Tedy pro ujištění, ať už tu máme (alespoň na něco)
jasné stanovisko.
Od nynějška je možné (resp. možné to bylo dříve, jen častý předpoklad hráčů byl, že pouze poškozená strana může) a stane se to běžnou praktikou, že prohřešky budou nahlašovány třetí stranou (a nedělám si iluze, že se nerozjedou
mulťáky na bruteforcování nahlašování různých lidí, aby za případný spam supportu nenesl následky hlavní účet) a support to bude prověřovat a banovat.
Je tomu tak?
Pokud tomu tak je, tak tento případ s urážkou vztáhnu na
poškození účtu.
Nahlásit v případě domnění, že je daný účet poškozován, může kdokoliv. Support poté posuzuje, zda je účet poškozován bez souhlasu majitele. Předpokládám, že postupy nám neodhalíte, ale moje domněnka je tato:
- Prověří zprávy mezi zastupovaným a zástupcem, zda je tam někde povolení k rozebrání účtu.
- Pokud danou zprávu nenajde, dává hráči BAN. V tomto případě byl udělen ban bez ochrany účtu před útoky.
- Banovaný hráč má zprávu (či se sám ozve na support, když uvidí ve svém účtu, že byl zabanován), kde může oponovat.
- Ban běží do doby než se prokáže nevina, nebo do doby než uplyne lhůta, na kterou byl ban udělen.
- V případě, že se během vyšetřování odhalí další pochybení, může být ban prodloužen, či změněn na permanentní.
Dále bych se zeptal, zda i poškození není čistě náhodou subjektivní. Pokud bych já jako hráč souhlasil s rozebráním účtu, ale mimo zprávy DK (což, jak jsme se dozvěděli, je chyba, neboť to značně snižuje šance na rychlé vyřešení banu a prokázání, že je to oprávněné), tak ohrožuji nejen sebe (nemožnost zachránit účet) ale vlastně celý kmen, protože každý jeden hráč by mohl benefitovat s mého rozebrání.
Povede to tedy k tomu, že hráči si mezi sebou budou muset sepisovat smlouvy, kde bude jasně a bez právních kliček uvedeno, zda účet může být rozebrán a v jakém případě?
Dále když to trochu přitáhnu za vlasy, tak v případě neoprávněného banu by měl být potrestán support, který tento ban udělil? Jaká je definice poškození, kterou se support řídí? Co když se já jako hráč, který dal souhlas s rozebráním, cítím poškozován tím, že mě support ještě nutí se vracet do hry a řešit to s nimi?
Také tu bylo řečeno, že se jedná v zájmu ochrany poškozovaného účtu, aby nebyl zcela zničen bez možnosti návratu (tedy kompletní zabrání).
Nebylo by ideálním řešením dát na poškozovaný účet ochranný ban (aby nemohl být rozebírán během prověřování
) a případně dát ban i na účet zástupce - rovněž s ochranou - dokud nebude vše detailně prověřeno a uzavřeno?