Ahoj a jak si prisel na to ze kavalerie (lehka jizda) eliminuje sermire a ze lucistnici na koni eliminuji lucistniky?
Jinak dobry navod ale tohle prosim je podle mne nejdulezitejsi a prosim o podrobnejsi info ;-) dekuju
Psal jem měli eliminovat, jako že pokud v obraně hodně lučištníků, měli by jsme do útoků dát dostatečný počet lučištníků na koni, třeba je i dodělat.
Máš pravdu, je to zjednodušení, ale psát všechno tak jak to je (a možná se to lišší i od verze DK) by bylo velmi zdlouhavé. Pokud by jsi měl tři max. armády, jednu z sekerníků, druhou z LK a třetí s lučištníky na koni. Pak by při útoku vždy byla jedna z nich nejeffektivnější. Lučištníci na koni, pokud by v obraně bylo dost lučištníků, LK pokud by zde bylo dost šermířů a sekerníci pokud by zde bylo dost kopiníků. Přičemž díky tomu že sekerníci jsou nejlevnější, je jakoby oblast kde jsou nejeffektivnější o trochu větší. To by se ještě zkomplikovalo pokud, by jsme vzali v úvahu ostatní jednotky. Nejlepší je to vždy projet na symulátoru.
Ale i toto je velké zjednodušení, protože tyto jednotky mají různý build time, který může být tím nejdůležitějším kriteriem. Nehledě na to že když potřebujem nutně zaútočit i s nedokončenou armádou, nebo je začátek hry, máme v době útoku větší počet jednotek v případě že vyrábíme ty jednotky s nejkratším build timem a tím i menší ztráty. Navíc někdy bývá důležitější než síla útoku, jeho rychlost a překvapivost. Proto si myslím že nejde o závažnou chybu, jen zjednodušení.
Já se snažím v útočných vesnicích vyrábět všechny typy útočných jednotek a mírně jejich výrobu upravuji dle toho na koho útočím a co má rád za jednotky.