podle mě je většina těch odměn na nic, jediné co jsem shledal použitelným a neznevýhodňujícím tolik, je bonus na suroviny a dobu výstavby. Odměny bych dal jiné, např. náhodnou vlajku určitého stupně. Dále také výpočet vzdálenosti je na 2 věci. Pokud vím, vzdálenost se vypočítává od vaší 1. vesnice k nejbližší té protivníkově. Tudíž na pokročilých světech, kde je střed zcela obsazen spoluhráči z kmene, to vyhrávají ti na "pláži" kteří to mají k jiným velkým hráčům blízko, zatímco velcí hráči k ním blízko. A drobnůstka, jestliže je nejvzácnější havran, nemělo by být uspořádání erbů naopak? takto mě to mátlo, myslel jsem si že nejvzácnější je veverka. Další věc, kterou jsem nepochopil je tato:
Budeš-li mít všechny své erby zamknuté, bojovník se pokusí vybojovat náhodný erb, ale šance, že neuspěje bude zvýšena o dalších 80%.
Znamená to, že pokud mám všechny erby zamčené, stačí mi na obranu 1 bojovník, díky kterému budu mít šanci na obranu více jak 20 %, a k tou když přičtu těch 80 % tak mi vyjde více jak 100 %. To logicky znamená, že mi erb nemůžou sebrat, a já si takto můžu nasyslit třeba 15 erbů od každého?
P.S. ještě si toho užijeme, ta událost má 9 kol a my jsme v prvním, přičemž každé kolo má pokud se nepletu 54 hodin