Zas nějaké žabomyší války? xD
- Zrušit startovací teleport - Za mne nesmysl. Nejsem toho fanoušek ani na normálním světě, ale speciálně na světě, kde máš strávit rok a půl, aby ses dostal na konec, je to podle mě nesmysl. Taktika je nedílnou součástí hry, ať se ti to líbí nebo ne. A mít možnost říct, jestli budu mít víc lidí na jihu, severu, nebo jak je poskládám vedle sebe tak, abych nemusel řešit, že se mezi sebou hádají, je podle mě vyloženě taktickou záležitostí. Když tohle vezmeš, znepříjemníš hru komukoliv, kdo tam jde s cílem vyhrát v předem dané sestavě + se zvyšuje šance na to, že budou v jednotlivých kmenech krysy (pozičně se totiž hodí do toho či onoho kmenu, nicméně reálně mají loajalitu jinde).
-
Zrušit možnost volby světové strany(spawny náhodné) - V podstatě stejný argument, jako jsem měl předtím. Nic moc se tím nezmění, jen to bude osina v zadku pro hráče, kteří hrávají v předem určeném složení / partě.
-
Barbaření neaktivních hráčů pravidelně v nočních hodinách je špatně. - Tady s tebou souhlasím napůl. Na jednu stranu, ano, teoreticky by to znamenalo, že někteří aktivní hráči by měli větší šanci sbírat vesnice. Na druhou stranu, reálně by to vedlo k tomu, že bychom natvrdo brali směny, aby to lidi hlídali. Je pravda, že lidi, kteří mívají noční a mají možnost klikat, jsou ve výhodě. Stejně jako lidi, kteří si můžou dovolit jít spát po půlnoci. To však neplatí jen u barek, ale u všeho. Když někdo spí, bereš mu vesnice skoro zadarmo. Osobně si myslím, že by z toho v konečném důsledku profitovali nejaktivnější lidi... Stejně jako teď.
-
Další věc, která je dokola zneužívána, je možnost "Začít znovu na tomto světě" - Tady souhlasím, že je to zneužívaná funkce. Hlavně na začátku casualu to dokáže udělat velký rozdíl. Pokud se nepletu, viděli jsme to teď na casualu 11, kde za to byly některé vesnice odebrané, nebo snad i přišly bany. Taky bych u toho zavedl čekací dobu, nebo to třeba posuzovat individuálně, v závislosti na situaci.
S tím random elementem souhlasím napůl, se zrušením této funkce pro casualy souhlasím plně.
-
Neměl by být stále stejný čas zbarbaření.!!. - K tomuhle jsem se už vyjadřoval výše. Nic moc se tím nezmění, vesnice budou mít stejně nejaktivnější, nebo ti, co budou hrát nejvíce týmově. Drtivá většina hráčů se naposledy přihlásí ráno, když jde kakat, nebo večer, když se vrátí z práce / hospůdky. Je pravda, že by tento navrhovaný systém vedl k tomu, že bude o každou barku větší konkurence. I tak ty barky budou brát ti nejaktivnější.
Tvá navrhovaná řešení povedou k tomu, že aktivní budou ještě aktivnější a reálně tam budou trávit každou minutu svých životů.
Pokud víš o nějakém multiúčtu, měl bys to nahlásit na support. Pokud narážíš na někoho konkrétního, byl bych rád, kdybys daného hráče aspoň zmínil. xD
Nesouhlasím s tvrzením, že multiúčet poznáš podle toho, že nemá vlajky a je nový... Kdokoliv má možnost založit si nový účet a pokud je aspoň trochu šikovný / aktivní a je v obstojném kmeni, na tom casualu se uchytí... Jako příklad dám hráče Scamp -
https://cz.twstats.com/csp8/index.php?page=player&mode=conquers&id=3767410 - Určitě v pohodě kluk, nicméně, stačila mu aktivita, aby dosáhl téměř milionu bodů a 92 vesnic. Přitom dělal "offky" z šermířů a lehké kavalerie. Nováček... Řekl bych že nadpoloviční většina získaných vesnic byla z barek (ale nepočítal jsem to, za tolik snahy mi to nestojí).
V konečném důsledku souhlasím s hráčem Ezio Auditore - Jakékoliv zákazy a omezování jen podporují černý trh a zvýhodňují lidi, kteří podvádějí, zatímco znevýhodňují hráče, kteří se snaží hrát fér. Kdyby se pravidla v tomto ohledu uvolnily, všichni by měli rovnější možnosti.
"Taháte sem věci co jsou všem ukradený. Ale kdyby vám tuhle možnost vzali tak jste namydlený. páč bez těch načitovanejch vesnic taháte nohu stejně a i tvůj slavnej debeti." - Nevím, kterou možnost máš na mysli. Pokud tím myslíš možnost přesunu a podobně, souhlasím, byla by to osina v zadku z již zmíněných důvodů. Kdyby se barbařilo random v průběhu dne, asi v pohodě... Mohl bych po několika letech jít spát jako normální člověk. Nebyl bych nijak "nahraný"... Pokud tím naznačuješ, že jsem si na ten svět natahal nějaké multiúčty, zajímavá teorie... Bohužel trochu mylná. xD Můžeš asi mrknou na twstats, jaké vesnice od začátku dobývám a vztekám se, že nemám žádné velké barky xD
Nakonec, když už tady píšu tuhle pseudoslohovou práci... xD
Někteří z nás volají po tom, aby se zvýšil spawn rate barek na casualech. Já souhlasím. Vyřešilo by se tím podle mě celkem dost problémů.
- Více šancí pro malé hráče, aby něco získali i v pozdějších fázích hry - tím pádem se do "late game" dostane více nových lidí.
- Nebyly by malé, nezajímavé světy
- Začít později by nebyl zásadní problém, protože s aspoň základní aktivitou a obstojným kmenem se dá přejet na pláži i velký hráč, pokud to bude flákat
Protiargument byl, pokud se nepletu (klidně mě opravte), že se tím ještě víc zvýší rozdíly mezi velkými hráči a malými hráči. A nevím jistě, jestli souhlasím. Pokud by byl spawn rate barek vyšší, spousta hráčů by neměla kapacitu tolik razit mince, aby mohli držet pláž. Speciálně ze začátku a v "mid game". Dokonce i v pozdější fázi hry by se zvýšila šance, že se někomu menšímu povede dobýt barku, protože kdyby jich byl vyšší počet, zvyšuje se pravděpodobnost, že by větší hráč nemohl použít def, nebo jí prostě neměl dost.
Nakonec bych chtěl říct, že mě mrzí, že Casual 10 byl zaříznut tak brzy a dalo se na něj přesunou jen ze 4 světů, nepletu-li se.