Kavárna - Svět 77

Biblos

Zasloužilý veterán
VIP
Počet poděkování
1.289
To právě hráči pohrdají pravidly a pak se v lepším případě diví. Je dost takových, co jsou vulgární a arogantní i v protestu.
 

Kozmicz

Administrátor
Člen týmu
Administrátor
Počet poděkování
1.914
Tak toto snáď ani nemyslíš vážne, prvé čo urobím tak si pozriem dátum správy. Za ďalšie ako má hráč vedieť kedy bola tá správa písaná ? Keď nemá prístup na účet a pomaly ani nevie o čo ide .... a ani není uvedený presný dôvod banu.... musíš zase len písať a zisťovať čo sa deje a ťahá sa to jak z chlpatej deky.....

A inak nie je vaša práca preskúmať adekvátne nahlásenie banu ? Či len dáte BAN a potom si to daný hráč ma preskúmavať sám?

V pravidlech je jasně uvedeno, že vulgární výrazy ve hře povoleny nejsou, naše dobrá vůle je, že se snažíme řešit jen aktuální zprávy, protože víme, že někteří hráči toto pravidlo mohou zneužít. Hráče to však nijak neomlouvá v tom, jakou zprávu napsal.

My nahlášení přezkoumáme, ale jelikož 99,9% nahlášených zpráv je opravdu aktuálních a nejsou staré více, jak pár hodin či dní, zpráva, která je např. více jak týden stará je jedna tisíce nahlášených, takže je snadné ji přehlédnout. Pokusíme se prosadit, aby nebylo možné nahlašovat starší zprávy či aby bylo kdyžtak výrazně uvedeno, že se jedná o starou zprávu a nemuselo by docházet ke zneužívání ze strany hráčů, kdy nahlásí hráče za starou zprávu.

Stále však platí, že každý hráč má možnost napsat protest a pokud nám uvede, že se jednalo o starou zprávu, zbytek trestu mu odpustíme a vrátíme jej zpátky do hry.
 

Mr. Chobot

Uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
56
Dlouhodobě jsem toho názoru, že DK tým by měl hráči v případě blokace napsat jasný důvod proč ban dostal. Ideálně by to mohlo přijít emailem. To co se hráč většinou dozví je jen copypasta z pravidel a reakce supportu mnohdy trva dost dlouho na to, aby byl účet mezitím v troskách. Byl jsem trestán hodněkrát a snad nikdy jsem nedostal hned jasnou odpověď za co to bylo. Vždy až po dotázání se.
 

Kozmicz

Administrátor
Člen týmu
Administrátor
Počet poděkování
1.914
IamShaman:

To má samozřejmě své opodstatnění. V základu, většina prvních zpráv protestu proti blokaci je téměř stejná. Hráč nám napíše oblikátní "Za co mám ban?" A my máme připravené odpovědi, které mu na jeho zprávu odpoví. Pokud má ban za multiúčet, obdrží informaci, že porušil pravidlo ohledně více účtů, pokud např. porušil pravidla tím, že psal vulgárně, napíšeme mu, že byl zablokován za komunikaci s jiným hráčem. Ve většině případech po této zprávě hráč ví, za co přesně to je a není potřeba to dále vysvětlovat. V některých případech se však hráč zeptá o jaký multiúčet se jedná či o jakou konkrétní zprávu, že to zkrátka neví - tak mu to vysvětlíme a jdeme ještě více dopodrobna. Ve většině případech však již z první předdefinované zprávy hráč moc dobře ví, za co blokaci dostal - to je ten důvod, proč se často tyto předdefinované zprávy posílají.

Co se týče skriptů, tam hráčům nemůžeme poskytovat bližší informace. Zatím jsme je poskytovali zejména v případech skriptu Tribal Wars train, protože tam se jedná o rozšíření prohlížeče, tak chceme být trochu konkrétnější. Obecně však máme zakázáno podávat ke skriptům bližší informace a nějak více hráčům vysvětlovat co vše jsme u nich zjistili a detekovali.
 

Mr. Chobot

Uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
56
Kozmiczi, já ale nemluvím o protestech, ale o tom, že banujete mnohdy bez dostatečných podkladů a ani hráči nedáte vědět za co.
Jako příklad uvedu letní speciál (speed), kdy spoluhráč dostal ban za použití skriptu, když Vám jej poslal s tím, že je dle Vás povolený (je zde na foru mezi povolenými - pomocník rabování), tak jste tu skutečnost potvrdili (na odpověď čekal 20hodin!!! NA SPEEDU!!). Unban od Vás i tak nedostal a ani od Vás nedostal informaci jaký zakázaný skript vlastně použil.

Pokud už se rozhodnete hráče banovat, máte mít jasné podklady a důkazy na to, že něco porušil a ne banovat na základě domněnky (jak zde již bylo mnohokrát řešeno), případně máte dávat banovanému hráči ochranu do doby, než se věc ujasní, protože to jak tvrdíte, že odpovědi od supportu jsou téměř okamžité, tak je sprostá lež. Vaše pozdní a zdlouhavé reakce ovlivňují světy a dokáží zdecimovat nejeden účet.

Schováváš se za to, že nemůžete hráčům poskytovat bliží informace, to je ale pěkná blbost. Naprosto chápu, že nemůžete/nechcete poskytovat informace o banu osobě, které se to netýká - to je naprosto v pořádu, ale hráči, který ten ban dostal, by jste toto měli říct. Pokud nedokážete hráčům říct, ujasnit, za jaký skript, nebo cokoliv jiného dostali ban, tak by jste neměli mít právo je trestat, protože cucat si informace z prostu dokáže každý. ;-)
 

Kubina

Zástupce administrátora
Člen týmu
Zástupce administrátora
Support Officer
Počet poděkování
603
@IamShaman
Pokud bychom sdíleli některé informace k blokaci s hráčem, tak mu ve většině případech dáme přesný návod, podle čeho porušení pravidel poznáme. A časem se tato informace dostane mezi další hráče a náš boj bude neúspěšný, protože si na to hráči dají pozor a zařídí se tak, abychom si jejich porušení pravidel nevšimli.

Vžij se do situace vývojářů, bojuje proti porušování pravidel hry, ale v každém protestu musíš hráči sdělit jak jsi na něj přišel... Pokud hráč porušuje pravidla dále, musíš na příště vytvořit nový postup, jak ho odhalit. A tento nový postup mu zase musíš říct. Případně mu jen řekneš informace, ze kterých je to schopen odvodit. No že by jsi se na takovou práci nevykašlal, když Ti po třeba 5 nových postupech už žádný nezbývá.


Pokud banujeme hráče, tak z údajů ze systému jsme usoudili, že pravidla opravdu porušuje.

Jak již bylo několikrát řečeno, ban s ochranou je strašně jednoduše ze strany hráčů zneužitelný.
 

Kozmicz

Administrátor
Člen týmu
Administrátor
Počet poděkování
1.914
Od vlastníka této hry máme jasně nastavené instrukce, které musíme dodržovat. Pokud hráč napíše vulgární zprávu nebo používá mutiúčet, napíšeme mu jasné podrobnosti jeho banu - tzn. s kým má multiúčet či co přesně nevhodného napsal jinému hráči apod. Pokud se však jedná o blokaci za nepovolené skripty, je zakázané poskytovat jakékoliv bližší informace o tom, které skripty a jak byly u hráče detekovány. Veškeré způsoby odhalování nepovolených skriptů musí zůstat utajeny! Toto je jasné pravidlo od vývojářů, které musíme respektovat, přestože bychom velice rádi hráčům napsali o jaké přesně skripty se jedná - i když, oni to moc dobře vědí. :)
 

Kozmicz

Administrátor
Člen týmu
Administrátor
Počet poděkování
1.914
A co se týče banů na základě domněnky, tak zde razíme názor, že raději necháme hrát podvodníka, než abychom zablokovali nevinného. Občas nám hráči nahlásí porušení pravidel jiného hráče a přestože se opravdu zdá, že pravidla porušuje, tak jsou momenty, kdy k tomu nemáme dostatek důkazů a proto raději hráče necháme hrát, neboť nechceme riskovat právě to, že bychom mohli skutečně potrestat nevinného hráče.

Každý BAN máme vždy podložený a máme k tomu jasné a přímé důkazy, které jsou v systému dohledatelné. Ne vždy jsou však hráčům přístupné - jak již bylo vysvětleno v mém příspěvku výše. Ano, chápu, že se to může zdát nefér vůči hráčům, ale znovu opakuji, že toto pravidlo nastavil vlastník této hry a my jej musíme respektovat. InnoGames k tomu má své důvody, které jsou pochopitelné.
 

Sizzar

Uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
7
Ty systémy z Německa si přijdou na každého o tom není pochyb.
 
Nahoru