taky sem už raději nebudu nic psát


Momentálně studuji, jestli se dá nějakým způsobem vynutit HTML na popisu profilu ... Že bych české překlady hodil do barvy pozadí :wacko

A taky mi přijde divné, že názvy vesnic mohou být v jakémkoliv jazyce a popis profilu nikoliv
 
Naposledy upraveno moderátorem:

DeletedUser33829

Guest
O co Ti jde? Byl jsi jen upozorněn, účet Ti nezablokovali a velice Tě to tu rozčiluje a druzí že mají také nějaký přestupek, tak Ti zase vadí, že potrestání nejsou, ale to jsi nebyl ani Ty. Pokud jde o hlášení, tak jsi tu porušil také pravidlo, když jsi napsal v krátkém sledu dva příspěvky po sobě.:D Přesto Ti žádný trest za to nedají. Málo hráčů je tu z jiných důvodů. Někteří sem přestali chodit kvůli DK Týmu, to víme všichni, ale to už nezměníš a netřeba to vyhrocovat.

Název dědiny máš omezen na 32 znaků, to toho moc nenapíšeš. Název si můžeš vymyslet zcela fiktivní, ale pokud si píšeš profil, tak tam se asi neočekává, že budeš vymýšlet nová slova, a také toho tam napíšeš daleko více.
 

DeletedUser41580

Guest