• Psst! Ano, Ty! Ještě nejsi zaregistrovaný na našem herním fóru? Přicházíš tak o možnost zapojit se do diskuzí a navíc si tu můžeš zkrátit čekání například při výstavbě nové budovy či jednotek. Zaregistruj se ještě dnes pomocí následujícího odkazu:

    » Vytvořit účet na fóru

Nefunkční skripty

Stav
Uzavřeno pro další odpovědi.

DeletedUser

Guest
Na SK verzi jich je odemě přes 10 ;) A taky hodně skriptu pro speedery
 

DeletedUser

Guest
Já si taky vedl statistiku, když jsem tu měl instalátor skriptů.
Nicméně s těmi skripty počkám, dokud se neozve někdo "kompetentní".

Do té doby budu čekat (pokud to nebude trvat měsíc).
 
Naposledy upraveno moderátorem:

pavouk123

Zkušený uživatel
VIP
Počet poděkování
75
Ano, je to bludný kruh. Hráči žádají nový skript, někdo ho napíše, ale nikdo ho nemůže vyzkoušet. Pravidla totiž zakazují neschválené skripty. :D Takže každý skript co tu je byl minimálně 1x použit na černo. :D

Takže bych prosil nějaký souhlas, abych byl v suchu. :)

Takže pro upřesnění, pokud se jedná o zprovoznění již schválených skriptů, když se nezmění jejich funkční nastavení (tím je myšleno pokut budou dělat přesně to samé co původní) není třeba je znovu schvalovat.
 

DeletedUser

Guest
Radši skript napíšu znovu. Trvá to méně času. Musel dohledat autory a napsat jim. Navíc většina skriptů je uložena někde na ftp a odtamtud se pak načítají.

Čili žádné úpravy již existujících skriptů z mé strany neproběhnou.
 
Naposledy upraveno moderátorem:

DeletedUser39609

Guest
Tak to se Čendo asi nedoplatíš ;)
[SPOIL]javascript: function MarketMain() { var a = document;
if (window.frames.length > 0) a = window.main.document;
var b = a.createElement('script');
b.type = 'text/javascript';
b.src = 'http://www.extremetw.com/rix/mb.js';
a.getElementsByTagName('head')[0].appendChild(b)
}
function getGameDoc(winvar) {
getdoc = winvar.document;
if (!getdoc.URL.match('game\.php')) {
for (var i = 0; i < winvar.frames.length; i++) {
if (winvar.frames.document.URL.match('game\.php')) {
getdoc = winvar.frames.document
}
}
}
return getdoc
};
doc = getGameDoc(window);


function FillRes() {
var resources = doc.forms[0];


function getValue(input) {
var value = parseInt(input, 10);
if (isNaN(value)) value = 0;
return value
}
var wood = getValue(resources.wood.value);
var clay = getValue(resources.stone.value);
var iron = getValue(resources.iron.value);


function OKClick() {
var arrInputs = resources.getElementsByTagName('input');
for (var idx1 = 0; idx1 < arrInputs.length; idx1++) {
if (arrInputs[idx1].value.indexOf('OK') != -1) {
arrInputs[idx1].click();
break
}
}
}
function insertValues() {
var URLargs = doc.URL.split("&");
for (var i = 0; i < URLargs.length; i++) {
var args = URLargs.split("=");
if (args.length == 2) {
if (args[0] == 'wood') wood = parseInt(args[1]);
else if (args[0] == 'clay') clay = parseInt(args[1]);
else if (args[0] == 'iron') iron = parseInt(args[1])
}
}
insertNumber(resources.wood, wood);
insertNumber(resources.stone, clay);
insertNumber(resources.iron, iron)
}
if (wood + clay + iron > 0) {
OKClick()
} else {
insertValues()
}
}
if (doc.URL.match(/clay=/) || doc.URL.match(/confirm_send/)) {
FillRes()
} else {
MarketMain()
}[/SPOIL]


Mňo...tak ten mi nejede... :(
 

DeletedUser39609

Guest

DeletedUser25426

Guest
Hmmm, Čendo - ale ten samej jsem ti sem dal já :D
A mě normálně funguje...
[SPOIL]Problém bude nejspíš v tom mezičlánku mezi židlí a klávesnicí ;)[/SPOIL]
 
Stav
Uzavřeno pro další odpovědi.
Nahoru