• Psst! Ano, Ty! Ještě nejsi zaregistrovaný na našem herním fóru? Přicházíš tak o možnost zapojit se do diskuzí a navíc si tu můžeš zkrátit čekání například při výstavbě nové budovy či jednotek. Zaregistruj se ještě dnes pomocí následujícího odkazu:

    » Vytvořit účet na fóru

Nové verze hry - Diskuze

Kluk s kamením

Častý uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
182

Není v plánu tohle upravit do srozumitelné verze? Od kdy je classic speed? To je jako kdybych měl doma Felicii a říkal lidem, že mám pětkový báwo.

I tohle vypadá, jako kdyby to nastavoval někdo po pěti pivech.
 

Přílohy

  • IMG_0729.jpeg
    IMG_0729.jpeg
    292,3 KB · Zobrazení: 8

Kozmicz

Zasloužilý veterán
VIP
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
2.305
Nedávno si tady někdo stěžoval na vypnutí získávání vlajek na jiném světě a teď jsem si všiml, že už jste to vypnuli i na s90 :D přesně ve chvíli kdy najel věk světa 180 dní prostě vypnete získávání vlajek a čau, aniž by ten svět byl nějakým způsobem rozhodnutý, když největší kmen nemá ještě ani 25% dominance. Dokonce by neměl ani 50% i kdyby se do toho započítali i všichni spojenci. Hlavně, že jste prohlašovali, že se to bude omezovat na každém světě individuálně :Dto určitě :D



Rád bych aby mi někdo vysvětlil, jak může být rozehraný svět po 180 dnech v konečné fázi a jak se ho týká umělé prodlužování? Padnou tady regulérním způsobem ještě miliony jednotek, o denních úspěších ani nemluvě, ale vy to vypnete aby nikdo nezískal ani těch pár hnědých vlajek. Bizarnost tohle. Ta Vaše honba za penězi ve hře, kterou hraje každý rok čím dál míň lidí, Vám všechny ty zbývající hráče akorát ještě víc znechutí. A ty pohádky o tom, jak s tím herní support nic nenadělá, nic o tom neví a za nic nemůže, ty si klidně nechte. Čím dál větší hnus tady.

Vypnutí vlajkování je automatické a závislé od nastavení světa. Na základě zpětné vazby jsme toto nastavení na nově spuštěních světech prodloužili, aby k tomu došlo ještě později. Do nastavení původních světů již zasahovat nemůžeme.


Není v plánu tohle upravit do srozumitelné verze? Od kdy je classic speed? To je jako kdybych měl doma Felicii a říkal lidem, že mám pětkový báwo.

I tohle vypadá, jako kdyby to nastavoval někdo po pěti pivech.

Co ti na tom přijde nesrozumitelné? Speed je speed a Classic je Classic. Nový úspěch se v tuto chvíli týká pouze speedů (resp. nemám žádnou informaci, že by se to mělo týkat i Classic světu. Jediné, co pojí tyto dva druhy světů je možnost variabilnějšího nastavení, spouštění s větší rychlostí a zejména to, že po skončení světa dochází k jeho restartu - na běžných světech či Casualech je svět archivován.
 

Kluk s kamením

Častý uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
182
Martine, než na mě začneš reagovat. Můžeš se podívat jak to vlastně vypadá?
Classic server byl ukončen naplněním podmínek a v ten moment hráči obdrželi ocenění :

Mistr v rychlosti
Vyhrál jsi 1 speed svět.

Já jsem vyhrál několik speed kol a nikdy jsem to ocenění neobdržel. Já proti tomu nic nemám, jen když se vyšla aktualizace hry zajímalo mě co to je, proč by se oceňovali hráči speed kol a nikdy jsem za výhru žádné ocenění neobdržel a teď jsem si všiml, že je to očividně za classic.
Sorry jako, ale tohle ocenění má jen vítězný kmen classic serveru a nikdo jiný.
Můj point je, že by se to mělo jen upravit, že vyhráli classic nikoliv speed.
 

xxoxx

Uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
39
Nešlo by s nějakou novou verzí zablokovat spam od "Kmenový tým" co stale chodí ve hře do zpráv? Je to několik zpráv do týdne a vícemeně neřikajicí nic nového. děkuji za odpověd
 

Kluk s kamením

Častý uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
182
Jméno vesnice (''') obsahuje neplatné znaky.

Verze 8.340​

  • Od této chvíle je možné v názvech vesnic používat apostrofy
Co jsou podle vás apostrofy a jak vypadají, nelze mi ani jeden znak použít. Proč tohle píšete, když to není pravda?
 

Kozmicz

Zasloužilý veterán
VIP
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
2.305
Martine, než na mě začneš reagovat. Můžeš se podívat jak to vlastně vypadá?
Classic server byl ukončen naplněním podmínek a v ten moment hráči obdrželi ocenění :

Mistr v rychlosti
Vyhrál jsi 1 speed svět.

Já jsem vyhrál několik speed kol a nikdy jsem to ocenění neobdržel. Já proti tomu nic nemám, jen když se vyšla aktualizace hry zajímalo mě co to je, proč by se oceňovali hráči speed kol a nikdy jsem za výhru žádné ocenění neobdržel a teď jsem si všiml, že je to očividně za classic.
Sorry jako, ale tohle ocenění má jen vítězný kmen classic serveru a nikdo jiný.
Můj point je, že by se to mělo jen upravit, že vyhráli classic nikoliv speed.

Hmm, zdá se, že máš pravdu. Vypadá to, že úspěch naskočí hráčům na Classic svět, nikoliv za speed, ale správně to má být skutečně za speed svět. Překlad tohoto úspěchu máme správně, to jsem kontroloval. Zkusím se poptat a pozjistit, jak je to možné a zda nedošlo k nějaké chybě.

Nešlo by s nějakou novou verzí zablokovat spam od "Kmenový tým" co stale chodí ve hře do zpráv? Je to několik zpráv do týdne a vícemeně neřikajicí nic nového. děkuji za odpověd

Zablokovat zprávy od kmenového týmu není možné. Je však jen na tobě, zda je budeš číst nebo rovnou smažeš. To je otázkou 1 vteřiny.

Jméno vesnice (''') obsahuje neplatné znaky.

Verze 8.340​

  • Od této chvíle je možné v názvech vesnic používat apostrofy
Co jsou podle vás apostrofy a jak vypadají, nelze mi ani jeden znak použít. Proč tohle píšete, když to není pravda?

Verze 8.340 bude nahrána až v lednu, takže zatím není možné apostrofy použít. Datum nahrání této verze je uveden v oznámení.
 

xxoxx

Uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
39
Dočkáme se někdy doby, kdy se bude hra vyvíjet po stránce nefungujicích mechanik a ne jen po stránce jak z lidí vyždímat peníze ještě dříve než umře úplně? :( je to škoda
 

Kubina

Administrátor
Člen týmu
Administrátor
Počet poděkování
751
Co je potřeba dle tvého názoru za mechaniku opravit?
 

xxoxx

Uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
39
Možná to vyzní jako brečení a bylo to zmíněné tady již několikrát, ale největší problém této hry je morálka. Pak jsou samozřejmě i další věci, které by bylo potřeba řešit, ale nejsou tak zásadní, a hráči kvůli tomu nekončí s touto hrou.

A důvody proč to tak je a považuji ji za nefunkční?
Je to mechanika hry, která je ve hře od prvopočátku a víceméně s v ní nedělali žádné změny. Její cílem je, aby pomáhala v začátcích novým hráčům... A pomáhá jim? Za mě si myslím, že ne... Čím si jsem, ale jist je to, že kvůli ní plno top hráčů skončilo protože je ta hra prostě přestala bavit, když díky ní nemohou skoro na nikoho útočit.

Morálka byla dobře nastavená cca 10let zpátky, kdy ve hře nebylo přehršel všelijakých bonusů a současných lvl paladinů, který je hojně využíván v nastavních na nových světech.

A proč si myslím, že nepomáhá novým hráčům?
V 95% případů když řeším morálku tak se setkávám spíše s jejím zneužíváním (tzn. kvalitní hráč (ale malý), chce prudit velkého hráče, takže si nechá sundat body) nebo prostě rozebiráš velkého hráče pak mu klesnou body zůstane mu mezi tvýma vesnicemi třeba 10-20 vesnic a ty prostě nemůžeš obětovat 200fullek na jejich dočištění atd.)

Nepřijde mi v pořádku prorážet vesnici na 20full a to ještě za předpokladu že tam má pouze svůj deff a nepošle tam 1sd deff od jinud nebo bychom rázem museli prorážet vesnici třeba 50fulll a to ještě není jistota, že ji zabereme.

Viz. s92 prostě skoro celý průběh světa jsem tam měl morálku 100% na 5-10 co byli nepřátele a to v jednu chvíli tam byli asi jen pouze dva a to ještě na druhé straně mapy? Jaká je logika znevýhodňovat hráče, co tu hru hrají dobře? Proč se potom ten horší hráč má důvod snažit hrát lépe, když ví že by o veškerou výhodu přišel? nechápu tam na tom ten faktor té logiky....

Řešení?
A) Omezit morálku časem stejně jako poměr.
1. varianta např. po 2 měsících by byla na všechny 100%
2. varianta např. po dvou měsích ji za začí % snižovat až dosáhne po určité době 100%

B) Zavést morálku oboustrannou.
tzn. Když já mám na někoho 35% morálku tak ji bude mít i on na mě, zamezilo by se tak zneužívaní morálky při majákování atd. + hráči by této mechaniky potom už neměli důvod zneužívat.

C) Změnit současný poměr + rychlost klesání.
Současný poměr je nastavený na 1:4 tzn. jít s ním třeba na 1:8 čímž by se ovlivnila i rychlost klesání.

Jak říkám upravení této mechaniky by prospělo zejména zábavnosti hry a snížila by se míra jejího zneužívání. Jak už jsem napsal v řešeních, tak já chápu proč ta morálka je zavedena a že má sloužit pro méně zkušené hráče... ale myslím, si, že v mých řešeních na ně přihlédnuto je pouze by se zamezilo jejímu zneužívání v pozdějších fázích hry. Důvodů, proč je současné nastavení morálky špatné je mnohem více, ale nechci, aby tento příspěvek byl ještě delší. :)
 

xxoxx

Uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
39
A k případnému argumentu, že není potřeba 20full na vyčištění morálkové vesnice 35% kde je pouze vlastní tzn. 1sd defu

Dejte obránci 50% obrana kopí, 50% obrana meče 15-25% tk + opevněné stavby na paladina. 10% vlajka na obranu x2 protože doubleflag tzn. 20% a útočníkovy dejte možná tak 10% vlajku na útok a to je vše co může útočník využít...

Proč nemá další bonusy? hráč nemá 20paladinů ke každé ofce, aby negoval paladina obránce, nemůže využít off bonusy (hráč co hraje aktivně nemé off bonusů takový dostatek, aby je mohl v těchto situacích používat (popsat proč by vydalo na 2x a4). Hráč co braní na morálce nemá co ztratit takže daní vlajky na obranu je běžný jev, protože proč by nemohl, když na ražbu už ji na daném světě s největší pravděpodobností stejně nevyužije (nesoudím požití doubleflag to je v pořádku + jen říkám že v kombinaci s morálkou je to prostě špatně) jsme opět u toho morálka fungovala správně 10let zpátky když tyto bonusy nebyli vesnice se dala vyčistit 5 full v dnešní době s dnešními bonusy a současně nastavenou morálkou to je bohužel nereálné.
 
Nahoru