Shrnul bych tedy, jak to podle všeho bylo.
1. Despos si u supportu zjišťuje, zda je možné dát za takovéhle porušení pravidel ban.
2. Despos nahlašuje Tyrana a dva hráči dostávají ban za zneužití zástupu.
3.Tyran dokládá na support sms, kde mu poškozený hráč povoluje rozebírku.
4.Druhý den sám poškozený hráč píše na support, že rozebírku povolil.
5. V tu dobu je již druhý účet odblokovaný, Tyran stále čeká.
6.Po pěti dnech končí Tyranovi ban.
7.Kozmicz píše Tyranovi, že ho již může odblokovat, jelikož poškozený hráč supportu doložil, že rozebírku povolil.
Může mi tu někdo potvrdit/vyvrátit, jestli to takhle bylo?
Pokud to tak bylo, tak se zeptám na pár věcí.
a) "V případech nepřístojného jednání či zneužívání systému herní podpory může jeho člen takovému hráči znemožnit přístup do systému."
Despos se nejdříve ujistil, že ban dáte, pak hráče nahlásil a následně se zúčastnil jeho rozebírky, jelikož věděl s jistotou, že ban má. Mohu se tedy zeptat, jestli toto bylo posouzeno jako zneužití herní podpory a tudíž má despos znemožněn přístup do systému?
b) Bylo tu uvedeno, že Tyran dostal ban i za to, že zabral vesnici ještě v době, kdy byl na zástupu první zastupující hráč. Podle vašeho vyjádření tudíž profitoval z porušování pravidel jiným hráčem. Mohl bych se zeptat, jak support může vědět, zda Tyran v tu dobu věděl, že první zastupující hráč pravidla porušuje? Sám Tyran zde napsal, že neměl ponětí, co si první zastupující hráč a zastupovaný hráč psali. Dostal tedy ban jen na základě Vaší domněnky? Nebo support nějakým způsobem ověřil, že Tyran vědomě profitoval z porušování pravidel prvního zastupujícího hráče?
c) Poškozený hráč Vám napsal, že s rozebírkou souhlasil. Kozmicz k tomu uvedl, že jste museli ověřit, zda nedošlo k nabourání na účet či vstupu přes heslo. Mám tedy dvě otázky. To Vám trvalo tři dny? A vážně jste museli nutně ověřovat, že Vám píše sám hráč? To se snad předpokládá, ne? Když Vám napíšu ticket, taky budete nejdříve ověřovat, jestli jsem to skutečně já?
d) Otázka přímo na kozmicze.
Tohle opravdu není první přešlap členů supportu a u tak závažného případu už opravdu nejde schovávat se za nejasně napsaná pravidla a neustále se vyhýbavě vymlouvat. Ponese za toto pochybení někdo odpovědnost? Nebo je opravdu supportér nedotknutelným bohem, který může svými blokacemi zásadně ovlivňovat průběh světa?
------
Abych tak nějak předešel hloupým komentářům, že Tyran si to zasloužil a tak.
Já Tyrana neznám a je mi upřímně jedno, jestli dostal ban on nebo kdokoli jiný. Jde mi o to, že se bojím i o svůj účet, protože s tímhle výkladem pravidel by mě mohl kdokoli kdykoli nahlásit a já bych dostal okamžitě ban.
Z mého pohledu je potřeba, aby si support uvědomil, jak se hra hraje a jak probíhá. Pokud supportérka netuší, co je rozebírka v rámci kmene, tak je někde opravdu velká chyba.
Co tedy chci a mluvím asi za spoustu hráčů - zneužití zástupu by vždy měl nahlašovat pouze poškozený hráč, nikdo jiný. Protože se opravdu neslučuje s realitou, aby mi každý, komu beru zástup, přesně vypsal, co mám u něj dělat.
A také požaduji, aby support řešil v budoucnu jakékoli blokace s citem pro hru. Dejte ban, ale až po opravdovém prozkoumání daného případu. Musí zde platit presumpce neviny, vždy by jste měli myslet také na to, že svými rozhodnutími můžete ve hře, kde se hraje na milisekundy, výrazně ovlivnit její průběh a špatným banem potopit klidně celou alianci hráčů.
Pravidlo dvakrát měř, jednou řež by pro Vás mělo být svaté, protože rozdáváním banů a následným omlouváním se opravdu kazíte hráčům chuť do hry.
To je z mé strany asi vše, děkuji.